De der tatoveringer....:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.940 visninger
33 svar
0 synes godt om
9. april 2010

Honningblomst

Hej alle jer skønne kvinder med tatoveringer...

Jeg sidder her og tænker på hvordan vi mennesker gør alverdens ting for at gøre os smukkere eller mere tilfredse og har jo selv brugt en del penge på at gøre hvad jeg kunne.. men hvad koster tatoveringer, er det ikke os en udgift og ja, ved godt nogen kender nogen, men altså, det koster vel lidt penge, gør det ikke?

Hvor langt vil man gå for at blive tilfreds og blive som man ønsker..

Nå, men altså...hvad koster tatoveringer og det der mode der er i det...hvad så når ikke det er mode mere, er det så lige fedt med de tatoveringer som alle pludselig har?

Glæder mig til at høre jeres svar, for jeg aner absolut intet om det område..

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Muffinmus

min den lille på 4 cm kostede 300 kr og den store med farve i kostede 800 kr:-)

Anmeld

9. april 2010

Honningblomst

MariaE skriver:

min den lille på 4 cm kostede 300 kr og den store med farve i kostede 800 kr:-)

Ok..det er da til at klare...

Anmeld

9. april 2010

Joan ( Smallie )

Min ulv kostet omkring 1000 kr og den stor jeg har på lænden kostet 1700 kr.

Men der hvor jeg fik mine tog han ca 1000 kr for en time.

Anmeld

9. april 2010

Carinas

Min er ca 3x4 cm og kostede vist 500 kr. Nu skal den dækkes af en anden, har ikke fået prisen på den endnu.

VH
Carina

Anmeld

9. april 2010

Sisley

Halløj

Jeg har to små tattoos - det første fik jeg for 10 år siden sammen med min x-kæreste (dvs. han fik lavet en samtidig). Dengang var det ikke så in som det er i dag. Den anden fik jeg med min nuværende kæreste. Den første er et fint lille tribal mønster på skulderbladet - den anden på indersiden af anklen; det er to japanske tegn som betyder "girl power".

For mig er det ikke kun mode, men også minder. Jeg har altid spekuleret længe inden jeg valgte at komme under nålen og har bevidst valgt nogle steder som til enhver tid kan tildækkes. Jeg er stolt af dem, men ynder ikke at udstille dem - de er udelukkende for min skyld.

Og jeg skal have flere - man bliver dybt afhængig.

Giver det nogenlunde svar på dit spørgsmål? Hvad tænker du selv - vil du have selv, hvad synes du om folk der har?

Anmeld

9. april 2010

LIZO

det er meget forskelligt.. de fleste tatovører tar gør det ikke for mindre end 500 kr. fordi det er dyrt at starte op osv..

jeg har en del..

har ANGEL ståene med store bokstaver den gav jeg 1200 for

har selv tegne den på lænden..  C B mit navn.. gav jeg 500 for

har en i nakken et hjerte med noget tribal den gav jeg 1000 for

har manden navn i rødt med et hjerte om 500 kr

har lige fået lavet en , havde liam navn og stjernetegn. men fik zoey navn oven over.. men blå klokkeblomster for liam og lyserrøde blomster for zoey.. samt en masse blade.. den fylder det meste af underarmen den gav vi 2000 for..

man skal ikke gå efter prisen.. man skal finde en der er go til lige det man gerne vil ha. og være sikker på hygeiene er okay.. hellere betale lidt mere og være sikker på der ikke kommer skidt i såret imens....

Anmeld

9. april 2010

Honningblomst

Sisley skriver:

Halløj

Jeg har to små tattoos - det første fik jeg for 10 år siden sammen med min x-kæreste (dvs. han fik lavet en samtidig). Dengang var det ikke så in som det er i dag. Den anden fik jeg med min nuværende kæreste. Den første er et fint lille tribal mønster på skulderbladet - den anden på indersiden af anklen; det er to japanske tegn som betyder "girl power".

For mig er det ikke kun mode, men også minder. Jeg har altid spekuleret længe inden jeg valgte at komme under nålen og har bevidst valgt nogle steder som til enhver tid kan tildækkes. Jeg er stolt af dem, men ynder ikke at udstille dem - de er udelukkende for min skyld.

Og jeg skal have flere - man bliver dybt afhængig.

Giver det nogenlunde svar på dit spørgsmål? Hvad tænker du selv - vil du have selv, hvad synes du om folk der har?

Det med mode tænkte jeg feks alle dem der fik de der nummerplader, som jeg nogle gange fornemmer der bliver gjort lidt grin med eller i hvert fald er blevet sådan lidt øv...men måske jeg bare opfatter det forkert? bare sådan den tatovering lidt har været fremstillet? Giver det mening? og nu er der alle de der ranker der er ned af ryggen og op af foden, børnenes navn osv?

Jeg spørger fordi jeg virkelig ikke ved noget om det og tænker lidt på hvilke tanker dem der vælger at få taoveringer har gjort sig?

Nej, jeg skal ikke selv have nogen, det passer ikke til Eva..

Knus og tak for svar..

Anmeld

9. april 2010

LotteGabriella

Eva skriver:

Hej alle jer skønne kvinder med tatoveringer...

Jeg sidder her og tænker på hvordan vi mennesker gør alverdens ting for at gøre os smukkere eller mere tilfredse og har jo selv brugt en del penge på at gøre hvad jeg kunne.. men hvad koster tatoveringer, er det ikke os en udgift og ja, ved godt nogen kender nogen, men altså, det koster vel lidt penge, gør det ikke?

Hvor langt vil man gå for at blive tilfreds og blive som man ønsker..

Nå, men altså...hvad koster tatoveringer og det der mode der er i det...hvad så når ikke det er mode mere, er det så lige fedt med de tatoveringer som alle pludselig har?

Glæder mig til at høre jeres svar, for jeg aner absolut intet om det område..

Knus..

Nu er jeg så heldigvis en af dem der har nogle tattoveringer, som der ikke er andre der har De er lavet efter nogle tilfældige flotte billeder af enhjørninge/pegasus'er som jeg har fundet på internettet Jeg har aldrig fortrudt nogle af mine og har planlagt en fjerde til sommer

mine har kostet 250 kr., 350 kr. og 600 kr

Anmeld

9. april 2010

Honningblomst

LotteGabriella skriver:

Nu er jeg så heldigvis en af dem der har nogle tattoveringer, som der ikke er andre der har De er lavet efter nogle tilfældige flotte billeder af enhjørninge/pegasus'er som jeg har fundet på internettet Jeg har aldrig fortrudt nogle af mine og har planlagt en fjerde til sommer

mine har kostet 250 kr., 350 kr. og 600 kr

Kan godt forstå dit valg med at få lavet noget som er dit eget, hvis du forstår Men er der ikke en modetendens og hvilke tanker har du gjort dig om dem?

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.