Jeg fik barn og krøller...hvad fik I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.074 visninger
40 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Honningblomst

Andre der også har fået andet og mere mærkeligt ud af en graviditet end "kun" barnet..

Jeg var fuldstændig glat og tyndhåret før jeg fik børn og efter jeg fik den første fik jeg krøller og tykkere hår...så mærkeligt...

Hvad med jer...andre der er mærkelige.. altså også på det her område?

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har altid haft mange huller i ørerne og aldrig haft problemer. Men siden jeg blev gravid med Idun og efter, har jeg ikke kunnet have ørerringe i... SLet ikke.

Så det fik jeg. desværre ikke krøller. Syns det er mega strængt at jeg ikke har ægte krøller som min mor og far

Anmeld

8. april 2010

Mettemus

Nu har jeg så ikke lige selv nogen børn, men har en veninde som fik barn og større fødder - næsten to skostr, det synes jeg godt nok lyder mystisk

Men fedt med nyt hår - det er da også en uventet bonus!?!

Anmeld

8. april 2010

Soap

Jeg havde brune bambi øjne før jeg fik børn 

For hvert barn jeg har fået er mine øjne blevet lysere og lysere 

Og nu er de mere grønne og grå end de er brune 

Anmeld

8. april 2010

Joan ( Smallie )

Ja jeg har fået 2 børn og er gået 2 str op i sko. 1 for hvert barn. Men ok så er jeg i en str 38 nu så passer det vist også meget godt og så har jeg jo en grund til at købe nye sko og støvler

Joan Nu med nomale str fødder

Anmeld

8. april 2010

SHERO

Jeg fældede som en syg kat inden min graviditet og havde tyndt trist hår, i min graviditet voksede det som sindsygt.. Efter fødslen fælder jeg stadig ikke, kun meget meget lidt, og mit hår er sundere og tykkere end nogensinde... FANTASTISK :-D

Anmeld

8. april 2010

Honningblomst

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja jeg har fået 2 børn og er gået 2 str op i sko. 1 for hvert barn. Men ok så er jeg i en str 38 nu så passer det vist også meget godt og så har jeg jo en grund til at købe nye sko og støvler

Joan Nu med nomale str fødder

Hihi...jeg gik en str. ned, det var dog fordi jeg tabte mig, min søster der har taget på er gået en str. op...vildt der ligefrem sidder fedt rundt om fødderne, men det gør der vel alle steder..

Str.38, små futter...samme str. som min søn på 7 år bruger..

Anmeld

8. april 2010

oo

min søster fik dårligere syn efter hun fik Carla - hun har så også sagt at hun ikke tør få meget mere end to børn for så er hun fuldkommen blind

Anmeld

8. april 2010

Joan ( Smallie )

Eva skriver:

Hihi...jeg gik en str. ned, det var dog fordi jeg tabte mig, min søster der har taget på er gået en str. op...vildt der ligefrem sidder fedt rundt om fødderne, men det gør der vel alle steder..

Str.38, små futter...samme str. som min søn på 7 år bruger..

Øhhh ja inden jeg blev gravid brugte jeg jo så kun str 36 min søster bruger kun str 35 så vi har vist bare små fødder.

Det værste jeg har oplevet var en ex der kom løbene nede fra børne afdelingen i den sko butik vi var i og siger hey prøv og se her jeg har fundet nogen gummistøvler til dig der ligner en mariehøne. Og det var sku ikke fordi folk kigget ret meget og grinte af mig og ham. He he

Men det er ikke nemt at komme af med det fedt der sidder på fødderne for jeg har tabt mig men det er ikke væk endnu.

Anmeld

8. april 2010

Honningblomst

Joan ( Smallie ) skriver:

Øhhh ja inden jeg blev gravid brugte jeg jo så kun str 36 min søster bruger kun str 35 så vi har vist bare små fødder.

Det værste jeg har oplevet var en ex der kom løbene nede fra børne afdelingen i den sko butik vi var i og siger hey prøv og se her jeg har fundet nogen gummistøvler til dig der ligner en mariehøne. Og det var sku ikke fordi folk kigget ret meget og grinte af mig og ham. He he

Men det er ikke nemt at komme af med det fedt der sidder på fødderne for jeg har tabt mig men det er ikke væk endnu.

Små fødder er så fine...ville ønske jeg havde små hænder og fødder...men næ nej, jeg er bare en kæmpe kvinde, bare ikke højden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.