Eva skriver:
Hej alle jer skønne kvinder med tatoveringer...
Jeg sidder her og tænker på hvordan vi mennesker gør alverdens ting for at gøre os smukkere eller mere tilfredse og har jo selv brugt en del penge på at gøre hvad jeg kunne..
men hvad koster tatoveringer, er det ikke os en udgift og ja, ved godt nogen kender nogen, men altså, det koster vel lidt penge, gør det ikke?
Hvor langt vil man gå for at blive tilfreds og blive som man ønsker..
Nå, men altså...hvad koster tatoveringer og det der mode der er i det...hvad så når ikke det er mode mere, er det så lige fedt med de tatoveringer som alle pludselig har?
Glæder mig til at høre jeres svar, for jeg aner absolut intet om det område..
Knus..
Jeg elsker tattoveringer, men kun hvis de er flotte. Synes der findes mange kiksede... Efter min mening skal man ikke holde sig tilbage med en lille tattovering, fordi man er bange for at den bliver grim som gammel. Det er med at nyde livet, opleve noget og hvis man elsker tattoveringen, jamen hvorfor så ikke få den?
Jeg har hele min ryg lavet (mangler lidt på den) og ellers har jeg nogle få rundt på kroppen. Den på ryggen får jeg meget billigt (1000 kr for nogle timer) Men det er kun fordi jeg kender dem.
Jeg vil ikke have flere, fordi jeg synes det kan blive for meget på mig, men jeg er virkelig glade for dem, og jeg vil altid huske på, at der var en grund til jeg fik dem lavet
Men synes også at det er rigtig flot ikke at have nogle tattoveringer!
Anmeld