Syns det er træls at være gravid idag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

Vial

Ps: Hvis du kommer forbi Søborg, så er du velkommen til at prøve min hjertemaskine. Den har reddet mig mange gange. Den er skide god. Dorthe har prøvet den. Der fandt vi med det samme Runas hjerte. Mines har jeg fundet hver eneste gang. Har dog siden den tråd med fosterreduktion lyttet efter mislyde - så kikset, for sådan noget kan mit utrænede øre jo slet ikke. Jeg kan bare bruge lang tid på at sammenligne de to små hjerteslag med hinanden. Helt sort - pinligt at indrømme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Bavianis

Jeg har lavet en opdatering til Jer - hvor er det sødt at Jer at I tænker sådan på mig - det er så rørende!

Knus og kram

Anmeld

6. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Jeg kender det godt. Selvom jeg forrige fredag fik at vide til kønsscanning at der var masser af vand og de er store og fine, så har tre historier skræmt mig så meget herinde. Altsammen noget omkring MD, som jeg skal til på mandag. Er nu dødnervøs. Hvad hvis der ikke er liv, den ene er misdannet og jeg skal tage stilling til fosterreduktion eller den sidste med hul på fostervand. Kan slet ikke være særlig glad før MD er overstået! Troede det værste var forbi. Man er bare en stor hormon-bekymrings-bombe. Knus fra Karina, som måtte ringe til lægevagt i går nat, da ligamentsmerter gjorde mig nervøs...

Æv hormoner er trælse.

DENNEHER UGE skal bare GÅ altså...

Og hvor vildt egengtli at du skal til MD på mandag... Så kører vi bare fuldstændig synkront.

Vi krydser fingre for at alt er som det skal være!!!.. For os begge...

Anmeld

6. april 2010

Moderator

ønskebarn74 skriver:

hej søde, kæmpe krammer til dig... you go girl!!! bare vent og se... alt er super fint, for i fortjener det så meget!!

knus og kram lene

Tak... Det håber jeg også. Er bare for  til at sidde her og være på arbejde idag... grr.. funf..

Anmeld

6. april 2010

Moderator

KaMa skriver:

Ps: Hvis du kommer forbi Søborg, så er du velkommen til at prøve min hjertemaskine. Den har reddet mig mange gange. Den er skide god. Dorthe har prøvet den. Der fandt vi med det samme Runas hjerte. Mines har jeg fundet hver eneste gang. Har dog siden den tråd med fosterreduktion lyttet efter mislyde - så kikset, for sådan noget kan mit utrænede øre jo slet ikke. Jeg kan bare bruge lang tid på at sammenligne de to små hjerteslag med hinanden. Helt sort - pinligt at indrømme.

Mmm... Jeg tror ikke lige jeg kommer forbi  Søborg her ligenu. Skal ikke til kbh før i næste weekend... Altså den efter den der kommer nu. Og det er jo efter MD anyways...mmm.

Anmeld

6. april 2010

Divababy93

Hej lige et hurtigt sprøgsmål hvad betyder MD???

Anmeld

6. april 2010

Bavianis

Byberg93 skriver:

Det betyder misdannelses-scanning:-) Det er den scanning man får tilbudt omkring 20. uge, hvor alle barnets organer og fostervandet bliver gennemtjekket.

Anmeld

6. april 2010

Moderator

Byberg93 skriver:

Misdannelses scanning... SElvom de gerne vil prøve at skifte navnet til Midtvejs scanning.

Og jeg VED også godt at han var TOTALT MEGA MEGA MEGA grundig til min nf, så jeg tror ikke der kommer nogen overraskelser.

Det er bare de der md der er gået galt på det sidste, der fucker éns hjerne...

Anmeld

6. april 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Misdannelses scanning... SElvom de gerne vil prøve at skifte navnet til Midtvejs scanning.

Og jeg VED også godt at han var TOTALT MEGA MEGA MEGA grundig til min nf, så jeg tror ikke der kommer nogen overraskelser.

Det er bare de der md der er gået galt på det sidste, der fucker éns hjerne...

Hader det ord  Kalder det konsekvent GENNEMSCANNING som jeg synes dækker det fint.

Søde Zafir, jeg synes du skal blive lyttet på hvis det kan give dig ro i kroppen. Du skal ikke gå og være nervøs i din graviditet.

Det råd har du givet mig mange gange og jeg lytter ALTID til dine råd

Anmeld

6. april 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Hader det ord  Kalder det konsekvent GENNEMSCANNING som jeg synes dækker det fint.

Søde Zafir, jeg synes du skal blive lyttet på hvis det kan give dig ro i kroppen. Du skal ikke gå og være nervøs i din graviditet.

Det råd har du givet mig mange gange og jeg lytter ALTID til dine råd

Tjaaa... Jeg må hellere se at ringe til dem. Det er bare Mie der er der i denneher uge. Jeg kender bedre Jette, som jeg får besøg af på næste fredag. Men men men... mmmm... Det må jeg hellere få gjort.

Men jeg er glad fora t folk siger at jeg ikke kan tørre babyen ud, ved ikke at huske at drikke nok...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.