gravid en sygdom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

Cris

Ja, nogle gange synes jeg også, at det er den måde mange bruger til at "nyde" graviditeten...

Men der er også rigtig mange som er uheldig og deres krop ikke er så god til at kunne holde hele graviditeten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Livsmor

I min sidste graviditet, havde jeg kun lidt med halebenet, indtil jeg kom i uge 29/30. Så begyndte min Svangerskabsforfigtning, blev sygemeldt pga. stressende arbejde, men endte med at født i uge 31+5. Om jeg kunne ha´ holdt på min datter længere, hvis jeg havde haft et ikke så stressende arbejde vides ikke.

Denne gang(er i uge 23+4) er mit hale ben begyndt at drille igen, men ellers har der ikke været noget. Flyttede afdeling da jeg kom fra barsel sidst, så heldigvis stresser jeg ikke nu. Bliver tjekket ekstra pga. sidst, og hvis mit BT stiger igen, så ender det i en sygemelding fra min side. Det har jeg lovet faren til mine børn, min læge og JM. Har ikke planer om at gøre noget, der kan resultere i endnu en for tidlig fødsel.

Men ikke alle er lige heldige mht. gener i graviditeten. Har en veninde, der nærmest lå over wc´et før hun havde testet. Havde 2 gode mdr. ellers var der alt muligt andet, så hun var sygemeldt hele graviditeten.

Karina

Anmeld

7. april 2010

lucas<3

men nogle får det til og lyde som om det er en sygedom. selvf er det ikke det.

men ville bare høre jeres mening. ikke for og lyde dum ellr hva skal man sige.

men tark for svaret piger.. 

Anmeld

7. april 2010

Mira0911

Nej jeg synes ikke det er en sygdom... Mange gør det til en sygdom..

Jeg selv gjorde det, fordi jeg lavede ikke andet end kaste op...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.