De der tatoveringer....:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

Pia.

Jeg er jo heldig at kende en tattovør så på den måde får jeg jo de fleste tusser billigt, men derfor vælger jeg jo ikke bare at få lavet en masse. Kan faktisk ikke huske så mange af priserne da vi tit har været flere der nede og det er lavet som en samlet pris... alle mine betyder noget hver og en...

Den første jeg fik lavet var en lille rose på balden - den symbolisere min ungdom og hvor jeg var I mit liv på det tidspunkt, husker tydeligt da jeg fik den som 17 årig og hvor skide sjovt det var.

Nummer 2 er mit stjernetegn, som er lavet som et symbol, den har jeg på mit ben, den er specielt tegnet så den ligner ikke andres..

nummer tre er på min lænd der står Carpe Diem (oversat til: grib dagen - lev livet i nuet) syntes den er super flot, min veninde har tagnet den - hun er super til at tegne og hun lavede den så den helt specilt var mig egen, den er stor og fylder meget men den er en del af mig på et tidspunkt i mit liv.

så har jeg 7 sommer fulge (den sidste er ny, kommet på i dag) Det er 7 forskellige - og alle symbolisere noget - mine tre børn mine forældre og min søster og i dag har jeg fået lavet mig selv øverst til at passe på dem alle 6 - de 6 af sommerfuglene har min veninde tegner for mig hver og en på hver deres måde. den 7 sommerfugl har jeg selv tegnet i dag.

Så har jeg tre små blomster på mit højre håndled de er tegner af min tattovør og er et symbol på mine tre børn.

og sidst men ikke mindst har jeg mine tre store liljer på højre side af ryggen og ned af, som også er specielle for mig og har en stor betydning for mig...

om jeg får lavet flere aner jeg ikke, men har ikke fortrudt en eneste af dem - de betyder noget alle sammen og jeg syntes de er smukke og passer perfekt til mig...

Knus Pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

anmaj

Jeg har et fuldfarvet firben på læggen... den er ca. 15 cm og kostede 450 kr...

med hensyn til at gå af mode, så har jeg egentlig været imod det med trampstamp og sådan, derfor valgte jeg også min læg. og så kan den dækkes med en tyk nylonstrømpe...

men vælg et sted du synes den passer.. lad være at tænke på mode... det er jo dig der skal være tilfreds og ikke dem omkring dig..

Anmeld

10. april 2010

Tina2

Jeg har en på overarmen som ikke fylder så meget, den har jeg haft i 12 år. Gav 600 kr for den dengang... Er stadig glad for den, men er træt af dens str, så har fundet en større jeg gerne vil ha' den dækket med, når jeg ikke er gravid eller ammer mere :-)

For knap 1½ år siden fik jeg lavet 16 stjerner på ryggen som går fra den ene skulder og ind mod rygsøjlen. Nogle med skygger... De tre af dem er større end de andre- en rød og to blå- de symboliserer min datter, min søn og min mand, så når jeg kan skal der jo laves en mere for babyen i maven:-) Jeg gav 2200 kr for stjernerne....

Anmeld

10. april 2010

wamse

mine tusser har kostet fra 500-1200 og får lavet en mere på onsdag Så er brugt 2500 nu, og forventer at den på onsdag kommer op på en 1000 kr mere oveni de 2500. Er absolut ikke færdig med at få tusser.........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.