luppe-laban skriver:
hej alle 
kæresten kom til og snakke om, graviditet om det er en sygdom eller det er noget man gør det til. for vi syns vi høre meget om folk der har det ene og det andet efter de er blevet garvide. men endelig bare vil ha opmærksomhed.
håber i kan forstå hva jeg mener. 
knus louise..
graviditet er ikke en sygdom i mine øjne, det er noget smukt, som kan give en masse negative virkninger, nogle mere uheldige end andre, men tor også det er fordi folks grænser forsklligt, og man har mulighederne i dag, som man ikke havde for feks 30 år siden.
men jeg tror da også, at der altid er "rådne æbler iblant" som vil udnytte det. Der var feks en på mit tidligere arbejde, der knap nok havde set på testen før hun lå med graviditetsgener, og ikke kunne arbejde, hun gav desværre udtryk for at det var ren udnyttelse, hvor hun bla havde en snak med chefen, da hun evt skulle tilbage på skånehensyn, hvor hun sagde til chefen de da bare kunne fyre hende så hun kunne score erstatningen, da det ik lige gik efter hvad hun ville.
men nej, graviditet er jo ikke en sygdom, men som jeg skrev, kan man få nogle gener, men tror også der er kvinder som i større eller mindre grad udnytter sig at de er gravide, helt fra de storslemme hvad angår arbejde osv, til de små yskyldige, som ekstra nusning af kæresten, eller at få hentet is fra tanken kl 1 om natten 
Anmeld