Zafir skriver:
Jeg har det bedre nu i hvertfald. Håber jeg sover godt i nat. Mega træls, når man har en dag, hvor man har en ny medarbejder der starter og man skal være cool og tjekket og man bare har lyst til at tude ... :-S Men Jeg har det bedre nu. Har lavet super nem aftensmad - det blev bare til pitabrød - også kan jeg slappe AF hertil aften og komme ordenlig tid i seng 
Jeg synes man skal have barsel den dag der er to streger på testen
Ej, det mener jeg ikke, men altså, jeg synes indimellem jeg har været SÅ psykisk sårbar og sensibel under graviditeten, at det har været rigtig hårdt at leve op til de vante krav på arbejdet om at være ovenpå, positiv, forandringsvillig, udviklingsorienteret og jeg skal komme efter dig. De første tre - fire måneder havde jeg faktisk ikke rigtig lyst til at være blandt andre og mange mennesker, ville helst bure mig inde og kun se de allernæreste. jeg orkede simpelthen ikke andre menneskers input, og da slet ikke hvis de begyndte at "blande sig" i min graviditet.
Det var ikke sådan hele tiden og den der ukendte psykiske skrøbelighed synes jeg aftog igen efter de der første 3-4 måneder. Men jeg husker med gru de der off-dage og hvor forfærdeligt det var når de fakdt sammen med fx mødeaktiviteter på arbejde hvor man skulle være ekstra meget på og ovenpå. PUUHA, jeg forstår så meget hvor du kommer fra
Men godt at høre at du har det bedre. Og der er bare ikke noget så godt som en god nats søvn til at komme ovenpå så det lyder som en god plan med en early night
Anmeld