Uhhhh, hvor jeg godt kender det.. -Jeg har dog haft det sådan stort set siden uge 20 ca. Fuck (sorry) jeg hader og være gravid, trods jeg har haft en enormt nem graviditet uden nogen store gener..
Jeg ville for alt i verden ønske, at nogen ville og kunne være gravide for mig, men at jeg så kunne overtage fra når det hele skal til og ende. For jeg glæder mig enormt meget til fødslen (er selvf. også lidt bange for hvad der skal ske).
Jeg har heller aldrig lagt skjul på, at jeg ikke kan lide og være gravid, hverken for venner, familie, bekendte, kæresten eller jordemoderen og lægen. Hvilket jeg egentlig er skide glad for, for det har styrket mig, at jeg har haft nogen der kunne fortælle, at det er flot jeg kan sige det højt, for som du selv er inde på, er der nok mange derude der ikke tør sige det.. Hvis du forstår...
Jeg vil dog også lige tilføje, at jeg er super glad for, at jeg har muligheden for at opleve hvordan det egentlig føles at være gravid, for jeg havde nok troet det var mere lyserødt, og at det føltes på en helt anden måde.. Dertil vil jeg også lige sige, at jeg ønsker at alle der VIL være gravide, kommer til at opleve hvordan det er
jeg krydser for alle der prøver.. og håber det snart er jer der skal lide ligesom os
(positivt ment)
Marikka 34+1.. -Som forstår dig alt for godt!
Anmeld