Celina's første dag i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Dejligt med en update!

Lyder jo til at det abre er gået helt fint! Selvfølgelig skal Celina lige vænne sig til det hele. Hvor længe sov hun så når nu hun var helt bombet?

Rigtig dejligt så fint Bianca bare tog det

Hun sov lige knap 3 timer.
Mange dage sover hun kun 1½ - 2 timer.

Herhjemme sover hun ofte kun een lur om dagen.
Også idag, selvom hun allerede vågnede klokken 06:00
Det er ret usædvaneligt at sove SÅ lidt, når man ikke er større.
Men det kan jo også nemt være, at det ændrer sig fremover, når hun starter i vuggestue, og bliver brugt på en helt anden måde.

Ja, det er virkelig dejligt, at Bianca også tager det hele så fint.
Umiddelbart virker det jo rigtigt lovende  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

Nååårh ja hun har da bare været HELT færdig når hun nu sådan faldt i søvn! Men hvor er det godt hun kan starte langsomt op og tage det lidt ad gangen!

Ja, det er helt vildt. Det er sjældent set, at hun har været SÅ bombet, at hun bare sover i mine arme.

Det er hårdt at være lille og ny, og skulle ud og møde en masse nyt og nye.

Heldigvis har jeg ferie i hele april, så jeg har god tid til at give hende en blid og rolig start.

Anmeld

6. april 2010

JustAnotherName

Det lyder da til at være gået super godt Katrine

Håber hun blir lige så glad for at være der som sin storesøster

Tak søde, det håber jeg også.
Bianca er ihvertfald allerede blevet rigtig glad for det derhenne 

Anmeld

6. april 2010

JustAnotherName

Klitgaard skriver:

Jamen det lyder jo til at blive en god vuggestue start og jeg kan godt forstå du er stolt af bianca

Hvad med dit lille børnehavebarn - havde han en god første dag ??

Anmeld

6. april 2010

JustAnotherName

Anna-jonas skriver:

Dejlig læsning................hun var bare så klar den lille prut, og det er jo rart at have den trygge base med.............og derfra begive sig ud på eventyr.

Hun skal nok blive rigtig glad for det, og De to tøser får glæde af hinanden.

Knus Mette

Ja, det er fedt for dem at have hinanden. Jeg tror på, at det nok skal blive godt, og en fordel fremfor en ulempe ....det halve år det varer.

Jeg har heldigvis ferie i hele april, så jeg kan give det tid og ro nok til at Celina får en god og rolig opstart. Rart nok at have mulighed for det!

Knus...

Anmeld

6. april 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Ja, det er helt vildt. Det er sjældent set, at hun har været SÅ bombet, at hun bare sover i mine arme.

Det er hårdt at være lille og ny, og skulle ud og møde en masse nyt og nye.

Heldigvis har jeg ferie i hele april, så jeg har god tid til at give hende en blid og rolig start.

Det er bare så godt for så får hun også en tryg opstart!

Ja vi ved jo bare hvor trætte vi voksne kan være når vi starter nyt arbejde... Så må det være endnu mere voldssomt for sådan en lille en at modtage alle de nye indtryk

Anmeld

6. april 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

Det er bare så godt for så får hun også en tryg opstart!

Ja vi ved jo bare hvor trætte vi voksne kan være når vi starter nyt arbejde... Så må det være endnu mere voldssomt for sådan en lille en at modtage alle de nye indtryk

Ja, der er ikke noget at sige til at hun er fyldt op af alle de mange nye indtryk efter ganske kort tid 

Dagen startede som sagt også allerede klokken 06:00, så for at være helt ærlig, så er jeg også selv helt bombet nu.
Og imorgen er jeg alene hele dagen, og skal have begge børn med hjem kl. 12:00, fordi personalet skal til noget møde. Så jeg tror også jeg vil gå i seng nu og samle krafter til endnu en lang dag imorgen   

Carla er vel fuldstændigt hjemme i dagplejen nu, og trives godt med det?

Knus herfra 

Anmeld

6. april 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Ja, der er ikke noget at sige til at hun er fyldt op af alle de mange nye indtryk efter ganske kort tid 

Dagen startede som sagt også allerede klokken 06:00, så for at være helt ærlig, så er jeg også selv helt bombet nu.
Og imorgen er jeg alene hele dagen, og skal have begge børn med hjem kl. 12:00, fordi personalet skal til noget møde. Så jeg tror også jeg vil gå i seng nu og samle krafter til endnu en lang dag imorgen   

Carla er vel fuldstændigt hjemme i dagplejen nu, og trives godt med det?

Knus herfra 

Puha ja så kalder din seng også.

Ja Carla er bare så glad for hendes dagplejemor! Det er bare så skønt og hun er også bare så god altså! Hende er vi bare rigtig glade for!!!! Og der har ikke været en eneste dag hvor Carla har været ked af at blive afleveret.

Anmeld

6. april 2010

JustAnotherName

michella80 skriver:

Puha ja så kalder din seng også.

Ja Carla er bare så glad for hendes dagplejemor! Det er bare så skønt og hun er også bare så god altså! Hende er vi bare rigtig glade for!!!! Og der har ikke været en eneste dag hvor Carla har været ked af at blive afleveret.

Åh hvor dejligt. Det betyder bare alt, at man føler sig tryg og glad ved vedkomne. Det er rart at det bare kører helt som det skal 

Anmeld

6. april 2010

JustAnotherName

Smider lige et lille billede af pigebarnet....
.....EFTER hun havde sovet ovenpå sin vuggestue-opstart 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.