JustAnotherName skriver:
Jaa, det skal blive rigtig skønt at komme afsted i sommerhus.
Det er sammen med pigernes mormor, os fire, og vores hund, William 
Jamen det er mig lige godt, om du kommer herhjem, eller jeg skal køre hjem til dig. Jeg har bil og frihed til at køre, men vil også meget gerne byde dig velkommen herhjem. Så hvad føler du mest for?
Jeg kender godt det med, ikke at kunne finde tiden til at skrive...
Normalt forsøger jeg at holde lidt dagbog på pigernes hjemmesider, men det halter temmelig meget for tiden.
Jeg har simpelthen ikke tid, og når jeg har tid, så orker jeg det ikke lige altid.
Det er sket flere gange, at jeg har brugt mine indlæg som dagbog med lidt rettelser og tilføjelser i. Og ellers er der bare ting, som desværre aldrig kommer ned på skrift ....det er bare ærgeligt, da det så nemt ryger i glemmebogen.
Intentionerne er jo så gode, men overskudet og tiden rækker bare ikke altid til det hele. Sådan er det 
Men jeg vil da hellere end gerne høre om Jeres påske, hvis der kommer noget på et tidspunkt 
Knus...
Jamen det kommer lidt an på, om det skal være med alle fire piger, eller om vi bare skal kunne snakke snakke snakke og dermed have mere ro på - for Annikas vuggestue ligger 7 km fra vores hjem, så det er fedest, hvis den der henter og bringer har bilen...og jeg ville gerne, hvis Pelle kunne gøre det den dag, så jeg ikke er afhængig af at skulle være hjemme til et bestemt tidspunkt (forpulede ufleksible modulordning!!)....hvis altså Annika skal i vugger...hvis hun ikke skal det, så er jeg også fri som fuglen
Det blev vist meget indviklet skrevet - giver det mening? 
Anmeld