Hvad skal DU lave idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2010

Honningblomst

MariaJ skriver:

Det trick har jeg også tit brugt for at komme i gang med at løbe igen efter en lang pause . Jeg siger til mig selv at jeg bare skal være ude i en halv time, og så kan jeg løbe eller gå eller hvad det nu bliver til. Efterhånden bliver mere og mere af den halve time til løb, men det er nemmere at komme afsted hvis barrieren ikke er så høj.

Maria

Ja, ikke... og når man nu er derude så er løb sgu lidt federe end bare at trave afsted...men nu skal jeg bare ud af døren. Konrad er hentet så har tid nu og de næste tre timer til alt jeg skal nå uden ungerne skal med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

MariaJ

Ranarupta skriver:

Idag skal Nicolai og jeg hente en lille flettet vugge til Bønne. Vuggen har vi fundet på dba.dk og er billig. 
Jeg glæder mig til at kunne tage ham med mig rundt i huset i vuggen.  

(Det gik op for os, at vi ikke kan få tremmesengen ind igennem vores smalle soveværelsesdør og sengen kan ikke skilles ad nu. Det er min gamle - dvs. at den er omkring 30 år gammel - og med andre skruegevind, end dem man bruger nu. Så vi har mokket nye skruer i det gamle metal, og de er ikke lige sådan at få ud... )

Derudover skal vi til Dizzy-koncert i aften! Jeg glæder mig sindssygt, men frygter også hvor hårdt det bliver, da min krop og jeg bestemt ikke er gode venner...

Sikken en fin vugge. Det er så hyggeligt at ordne babyudstyr.

Maria

Anmeld

10. april 2010

NinaNymannMadsen

MariaJ skriver:

Tillykke med dagen i morgen  og god bedring med den lille.

Maria

mange tak til begge ting...

Anmeld

10. april 2010

MariaJ

Jeg skal vaske det senest indkøbte babytøj, så alt er klart. Nu er der sat en stopper for købemonsteret indtil baby faktisk kommer til verden. Vi har alt hvad vi har brug for nu - og en hel del mere tror jeg nok...

I aften skal jeg til middag hos venner. Dejligt.

Det er desværre ikke solskin her, bare gråvejr.

Maria 38+4

Anmeld

10. april 2010

Mira0911

Ranarupta skriver:

Idag skal Nicolai og jeg hente en lille flettet vugge til Bønne. Vuggen har vi fundet på dba.dk og er billig. 
Jeg glæder mig til at kunne tage ham med mig rundt i huset i vuggen.  

(Det gik op for os, at vi ikke kan få tremmesengen ind igennem vores smalle soveværelsesdør og sengen kan ikke skilles ad nu. Det er min gamle - dvs. at den er omkring 30 år gammel - og med andre skruegevind, end dem man bruger nu. Så vi har mokket nye skruer i det gamle metal, og de er ikke lige sådan at få ud... )

Derudover skal vi til Dizzy-koncert i aften! Jeg glæder mig sindssygt, men frygter også hvor hårdt det bliver, da min krop og jeg bestemt ikke er gode venner...

Hvor er den flot...

Anmeld

10. april 2010

Trolde_mor

Kæresten og jeg tager i svømmehallen nu her om en time Har tegn på bækkenløsning så det håber vi hjælper..

Så skal jeg lave biologi fremlæggelse til imorgen

Og i haven hvis vejret fortsat er til det, når de to andre ting er ordnet

Så en god dag med planer, sammen med kæresten

Ønsker alle jer andre en super duper god dag

Anmeld

10. april 2010

NoName

MariaJ skriver:

Det lyder som en travl, men dejlig dag.

Det bliver det egentlig også, når jeg sådan tænker over det... men mon ikke vi når det hele...

Anmeld

10. april 2010

Pia.

Jeg skal slappe af og nyde det gode vejr... Har sovet længe og har lige luftet hundene... Børnene er hos deres far...

Så skal alle mine dyr ordnes og en tur ud på græsset.

Slappe af dag... nyde solen og det skønne skønne vejr ....

I aften skal jeg hjem til min exmand og børnene og grille det glæder jeg mig til...

så alt i alt en skøn dag...

Knus Pia, som også skal pleje sin nye tus...

Anmeld

10. april 2010

grinbidderen

hej.. her hjemme når den lille er våget fra middags luren der skal vi ud og købe nogen nye kondig sko til ham da han blir ved med at sige av når han får de gamle på.. sener skal jeg over til en veninde hvor vi blir 7 tøser der ska drikke spise pizza og så skal vi holde dildo-party det blir så skønt...

Anmeld

10. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

vi har haft en dejlig morgen med en grinende baby

Om lidt skal vi i haven og lave havedammen færdig - tror måske vi skal ud og købe lidt sager til den, så den bliver riiiigtig fin og ellers bare hygge os i haven og nyden at prinsessen ikke er pyldret i dag... I aften skal vi ud og spise og derefter hjem og spille bingo banko

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.