bondepigen skriver:
Kan hun nu osse det??? Er du sikker på, at hun ikke bliver væltet omkuld med en masse ord om at vente osv, fordi hun er så ung... og det er osse fint nok, at man synes hun skal vente (det synes jeg da osse), men måske er det ikke lige det hun ønsker at høre. Derfor kommer hun måske ud med det på en lidt anden måde...
Jeg ved det ikke, det er bare en formodning. Men jeg synes under alle omstændigheder, at alle fortjener at blive "talt" til med respekt, så længe de ikke har tisset én op og ned af ryggen...og det ser jeg i hvert fald ikke nogen steder at hun har...
Altså jeg er også ung. Jeg er selv 18, 19 imorgen, og jeg har da kunnet udtrykke mine inderste følelser herinde, og fortælle hvordag jeg har det, uden at blive væltet omkuld, trods det, at jeg faktisk hader min graviditet (ikke hvad der kommer ud af det, misforstå mig nu ikke). Men fået en masse positiv respons tilbage.
Ja jeg ved ikke, jeg synes bare ikke, at man skal lyve omkring sådanne ting, og da slet ikke et sted som her, hvor lysten til en graviditet er helt normalt. -uanset alder. Der er da folk herinde, der ligefrem planlægger og forsøger at blive gravide der er på alder med mig, og de er ikke blevet væltet omkuld med negative kommentar..
Det her er ikke for at skabe en større debat, eller blive uvenner med folk herinde, men jeg prøver bare at give min mening til kende, hvilket jeg håber er okay.. 
Anmeld