Hvad skal DU lave idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.028 visninger
50 svar
0 synes godt om
10. april 2010

Mira0911

Hvad Du/I lave idag?

Her skal vi nyde solen, så skønt et vejr...  Vaske masser af tøj som bare skal ud og hænge... Så dejligt man kan hænge det udenfor nu...

Udover det, skal der slappes af, tror også lige jeg vil have gang i en hoved rengøring...

Iaften, skal jeg vidst nok være alene hjemme... Kan ikke rigtigt finde af kæresten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Honningblomst

Jeg skal ud og løbe og ud og gå en lang tur med min veninde, så skal jeg lige ud og shoppe lidt, ordne have og ellers intet..

Knus..

Anmeld

10. april 2010

Mira0911

Eva skriver:

Jeg skal ud og løbe og ud og gå en lang tur med min veninde, så skal jeg lige ud og shoppe lidt, ordne have og ellers intet..

Knus..

Det må være rigtig skønt at være så aktiv...

Jeg er simpelthen for doven til at få  min krop afsted på en løbetur...

Anmeld

10. april 2010

Honningblomst

MoarJ skriver:

Det må være rigtig skønt at være så aktiv...

Jeg er simpelthen for doven til at få  min krop afsted på en løbetur...

Jamen, jeg har dælme heller ikke kunne tage mig sammen i noget tid...havde lige en eksamen der gik det ret meget i stå, lige nu har Konrad haft skoldkopper og nu er det Bertram og så bøvl i Jeppes skole og finde ny skole til ham osv...har bare været bombet i mit hoved men jeg ved meds mig selv at får jeg slæbt mig ud, så får jeg mere energi...og de der gåture har lige sparket mig igang igen. Så prøv at gøre det en uge og så kan du ikke undvære det..

Knus..

Anmeld

10. april 2010

NoName

Jeg skal hygge mig med kæresten i eftermiddag, i Legoland i arbejdsøjemed efter et gavekort og have lavet forret, inden vi skal ud til svigermekanikken og derefter til samskudsgilde.

NoName 24+3

Anmeld

10. april 2010

Mira0911

Eva skriver:

Jamen, jeg har dælme heller ikke kunne tage mig sammen i noget tid...havde lige en eksamen der gik det ret meget i stå, lige nu har Konrad haft skoldkopper og nu er det Bertram og så bøvl i Jeppes skole og finde ny skole til ham osv...har bare været bombet i mit hoved men jeg ved meds mig selv at får jeg slæbt mig ud, så får jeg mere energi...og de der gåture har lige sparket mig igang igen. Så prøv at gøre det en uge og så kan du ikke undvære det..

Knus..

Sikke noget med dine børn... Øv da os...

Ja jeg må da lige prøve det en uges tid, og så se om det bliver hængende i kroppen...

Anmeld

10. april 2010

Mira0911

noname skriver:

Jeg skal hygge mig med kæresten i eftermiddag, i Legoland i arbejdsøjemed efter et gavekort og have lavet forret, inden vi skal ud til svigermekanikken og derefter til samskudsgilde.

NoName 24+3

Fandt du ud af en forret?

Anmeld

10. april 2010

Honningblomst

MoarJ skriver:

Sikke noget med dine børn... Øv da os...

Ja jeg må da lige prøve det en uges tid, og så se om det bliver hængende i kroppen...

Ja, prøv det...bare sig til dig selv du skal ud en halv time dagligt...så kan du evt løbe to minutter og g to og så bare trappe op...det gør altså noget..

Anmeld

10. april 2010

Mira0911

Eva skriver:

Ja, prøv det...bare sig til dig selv du skal ud en halv time dagligt...så kan du evt løbe to minutter og g to og så bare trappe op...det gør altså noget..

Jeg takker for tippet...

Anmeld

10. april 2010

NoName

MoarJ skriver:

Fandt du ud af en forret?

He he, ja, tror jeg laver noget torsk... æææælsker bare torsk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.