Æv. Påskeferien er slut og jeg er HELT nede i energi. Jeg brugte min krop for meget i påsken - NU HAR JEG LÆRT DET. Jeg er gravid og jeg skal passe på mig selv.
Jeg er mega øv ked, fordi jeg har sovet pisse mega dårligt. Jeg har hovedpine og blev nødt til at tage hovedpinepiller, selvom det ikke huer mig - også virker de ikke engang... mmm... 
Jeg har også halsbrand, selvom jeg ikke syntes man burde have halsbrand, når man ikke engang er helt halvvejs.
Og jeg kan simpelthen ikke få Bavianis ende på MD ud af mit hovede. Jeg skal til MD på tirsdag. Og jeg er bare blevet helt vildt
omkring det...
Jeg ved også godt at hendes graviditetsforløb har været anderledes end mig, men altså - så får jeg hjernespind over at jeg ikke får drukket nok og tænker om jeg udtørrer baby og om den ikke får nok fostervand af det... SUK SUK...
Så får jeg også hjernespind over at jeg ikke kan mærke den så meget som KaMa beskriver hun kan med tvillingerne. Så VED jeg også godt med min fornuft at min moderkage ligger på forsiden og jeg jo mærker den, men bare ikke så meget og så kan jeg jo også godt regne ud, at 1 ikke rumler så meget rundt som 2... Men det er bare fordi vi har termin samtidig...
SUK SUK SUK...
Jeg er helt rundt på gulvet. Jeg er træt og ked af det... Jeg ved ikke om jeg skal ringe til min JM og lige få lyttet mavse... så jeg kan få lidt ro på, eller om jeg lige skal slå KOLDT vand i blodet til på tirsdag.
Jeg LOVEDE bare mig selv at være positiv efter NF og IKKE blive bekymret over alt muligt shite...
Men det er bare en MEGA øv dag idag...
Jeg vil bare gerne kunne sove godt. Jeg har bare sovet ELENDIGT hele min graviditet. Dog er det så noget nær den eneste graviditetsgene jeg har haft... Suk.
Nå, men altså øv - og tanketømme - baaaar fra mig idag 
Anmeld