De der tatoveringer....:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

Sisley

Eva skriver:

Det med mode tænkte jeg feks alle dem der fik de der nummerplader, som jeg nogle gange fornemmer der bliver gjort lidt grin med eller i hvert fald er blevet sådan lidt øv...men måske jeg bare opfatter det forkert? bare sådan den tatovering lidt har været fremstillet? Giver det mening? og nu er der alle de der ranker der er ned af ryggen og op af foden, børnenes navn osv?

Jeg spørger fordi jeg virkelig ikke ved noget om det og tænker lidt på hvilke tanker dem der vælger at få taoveringer har gjort sig?

Nej, jeg skal ikke selv have nogen, det passer ikke til Eva..

Knus og tak for svar..

Uh ja - Amagerpladen; det kunne jeg aldrig selv finde på. Personligt synes jeg det er for billigt sluppet for det er jo virkelig bare det alle andre har  

Jeg synes bare man skal tænke sig rigtig godt om og ikke drøne ud og få lavet noget som lige falder en ind. Der skal være lidt mening med galskaben.

Mine kostede i øvrigt kr. 500-600/stk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Honningblomst

Sisley skriver:

Uh ja - Amagerpladen; det kunne jeg aldrig selv finde på. Personligt synes jeg det er for billigt sluppet for det er jo virkelig bare det alle andre har  

Jeg synes bare man skal tænke sig rigtig godt om og ikke drøne ud og få lavet noget som lige falder en ind. Der skal være lidt mening med galskaben.

Mine kostede i øvrigt kr. 500-600/stk.

Lige præcis sådanne tanker jeg også har...altså noget man virkelig har tænkt over og personligt tror jeg at jeg ville tænke længe, netop for ikke at få noget som senere viser sig bare at være en dille..

Knus og tak for svar...

Anmeld

9. april 2010

Becks

Eva skriver:

Hej alle jer skønne kvinder med tatoveringer...

Jeg sidder her og tænker på hvordan vi mennesker gør alverdens ting for at gøre os smukkere eller mere tilfredse og har jo selv brugt en del penge på at gøre hvad jeg kunne.. men hvad koster tatoveringer, er det ikke os en udgift og ja, ved godt nogen kender nogen, men altså, det koster vel lidt penge, gør det ikke?

Hvor langt vil man gå for at blive tilfreds og blive som man ønsker..

Nå, men altså...hvad koster tatoveringer og det der mode der er i det...hvad så når ikke det er mode mere, er det så lige fedt med de tatoveringer som alle pludselig har?

Glæder mig til at høre jeres svar, for jeg aner absolut intet om det område..

Knus..

2 af dem (én på hvert håndled) kostede 400,-
2 andre (på skulderblad og bryst) kostede 500,-
1 anden (på lænden) kostede 800,- og er lavet i Tyrkiet. Det er også den jeg er mest glad for..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. april 2010

LotteGabriella

Eva skriver:

Kan godt forstå dit valg med at få lavet noget som er dit eget, hvis du forstår Men er der ikke en modetendens og hvilke tanker har du gjort dig om dem?

Knus..

hmm har sgu ikke rigtig gjort mig nogle tanker om dem, andet end at de 2 fabeldyr fascinerer mig....mine 3 har været rimelig impulsive, altså forstået på den måde at jeg lige pludselig har været faldet over det rette billede og så bestilte jeg tid til at få den lavet hurtigst muligt den til sommer har jeg dog haft planlagt i et par måneder nu...den skal være på foden, så derfor venter jeg til sommer, det er lettere

Anmeld

9. april 2010

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

hmm har sgu ikke rigtig gjort mig nogle tanker om dem, andet end at de 2 fabeldyr fascinerer mig....mine 3 har været rimelig impulsive, altså forstået på den måde at jeg lige pludselig har været faldet over det rette billede og så bestilte jeg tid til at få den lavet hurtigst muligt den til sommer har jeg dog haft planlagt i et par måneder nu...den skal være på foden, så derfor venter jeg til sommer, det er lettere

Jeg tænkte mere på det med at der er mode i visse tatoveringer...om det er noget du har tænkt over og bevidst gået udenom eller..

Anmeld

9. april 2010

Risen

Har ikke valgt at få tatoo fordi jeg vil være mere attraktiv eller mere tilfreds med min krop.. Det  tror jeg ikke en tatoo vil kunne gøre.. Jeg fik min fordi jeg synes det er kunst og fordi den repræsenterer alt hvad jeg står for og elsker.  Tjoh det koster da noget, men det er jo også permenent kunst og vil hellere end gerne betale meget end for lidt når det handler om kunst.. 

Anmeld

9. april 2010

Liljesilas

Eva skriver:

Hej alle jer skønne kvinder med tatoveringer...

Jeg sidder her og tænker på hvordan vi mennesker gør alverdens ting for at gøre os smukkere eller mere tilfredse og har jo selv brugt en del penge på at gøre hvad jeg kunne.. men hvad koster tatoveringer, er det ikke os en udgift og ja, ved godt nogen kender nogen, men altså, det koster vel lidt penge, gør det ikke?

Hvor langt vil man gå for at blive tilfreds og blive som man ønsker..

Nå, men altså...hvad koster tatoveringer og det der mode der er i det...hvad så når ikke det er mode mere, er det så lige fedt med de tatoveringer som alle pludselig har?

Glæder mig til at høre jeres svar, for jeg aner absolut intet om det område..

Knus..

Jeg elsker tattoveringer, men kun hvis de er flotte. Synes der findes mange kiksede... Efter min mening skal man ikke holde sig tilbage med en lille tattovering, fordi man er bange for at den bliver grim som gammel. Det er med at nyde livet, opleve noget og hvis man elsker tattoveringen, jamen hvorfor så ikke få den? Jeg har hele min ryg lavet (mangler lidt på den) og ellers har jeg nogle få rundt på kroppen. Den på ryggen får jeg meget billigt (1000 kr for nogle timer) Men det er kun fordi jeg kender dem.

Jeg vil ikke have flere, fordi jeg synes det kan blive for meget på mig, men jeg er virkelig glade for dem, og jeg vil altid huske på, at der var en grund til jeg fik dem lavet Men synes også at det er rigtig flot ikke at have nogle tattoveringer!

Anmeld

9. april 2010

Honningblomst

Risen skriver:

Har ikke valgt at få tatoo fordi jeg vil være mere attraktiv eller mere tilfreds med min krop.. Det  tror jeg ikke en tatoo vil kunne gøre.. Jeg fik min fordi jeg synes det er kunst og fordi den repræsenterer alt hvad jeg står for og elsker.  Tjoh det koster da noget, men det er jo også permenent kunst og vil hellere end gerne betale meget end for lidt når det handler om kunst.. 

Men det er som også det samme for mig...at man gør noget som man selv synes gør en som man ønsker at være eller se ud...du ændrer noget og ser ud på en måde du kan lide...om det er ved at rette næsen, ordne hår, tage sol eller få en taovering, så er det dit ydre du ændrer.. Jeg har ikke fået ordnet min krop for at være mere attraktiv, men for at kunne holde mig ud.. mit hår ordner jeg fordi det ser pænere ud og viser hvad jeg ønsker at vise...

Knus..

Anmeld

9. april 2010

Honningblomst

mayapigen skriver:

Jeg elsker tattoveringer, men kun hvis de er flotte. Synes der findes mange kiksede... Efter min mening skal man ikke holde sig tilbage med en lille tattovering, fordi man er bange for at den bliver grim som gammel. Det er med at nyde livet, opleve noget og hvis man elsker tattoveringen, jamen hvorfor så ikke få den? Jeg har hele min ryg lavet (mangler lidt på den) og ellers har jeg nogle få rundt på kroppen. Den på ryggen får jeg meget billigt (1000 kr for nogle timer) Men det er kun fordi jeg kender dem.

Jeg vil ikke have flere, fordi jeg synes det kan blive for meget på mig, men jeg er virkelig glade for dem, og jeg vil altid huske på, at der var en grund til jeg fik dem lavet Men synes også at det er rigtig flot ikke at have nogle tattoveringer!

Ja, jeg synes også der er vildt mange slags og kvaliteter når man ser sig omkring, men det er selvfølgelig også forskelligt hvad den enkelte ønsker at få lavet..

Synes det er en super holdning du har...jeg har det præcis på samme måde...man skal gøre hvad der gør en glad og giver livskvalitet..

Anmeld

9. april 2010

Liljesilas

Eva skriver:

Ja, jeg synes også der er vildt mange slags og kvaliteter når man ser sig omkring, men det er selvfølgelig også forskelligt hvad den enkelte ønsker at få lavet..

Synes det er en super holdning du har...jeg har det præcis på samme måde...man skal gøre hvad der gør en glad og giver livskvalitet..

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.