Ja for længe siden søgte jeg råd og vejledning i forbindelse med anskaffelsen af en hund. Jeg er alene med to børn (min kæreste er der dog i weekenderne). Mange af jer rådede mig til at lade være med at få hund, da de mente det var for stort et arbejde. Jeg har ellers været rigtig glad for det, lige indtil i går - hold da op jeg synes det er hårdt - og jeg har virkelig lyst til at kaste håndklædet i ringen. 
Jeg ville gerne have en Golden retriver, men valgte at købe en blanding, da det var hvad økonomien var til. Der hvor vi købte hende, viste de ikke hvilken race faren var, men mente at han var en Collie.
Det viser sig nu at min hund er en blanding i mellem en Border Collie og en Golden Retriver. Hun har sind som en Border Collie, og kan nærmest ikke mættes med aktiviteter.
Jeg går til træning med hende en gang om ugen, hundemøde en gang om ugen, og starter til spor på mandag.
Jeg går selvfølgelig tur med hende flere gang eom dagen, træner og aktiverer hende som jeg nu har tid til.
Men hold da op en udholdenhed...
Hun står op kl. ca. 5.30 HVER dag, og intet kan få hende til at sove længere!
Hun stikker af så snart hun ser sit snit til det, haven er hegnet ind, men hun kommer ud uanset hvad jeg gør.
Hun er renlig, men jeg har lige købt et nyt tæppe, som hun af en eller anden grund elsker at besørge på 
Vores hjemkald fungerer IKKE, jeg kan aldrig kalde hende til mig... 
Pyhhh jeg synes det er hårdt, og har nok bare brug for der nogen der siger at det nok skal gå, og at det helet sikkert bliver bedre...
Louise - som er træt og udkørt.