åhh nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2010

Mka

frk.Quaade skriver:

jaa men ingenting hjælper på mig hverken p piller eller noget andet..

kondom burde i kunne bruge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

MichellaMalou

Mka skriver:

kondom burde i kunne bruge

det bruger vi os men ikk altid vi husker det,, da vi har været van til jeg har brugt p piller,,

Anmeld

3. april 2010

Mka

frk.Quaade skriver:

det bruger vi os men ikk altid vi husker det,, da vi har været van til jeg har brugt p piller,,

Så må i lige stramme numsen lidt. Det er jo altså børn der kan komme ud af det. og det skal man være sikker på er det rigtige

Anmeld

3. april 2010

CamillaT89

Mka skriver:

Så må i lige stramme numsen lidt. Det er jo altså børn der kan komme ud af det. og det skal man være sikker på er det rigtige

Anmeld

3. april 2010

MichellaMalou

Mka skriver:

jaa.. det må vi det har du helt ret i,,

og især når vi begge vil vente,, men hvis det skulle ske er vi da klar,, og kan os godt forsørge et barn,, da vi begge har arbejde og jeg har endda to,,

Anmeld

3. april 2010

Mka

frk.Quaade skriver:

jaa.. det må vi det har du helt ret i,,

og især når vi begge vil vente,, men hvis det skulle ske er vi da klar,, og kan os godt forsørge et barn,, da vi begge har arbejde og jeg har endda to,,

Jamen er det ikke feder at det bare er planlagt end en "upser" ?? Altså ønskebarnet

Anmeld

3. april 2010

MichellaMalou

Mka skriver:

Jamen er det ikke feder at det bare er planlagt end en "upser" ?? Altså ønskebarnet

joo meget,,

men ville da nå og få den første uddannelse,, inden,, og kørekort..

Anmeld

3. april 2010

Chalala85

Mka skriver:

Er helt enig, kan man knalde kan man også tage konsekvensen og ellers er jeg sikker på din læge vil henvise dig til en gyn så du kan få spiral

Anmeld

3. april 2010

MichellaMalou

Chalala85 skriver:

Er helt enig, kan man knalde kan man også tage konsekvensen og ellers er jeg sikker på din læge vil henvise dig til en gyn så du kan få spiral

jaa håber jeg os

Anmeld

3. april 2010

Chalala85

frk.Quaade skriver:

jaa håber jeg os

synes du skal ringe til din læge på mandag. Det nytter jo ikke noget i skal være i den situation hver månede. Så hellere få spiral og få den ud når i er klar til en lille familie.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.