åhh nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.787 visninger
44 svar
0 synes godt om
3. april 2010

MichellaMalou

det er ikke godt det her..

er gået 4 dage over tid og stadig ingen tegn på menstruation,,

håber den kommer men har meget ømme bryster,,

og de er meget spændte,, ville ikk noget med det her havde bare lige brug for at komme ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2010

Mka

frk.Quaade skriver:

og de er meget spændte,, ville ikk noget med det her havde bare lige brug for at komme ud med det

Det er da sket et par gange for dig for var ..

Anmeld

3. april 2010

MichellaMalou

Mka skriver:

Det er da sket et par gange for dig for var ..

jaa men ingenting hjælper på mig hverken p piller eller noget andet..

Anmeld

3. april 2010

Malene84

frk.Quaade skriver:

jaa men ingenting hjælper på mig hverken p piller eller noget andet..

Og du vil ikke være gravid eller? Der er jo mange muligheder

Anmeld

3. april 2010

Pia.

frk.Quaade skriver:

Uha, hvid du ikke ønsker barn og du ved p-piller ikke virker, så ville jeg nok råde dig til kondom... Håber ikke du er gravid...

Knus fra Pia.

Anmeld

3. april 2010

MichellaMalou

Malene84- skriver:

Og du vil ikke være gravid eller? Der er jo mange muligheder

helst ikk endnu ..

er lige begyndt på kørekort har meldt mig ind på sosu skolen,, og vil os gerne gennemfører den uddannelse inden,,

men når man har været til lægen for t blive tjekket i hovede og røv for at sige det rent ud og få tjekket om der ikk er noget jeg kan bruge mod gravidtitet ,, men får en virkelig ubehalig følelse med kondom os,, men vi har dog os gjort det med kondom men har desværre ikk husket det altid,,

Anmeld

3. april 2010

CamillaT89

Jeg forstår ikke, at du giver udtryk for, at det er træls, når du virkelig ønsker at blive gravid!? Jeg skal da heller ikke blande mig, men det er jo temmelig tydeligt - ikke mindst i din dagbog  

Jeg kan bare ikke tage seriøst, at overskriften er Åh nej ..

Nå, skidt - god påske

Anmeld

3. april 2010

MichellaMalou

ct skriver:

Jeg forstår ikke, at du giver udtryk for, at det er træls, når du virkelig ønsker at blive gravid!? Jeg skal da heller ikke blande mig, men det er jo temmelig tydeligt - ikke mindst i din dagbog  

Jeg kan bare ikke tage seriøst, at overskriften er Åh nej ..

Nå, skidt - god påske

ville jeg godt på et tidspunkt,, hvor jeg synes det var røven nederen og have det sådan at vi var de eneste der manglede og jeg havde det skidt med at have tabt i sommers.. men har tænkt over de ting,, og har besluttet at jeg først vil have mine uddannelser hvis det er muligt,,,,

også barn senere,, 

Anmeld

3. april 2010

CamillaT89

frk.Quaade skriver:

ville jeg godt på et tidspunkt,, hvor jeg synes det var røven nederen og have det sådan at vi var de eneste der manglede og jeg havde det skidt med at have tabt i sommers.. men har tænkt over de ting,, og har besluttet at jeg først vil have mine uddannelser hvis det er muligt,,,,

også barn senere,, 

Jamen så må der jo være en eller anden mulighed for prævention. Det kan jo ikke være rigtigt, at intet virker for jer. Og hvis du virkelig virkelig ikke ønsker det, så er der jo et kondom.. Det må da være træls for dig, at du hver måned skal gå og vente på enten negativ eller positiv test. Det må da være vildt nervepirrende, hvis du som du siger, ikke vil være gravid. 

Anmeld

3. april 2010

MichellaMalou

ct skriver:

Jamen så må der jo være en eller anden mulighed for prævention. Det kan jo ikke være rigtigt, at intet virker for jer. Og hvis du virkelig virkelig ikke ønsker det, så er der jo et kondom.. Det må da være træls for dig, at du hver måned skal gå og vente på enten negativ eller positiv test. Det må da være vildt nervepirrende, hvis du som du siger, ikke vil være gravid. 

vi bruger os tit kondom men der er bare en gang imellem vi glemmer det fordi vi har været van til jeg er på p piller,, så vidt jeg kunne forstå på min læge såå var der intet og gøre end at bruge kondom,, men synes sgu heller ikk min læge er særlig god så skal have skiftet.. for det kan da ikk være rigtig der burder der være noget andet end koondom som hjælper mod graviditet,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.