Jeg fik barn og krøller...hvad fik I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

DK

Under min graviditet voksede der kun mørkebrunt hår ud af hovedet på mig. Meget mærkeligt siden jeg er ægte blondine. Så efter at have født og det blonde hår voksede igen, så havde jeg lige en 9 centimeters mørkebrun stribe!! Ret grimt!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Laulund87

jeg fik bumser, hvilket jeg aldrig har haft før..øv

Anmeld

9. april 2010

Mathilde

Jeg har fået dårligere syn, har tabt mig, tendens til lidt bumser (hvilket jeg ellers aldrig har haft), længere bryster og måske lidt fladere rumpe

Til gengæld har jeg fået et lykkeligere liv!

Anmeld

9. april 2010

Lillefe

DK skriver:

Under min graviditet voksede der kun mørkebrunt hår ud af hovedet på mig. Meget mærkeligt siden jeg er ægte blondine. Så efter at have født og det blonde hår voksede igen, så havde jeg lige en 9 centimeters mørkebrun stribe!! Ret grimt!!! 

LOL det har jeg godt nok aldrig hørt om før!

Anmeld

9. april 2010

Lillefe

Her fik jeg mange bumser første gang, det er helt vildt... syntes ikke det er så slemt nu. Men til gengæld syntes jeg denne gang fælder jeg mere.. sidste gang efter jeg havde født fik jeg mere hår Så det håber jeg på denne gang også!

Anmeld

9. april 2010

3rollinger

Jeg har mistet lysten til at spise flere forskellige retter. Desuden har jeg faaet briller og som Caroline siger, har jeg ogsaa fundet ud af at kede sig af en luksus.

Det sjove er at det daarlige syn kun er kommet med pigerne, der var ingen forvaerring under miderste graviditet som var en dreng. Ligeledes havde jeg ingen trang til anderledes mad med pigerne, men med min soen skulle jeg bare have broed med olie og tomat paa hver morgen og cacaomaelk.

Jeg er ogsaa gaaet en stoerrelse ned i sko, men tror faktisk at det var foer graviditeterne.

Anmeld

9. april 2010

ML

Mit ynglings modermærke på brystet forsvandt desværre kort efter fødslen. Mit hår er også lidt mørkere og mine fødder lidt større. Der skete også noget med mit stofskifte og det første år efter fødslen tabte jeg mig ret meget og blev faktisk næsten lidt for tynd. Nu er jeg så gravid igen, så må vi se hvad der kommer af forandringer udover endnu et skønt lille barn i hjemmet!

Men kroppen forandrer sig jo hele livet, heldigvis, så det er jo nok heller ikke kun graviditeten som leder forandringer med sig, men også alderen. Hver alder og periode har jo  sine fordele

Anmeld

9. april 2010

NinaNymannMadsen

jeg fik barn og lidt bedre hørelse og bedre syn. I min familie har vi en medfødt dårlig hørelse, mange i min familie har høreaparart og jeg brugte briller før da jeg ikk kunne side ved min computer eller se tv uden at få ondt i hovedet eller øjnene, gør jeg ikke længere hvertfald ikke lige så hurtig som før..

Anmeld

10. april 2010

Mira0911

Eva skriver:

Andre der også har fået andet og mere mærkeligt ud af en graviditet end "kun" barnet..

Jeg var fuldstændig glat og tyndhåret før jeg fik børn og efter jeg fik den første fik jeg krøller og tykkere hår...så mærkeligt...

Hvad med jer...andre der er mærkelige.. altså også på det her område?

Knus Eva..

Det samme med mig, langt glat hår.. Efter jeg fødte, kom krøllerne ligeså stille.

Anmeld

11. april 2010

L-Mortil3

Jeg synes ikke jeg har fået noget jeg gerne vil beholde, har haft det lækreste fyldige hår fuld af slangkrøller, nu er det tyndt, mat og falder af i kæææmpe totter, kan tømme hårbørsten 4 gange bare ved morgen redning ØV!

Dårligere syn - TJEK

Dårligere hukommelse - TJEK

Strækmærker - TJEK

Naaah ikke noget jeg gerne vil beholde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.