De der tatoveringer....:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

LotteGabriella

Eva skriver:

Jeg tænkte mere på det med at der er mode i visse tatoveringer...om det er noget du har tænkt over og bevidst gået udenom eller..

nej overhovedet ikke...altså jeg har valgt steder på kroppen som man kan skjule og det er skulder, indersiden ved anklen og lænnen....er ligeglad med om det har været på mode at ha' en på lænnen, da min ikke ligner alle andre...for mig er det selve motivet jeg IKKE gider ha' ens med alle andres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

nej overhovedet ikke...altså jeg har valgt steder på kroppen som man kan skjule og det er skulder, indersiden ved anklen og lænnen....er ligeglad med om det har været på mode at ha' en på lænnen, da min ikke ligner alle andre...for mig er det selve motivet jeg IKKE gider ha' ens med alle andres

Så svarede du på det jeg spurgte om eller mente.. altså om du havde tænkt over at vælge noget alle andre har eller fravælge.. tak for svar..

knus..

Anmeld

9. april 2010

Muffinmus

Eva skriver:

Kan godt forstå dit valg med at få lavet noget som er dit eget, hvis du forstår Men er der ikke en modetendens og hvilke tanker har du gjort dig om dem?

Knus..

Mine er også mine egne:-)

Den ene har jeg selv tegnet for 10 år siden og den andne har jeg sammensat af 2 jeg har fundet i usa.

Og selvfølgelig er der en modetendens...o g lige nu er den at få navne og lign tatoveret på håndleddet...noget der HELT sikkert går af mode igen inden for relativt kort tid, simpelthen fordi de skjules så dårligt og gør ens muligheder for job ringere. På ryg, lænd, skulder og lign steder kan de pakkes lidt væk jo:-)

Anmeld

9. april 2010

Honningblomst

MariaE skriver:

Mine er også mine egne:-)

Den ene har jeg selv tegnet for 10 år siden og den andne har jeg sammensat af 2 jeg har fundet i usa.

Og selvfølgelig er der en modetendens...o g lige nu er den at få navne og lign tatoveret på håndleddet...noget der HELT sikkert går af mode igen inden for relativt kort tid, simpelthen fordi de skjules så dårligt og gør ens muligheder for job ringere. På ryg, lænd, skulder og lign steder kan de pakkes lidt væk jo:-)

Ej, det er sgu fedt selv at lave dem...så er der noget ved det..sejt..

Anmeld

9. april 2010

Sommerfuglelarven

Mine tatoveringer er der ingen andre der har, og hvis de har/får, så er det fordi de har kopieret mine - de er nemlig specielt tegnet til mig, og har en stor betydning for mig!

Jeg bliver ikke tatoveret fordi det er på mode, jeg har altid syntes at det er rigtig flot med tatoveringer (okay, der findes også rigtig mange grimme), og da min far er tatovør ligger det lissom i blodet

Det er dog ikke min far der har lavet mine, og han kommer heller ikke til det, da jeg synes at hans farver er for uklare, og jeg heller ikke har noget med ham at gøre som sådan.

Jeg fik først lavet "Amagerpladen", faktisk før det blev populært, den gav jeg 1000 kr for - min datters navn gav jeg 300 kr for, hvilket er den normale opstartspris (lige omkring det nålene koster).

De andre tatoveringer jeg har i planerne kan nok godt løbe op i 10.000 + kr, men de vil betyde rigtig meget for mig at få lavet, og så betaler jeg gerne for at få det gjort ordentligt - allerhelst vil jeg gerne spare alle pengene sammen og smutte til L.A. og få dem lavet!

Anmeld

9. april 2010

MM1987

Jeg har kun lige kigget henover svarerne, så det kan være jeg gentager nogen...men derfor er det jo stadig det jeg mener

Jeg har kun en tatovering indtil videre, og selvom de fleste nok vil mene den er ret intet sigende og placeringen er mode plaget, så betyder den mere for mig...

Og for mig er det vigtigt at den betyder noget, for så tror jeg ikke jeg bliver træt af den, hvorimod hvis det kun var for motivet skyld, tror jeg der er større chance for at man bliver træt af det...

Jeg har fået lavet den, fordi jeg synes det ser fedt ud, men også fordi den repræsentere noget, og minder mig om det...

Og så kan jeg godt lide det tatoveringer repræsentere udadtil...

Tattoveringer er selvfølgelig præget af mode, men det er næsten alt jo. Silikone bryster er vel også til dels et spørgsmål om mode. Før i tiden var de tilfældigt placeret ned af armen, sømands tattoveringer.

Nu er er oldschool tattoveringerne kommet tilbage og ja så var der amager nummerpladen og ligesom jeg er der en del der har fået en på håndleddet. 

og til sidst Kærestens navn det er NO GO!!!

Anmeld

9. april 2010

BabyStella!

Eva skriver:

Hej alle jer skønne kvinder med tatoveringer...

Jeg sidder her og tænker på hvordan vi mennesker gør alverdens ting for at gøre os smukkere eller mere tilfredse og har jo selv brugt en del penge på at gøre hvad jeg kunne.. men hvad koster tatoveringer, er det ikke os en udgift og ja, ved godt nogen kender nogen, men altså, det koster vel lidt penge, gør det ikke?

Hvor langt vil man gå for at blive tilfreds og blive som man ønsker..

Nå, men altså...hvad koster tatoveringer og det der mode der er i det...hvad så når ikke det er mode mere, er det så lige fedt med de tatoveringer som alle pludselig har?

Glæder mig til at høre jeres svar, for jeg aner absolut intet om det område..

Knus..

Hej!

Jeg har 8 tatoveringer, hvor 3 af dem fylder min arm, mere eller mindre. De 2 helt store, jeg har på armen, kostede hhv. 2.500 kr. og 1.200 kr.

Har desuden en sommerfugl på lænden; 500 kr.

Mit navn på anklen; 400 kr.

Hjerte omkring navlen; 700 kr.

Stjerne på hånd, tekst på den anden arm og en guldsmed på foden <----- disse var gratis. Min lillebror er tatovør :p

Så alt i alt har jeg brugt 4.800 kr. på mine indtil videre. Vil gerne ha´ en del mere.

Men min tatovør tager kun 1.000 kr. i timen (afhængig af hvad man skal ha´ lavet). Og der er gerne et par måneder mellem helingen.

Diana & Stella

Anmeld

9. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har 2 stk. Den ene er en svale og den anden er et J med cancertegnet som skygge. De kostede vist 500 i alt, men det kan jeg ikke huske længere

Det har ikke noget med mode at gøre da jeg fik mine lavet. Det er noget der repræsenterer mig og mit liv. Jeg tænke meget over dem, og den jeg har på tegnebrættet nu ligger der lige så meget tanke bag

Anmeld

9. april 2010

SHERO

Min den største kostede 2800 kr, han brugt omkring 6000-6500 i alt... Har med vilje ikke fået noget fordi det er moderne, og placeringerne er heller ikke "normen". Tror på jeg ikke kommer til at fortryde, og hvis jeg gør, jamen så må jeg jo spendere den mindre formue det koster at få lortet fjernet... Meeen tvivler jeg nu på bliver aktuelt..

Anmeld

9. april 2010

DKA

Jeg har to, den ene fik jeg da min søster fik konstateret en kronisk sygdom - den står på latin og betyder evigt liv.. - Jeg elsker den tat, kostede vidst 300

Min anden tatovering er meget stor, fylder det nederste af ryggen, den står mig i omkring 3000

-- Har ALDRIG fortrudt nogen af dem, elsker mine tatoveringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.