Syns det er træls at være gravid idag :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.922 visninger
40 svar
0 synes godt om
6. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Æv. Påskeferien er slut og jeg er HELT nede i energi. Jeg brugte min krop for meget i påsken - NU HAR JEG LÆRT DET. Jeg er gravid og jeg skal passe på mig selv.

Jeg er mega øv ked, fordi jeg har sovet pisse mega dårligt. Jeg har hovedpine og blev nødt til at tage hovedpinepiller, selvom det ikke huer mig - også virker de ikke engang... mmm...

Jeg har også halsbrand, selvom jeg ikke syntes man burde have halsbrand, når man ikke engang er helt halvvejs.

Og jeg kan simpelthen ikke få Bavianis ende på MD ud af mit hovede. Jeg skal til MD på tirsdag. Og jeg er bare blevet helt vildt  omkring det...  Jeg ved også godt at hendes graviditetsforløb har været anderledes end mig, men altså - så får jeg hjernespind over at jeg ikke får drukket nok og tænker om jeg udtørrer baby og om den ikke får nok fostervand af det... SUK SUK...

Så får jeg også hjernespind over at jeg ikke kan mærke den så meget som KaMa beskriver hun kan med tvillingerne. Så VED jeg også godt med min fornuft at min moderkage ligger på forsiden og jeg jo mærker den, men bare ikke så meget og så kan jeg jo også godt regne ud, at 1 ikke rumler så meget rundt som 2... Men det er bare fordi vi har termin samtidig...

SUK SUK SUK...

Jeg er helt rundt på gulvet. Jeg er træt og ked af det...  Jeg ved ikke om jeg skal ringe til min JM og lige få lyttet mavse... så jeg kan få lidt ro på,  eller om jeg lige skal slå KOLDT vand i blodet til på tirsdag.

Jeg LOVEDE bare mig selv at være positiv efter NF og IKKE blive bekymret over alt muligt shite... Men det er bare en MEGA øv dag idag...

Jeg vil bare gerne kunne sove godt. Jeg har bare sovet ELENDIGT hele min graviditet. Dog er det så noget nær den eneste graviditetsgene jeg har haft... Suk.

Nå, men altså øv - og tanketømme - baaaar fra mig idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

lululupo

De dage har man bare, hvor alt er øv og man er unødig nervøs..... 

Det har har hjulpet mig meget er at leje en - baby watcher - så kan jeg lige selv lytte til hende når jeg bliver nervøs.........

Er helt sikker på alt er som det skal være, og se ud SOLEN SKINNER......

herfra

Anmeld

6. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lululupo skriver:

De dage har man bare, hvor alt er øv og man er unødig nervøs..... 

Det har har hjulpet mig meget er at leje en - baby watcher - så kan jeg lige selv lytte til hende når jeg bliver nervøs.........

Er helt sikker på alt er som det skal være, og se ud SOLEN SKINNER......

herfra

Jeg har sådan en slags lytter, men den er mega dårlig den jeg har. Øv.

Men det er også mest det med fostervandet der går mig mega meget på. Men man kan vel ikke tørre baby ud, ved at drikke lidt for lidt i nogen dage... mmm...

Anmeld

6. april 2010

Sara.

Øv det lyder rigtig rigtig hårdt.... både fysisk og psykisk..... Håber du kan få kroppen ladt op igen.

Jeg synes også påsken har været rigtig hård så det er helt rart at kunne sende lærke i vuggestue igen idag.

og så krydser jeg fingre for misdannelses scanningen!!  kan slet ikke forestille mig hvor nervøs du må være... jeg var mega nervøs men hos mig har alt altid været okay, så det må være hårdt at have prøvet andet.

Håber du får en god dag Nu skal solen bare komme frem!

Knus fra Sara

Anmeld

6. april 2010

lululupo

Zafir skriver:

Jeg har sådan en slags lytter, men den er mega dårlig den jeg har. Øv.

Men det er også mest det med fostervandet der går mig mega meget på. Men man kan vel ikke tørre baby ud, ved at drikke lidt for lidt i nogen dage... mmm...

øv med lytteren, min er ellers vildt god!! 

Nej det kan det bestemt ikke, har lige haft en ordentlig omgang roskilde syge er stadig lidt mærket idag og har talt med jm da al væske også røg ud igen ( beklager beskrivelsen ) og hun forsikrede mig om alt var ok.....

Anmeld

6. april 2010

Bavianis

Søde, søde Zafir...

Du må på ingen måder tænke på om du kommer til at opleve det jeg oplevede - det gør du ikke! Og du kan IKKE udtørre baby - nøjagtigt som jeg ikke kan "upgrade" mit fostervand.

Lægerne har fortalt mig, at de var meget overraskede over at se, at hinderne var ødelagte - men at de samtidig mente at kunne forklare det med de vanvittige veer jeg har haft flere gange i min graviditet. Og blødningerne oveni. Jeg var åbenbart i HØJ-HØJ-HØJ risiko gruppen for at vandet skulle gå - OG DET ER DU IKKE!

Så nu må du altså nyde dit lille Fnug (der slet ikke er så lille mere!) - og jeg hepper fra sidelinien! Jeg har sagt fra starten af at jeg havde en god følelse med din graviditet, så det kommer til at holde stik.

Jeg sender dig Fnug-støv - og jeg glæder mig altså til at høre hvordan det gik til din MD - jeg tror det er en lille, dejlig fedling du har derinde!

Knus, kram og varme tanker

Susanne

Anmeld

6. april 2010

Vial

Jeg kender det godt. Selvom jeg forrige fredag fik at vide til kønsscanning at der var masser af vand og de er store og fine, så har tre historier skræmt mig så meget herinde. Altsammen noget omkring MD, som jeg skal til på mandag. Er nu dødnervøs. Hvad hvis der ikke er liv, den ene er misdannet og jeg skal tage stilling til fosterreduktion eller den sidste med hul på fostervand. Kan slet ikke være særlig glad før MD er overstået! Troede det værste var forbi. Man er bare en stor hormon-bekymrings-bombe. Knus fra Karina, som måtte ringe til lægevagt i går nat, da ligamentsmerter gjorde mig nervøs...

Anmeld

6. april 2010

ønskebørn74

Zafir skriver:

Æv. Påskeferien er slut og jeg er HELT nede i energi. Jeg brugte min krop for meget i påsken - NU HAR JEG LÆRT DET. Jeg er gravid og jeg skal passe på mig selv.

Jeg er mega øv ked, fordi jeg har sovet pisse mega dårligt. Jeg har hovedpine og blev nødt til at tage hovedpinepiller, selvom det ikke huer mig - også virker de ikke engang... mmm...

Jeg har også halsbrand, selvom jeg ikke syntes man burde have halsbrand, når man ikke engang er helt halvvejs.

Og jeg kan simpelthen ikke få Bavianis ende på MD ud af mit hovede. Jeg skal til MD på tirsdag. Og jeg er bare blevet helt vildt  omkring det...  Jeg ved også godt at hendes graviditetsforløb har været anderledes end mig, men altså - så får jeg hjernespind over at jeg ikke får drukket nok og tænker om jeg udtørrer baby og om den ikke får nok fostervand af det... SUK SUK...

Så får jeg også hjernespind over at jeg ikke kan mærke den så meget som KaMa beskriver hun kan med tvillingerne. Så VED jeg også godt med min fornuft at min moderkage ligger på forsiden og jeg jo mærker den, men bare ikke så meget og så kan jeg jo også godt regne ud, at 1 ikke rumler så meget rundt som 2... Men det er bare fordi vi har termin samtidig...

SUK SUK SUK...

Jeg er helt rundt på gulvet. Jeg er træt og ked af det...  Jeg ved ikke om jeg skal ringe til min JM og lige få lyttet mavse... så jeg kan få lidt ro på,  eller om jeg lige skal slå KOLDT vand i blodet til på tirsdag.

Jeg LOVEDE bare mig selv at være positiv efter NF og IKKE blive bekymret over alt muligt shite... Men det er bare en MEGA øv dag idag...

Jeg vil bare gerne kunne sove godt. Jeg har bare sovet ELENDIGT hele min graviditet. Dog er det så noget nær den eneste graviditetsgene jeg har haft... Suk.

Nå, men altså øv - og tanketømme - baaaar fra mig idag

hej søde, kæmpe krammer til dig... you go girl!!! bare vent og se... alt er super fint, for i fortjener det så meget!!

knus og kram lene

Anmeld

6. april 2010

Bayze

Bavianis skriver:

Søde, søde Zafir...

Du må på ingen måder tænke på om du kommer til at opleve det jeg oplevede - det gør du ikke! Og du kan IKKE udtørre baby - nøjagtigt som jeg ikke kan "upgrade" mit fostervand.

Lægerne har fortalt mig, at de var meget overraskede over at se, at hinderne var ødelagte - men at de samtidig mente at kunne forklare det med de vanvittige veer jeg har haft flere gange i min graviditet. Og blødningerne oveni. Jeg var åbenbart i HØJ-HØJ-HØJ risiko gruppen for at vandet skulle gå - OG DET ER DU IKKE!

Så nu må du altså nyde dit lille Fnug (der slet ikke er så lille mere!) - og jeg hepper fra sidelinien! Jeg har sagt fra starten af at jeg havde en god følelse med din graviditet, så det kommer til at holde stik.

Jeg sender dig Fnug-støv - og jeg glæder mig altså til at høre hvordan det gik til din MD - jeg tror det er en lille, dejlig fedling du har derinde!

Susanne

Åhh for helvede hvor er du da bare SØD altså!!! Det er dejligt at høre fra dig, vi er vist mange der tænker rigtig meget på dig

Kæmpe

Anmeld

6. april 2010

ønskebørn74

Bavianis skriver:

Søde, søde Zafir...

Susanne

hej søde, hvordan går det med dig og bebs??

Knus og kram Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.