Jeg fik barn og krøller...hvad fik I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

Joan ( Smallie )

Eva skriver:

Små fødder er så fine...ville ønske jeg havde små hænder og fødder...men næ nej, jeg er bare en kæmpe kvinde, bare ikke højden..

Mine hænder er så heller ikke små, men det er jo nok fordi jeg er håndværker.

Men syntes nu godt mine fødder måtte være bare lidt større for de er sku næsten lige så brede som de er lange. Er forfods platfodet og det er min søn også så han er heller ikke nem at finde sko til. Han bliver 3 til sommer og er første lige gået op i en str 25.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Pia.

Lange bryster og slaskemave... - Så heldig var jeg... hvert barn har sat sine spor på min krop...

Så jeg behøver faktisk ikke at få tusset deres navne, det har de selv klaret *GGG*

Anmeld

8. april 2010

Pia.

Eva skriver:

Hihi...jeg gik en str. ned, det var dog fordi jeg tabte mig, min søster der har taget på er gået en str. op...vildt der ligefrem sidder fedt rundt om fødderne, men det gør der vel alle steder..

Str.38, små futter...samme str. som min søn på 7 år bruger..

Hvor lækkert... Jeg er gået fra en lille 37 op til en 38 du er gået fra en 39 ned til en 38 - så kan jeg da arve de lækre støvler og sko du ikke vil have mere - Se det i øjnene, du kan ikke blive ved at have plads

Det er vist det man kalder en vin vin situation

Anmeld

8. april 2010

TbCp

Hmm.... udover rander under øjnene tror jeg ikke dér er fulgt noget med graviditet og fødsel

Anmeld

8. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Meget kraftigere hår, fladere mave og bagdel, bredere fødder (men stadig en str 36 i længden, smukt), dårlig hukommelse og opdagelsen af, at kedsomhed faktisk godt kan være en luksus.

Anmeld

8. april 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Hvor lækkert... Jeg er gået fra en lille 37 op til en 38 du er gået fra en 39 ned til en 38 - så kan jeg da arve de lækre støvler og sko du ikke vil have mere - Se det i øjnene, du kan ikke blive ved at have plads

Det er vist det man kalder en vin vin situation

Hihi...næ nej, jeg gik fra pladder str. 40.. og ned til 39, som for mange af jer er en stor str..

Anmeld

8. april 2010

Honningblomst

Pia. skriver:

Lange bryster og slaskemave... - Så heldig var jeg... hvert barn har sat sine spor på min krop...

Så jeg behøver faktisk ikke at få tusset deres navne, det har de selv klaret *GGG*

Åh, ja....alt det negative fra små klamme hæmorider, til strækmærker og meter lange bryster som man kunne kaste hen i tremmesengen og amme i egen seng....og så ellers alle bekymringsrynkerne og endnu flere smilerynker....

Anmeld

8. april 2010

Tina2

Har fået lidt "dansehåntag" i siden efter nummer 2..... Havde jeg bestemt ikke før!!!!

Må da sige jeg er heldig jeg IKKE er gået op i skostørrelse, for jeg bruger str 41, og ville godt nok synes det var ufedt at skulle længere op da det jo nærmest er umuligt at finde fodtøj så.....

Anmeld

8. april 2010

Maddox

Eva skriver:

Andre der også har fået andet og mere mærkeligt ud af en graviditet end "kun" barnet..

Jeg var fuldstændig glat og tyndhåret før jeg fik børn og efter jeg fik den første fik jeg krøller og tykkere hår...så mærkeligt...

Hvad med jer...andre der er mærkelige.. altså også på det her område?

Knus Eva..

Sjovt - For her var det lige omvendt

Inden jeg blev gravid med Filippa, havde jeg de flotteste store krøller, men nu er der kun en kedelig kruset manke tilbage

Anmeld

8. april 2010

Mumto3

Jeg har også fået krøller af at få børn. Det er helt vildt, når man bare er vant til strit hår! Dog ville jeg ønske jeg havde lidt flere krøller i pandehåret, det har krøllerne nemlig gået uden om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.