Jeg fik barn og krøller...hvad fik I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

TbCp

Eva skriver:

Åh, ja....alt det negative fra små klamme hæmorider, til strækmærker og meter lange bryster som man kunne kaste hen i tremmesengen og amme i egen seng....og så ellers alle bekymringsrynkerne og endnu flere smilerynker....

Arhhhahahaha
Det var en god en at starte fredag morgen med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

wamse

Jeg har fået krøller efter jeg ventede Lærke, har godt nok klippet skidtet af, men når mit har er lidt længere, så er det fyldt med krøller. Ud over det er jeg tapeseret med skønne strækmærker, der alle repræsenterer mine graviditeter med mine smuklinger.

Nå ja og selvfølgelig alt det andet skønne bonus fra hængepatter til hæmorider

Men mest af alt, så har jeg fået en grund til at mit liv er super fantastisk, selvom der kan være noget som er hårdt, men det er fantastisk hver dag alligevel, for de er i mit liv.

Anmeld

9. april 2010

MetteT

Jeg har fået dårligere hukommelse og dårligere syn..

Anmeld

9. april 2010

eliasogmor

Eva skriver:

Andre der også har fået andet og mere mærkeligt ud af en graviditet end "kun" barnet..

Jeg var fuldstændig glat og tyndhåret før jeg fik børn og efter jeg fik den første fik jeg krøller og tykkere hår...så mærkeligt...

Hvad med jer...andre der er mærkelige.. altså også på det her område?

Knus Eva..

efter jeg fik elias tabte jeg + 3,5 kg, dvs. at jeg tabte mig 28,5 kg kg..tog 25 kg på under graviditeten og har tabt Alle plus det løse..og har ikke gjort noget for det...skønt... men er blevet tyndhåret....

Anmeld

9. april 2010

Diana...

Tjuhl skriver:

min søster fik dårligere syn efter hun fik Carla - hun har så også sagt at hun ikke tør få meget mere end to børn for så er hun fuldkommen blind

Min eveninde fik bedre syn :) Før brugte hun linser nu bruger hun ingen ting.

Utroligt at ens krop kan ændre sig så meget.

Jeg selv har jeg ikke lige fundet noget endnu der har ændret.

Anmeld

9. april 2010

Diana...

MetteT skriver:

Jeg har fået dårligere hukommelse og dårligere syn..

Ja ok det er rigtig dårlig hukommelse må jeg tilslutte mig. 

Anmeld

9. april 2010

tascia

jeg er blevet lidt platfodet efter første graviditet, knap så fedt da det har betydet at foden er blevet ca. ½ str. større (brugte altså str. 42 i forvejen!!!) derudover har jeg fået slapt maveskind så det ligner en rynket rosin

Anmeld

9. april 2010

betski

Jeg fik naturkrøl da jeg var omkring 15 år, men da jeg blev gravid blev det hel vildt. Nu har jeg så mange krøller at det ikke engang hjælper at klippe det kort (som jeg kunne før) krøllerne er der stadig - og så er jeg blevet mørkhåret så jeg nu skal bruge penge på at få det lysnet. Øv da Min hukommelse har fået et knæk, husker simpel hen så dårligt. Og det er bare rigtig pinligt, når jeg for 5. gang spørger om det samme

Anmeld

9. april 2010

Banditten´s mor

Eva skriver:

Andre der også har fået andet og mere mærkeligt ud af en graviditet end "kun" barnet..

Jeg var fuldstændig glat og tyndhåret før jeg fik børn og efter jeg fik den første fik jeg krøller og tykkere hår...så mærkeligt...

Hvad med jer...andre der er mærkelige.. altså også på det her område?

Knus Eva..

Hvornår kom krøllerne og det tykkere hår? For DET vil jeg gerne have! 

Jeg har (snart 11 uger efter fødslen) ikke bemærket noget... Endnu.

Anmeld

9. april 2010

saxa

Mit hår er blevet en anelse mørkere.. Var helt lyshåret før.. Har fået lidt krøller (for kan ikke passe de permanent krøller jeg fik lavet for 3år siden, stadig hænger ved).. Strækmærker.. Hmmm.. Min den ene fod er blevet lidt større end den anden..  Hva skete der lige for det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.