KaMa skriver:
Den sang har vi da hørt et par gange efterhånden..
Synes det er lidt sært. Du skal da tage ansvar for din krop og gøre dig klart, hvad du vil. OG husk at involvere din kæreste i planerne..
Hvad I end beslutter jer for, så ta' det alvorligt og beskyt dig ordentligt, så der ikke sker ups'er - eller du render rundt hver og hver anden måned og frygter/håber/tror du er gravid.
Det holder slet slet ikke med det der præventionssnak. Selvfølgelig kan du beskytte dig med noget.
At p-piller ikke virker på dig må skyldes, at du glemmer at tage dem - alternativt skift mærke til en kraftigere model.
Prøv evt. p-sprøjte, p-ring, p-stav, pessar eller spiral. Der er et utal af muligheder. I mine ører er det dårlige undskyldninger, du har. Undskyldninger som fungerer godt med, at du kan retfærdiggøre, at du evt bliver gravid ved et åh-nej-ups'er!
Sorry den hårde tone, men det er små liv vi taler om...
Hvor er jeg dog bare enig! 
Hold nu op, hvor har vi dog hørt den mange gange, efterhånden.. Jeg mindes også, at sidst var der overhovedet ikke hold i noget som helst.. Der turde du ikke gå til læge, eller hvad f***** det var.. Du turde ikke teste, og, jamen jeg ved ikke hvad det var for noget...
Jeg håber virkelig ikke du er gravid, hvis ikke du ønsker det, men jeg kunne da have en ide om, at du faktisk ønsker dig at være gravid.. Ja, jeg ved ikke, men synes bare efterhånden der har været mange af de her fra dig, og sidst slettede du en masse på din profil, fordi det ikke holdte stik med det du skrev i dit indlæg..
Marikka, der MENER det sidste indlæg var det med billederne af din mave!? -Husker jeg forkert?