Er det okay ikke at gide længere? et surt opstød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Sisley

Jeg gider fandme heller ikke mere! Idag troede jeg lige at jeg skulle pussenusse babyværelse og så har jeg bare så ufattelig mange lændesmerter, at jeg også kun kan lege hval på sofaen.

Det er fantastisk at være gravid (i hvert fald såen cirka hveranden dag), men for mig er det ulideligt at acceptere, at jeg bare ikke orker de samme ting som før (hvilket vil sige måske for bare 1-2 uger siden).

Men - jo mere trætte vi bliver af mavserne, jo mere er vi indstillede på at kæmpe når de små skal ud!

Sara
34+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Mettemus

Malene84- skriver:

Hey piger,

Har brug for en skulder... mine veninder ønsker alle, at blive gravide og kan derfor ikke rigtig sætte sig ind i min følelse af at være skide træt af min graviditet. Jeg føler ikke, at det er okay at udtrykke sig negativt om at være gravid - hvilket jeg virkelig har brug for. Jeg føler endvidere at jeg har været gravid i 3 år, sys der er gået en evighed

Jeg er "kun" i uge 33+3 og jeg er mega træt af maven. Den er i vejen for mig, jeg kan ikke længere andet end at lege hval på sofaen - selv en tur ned ad trapperne (bor på 3. sal), er nok til at tage livet af mig og resultere i at jeg sover resten af dagen væk. Jeg kan ikke sove, da der ligger et barn i hver side og på ryggen kan jeg ikke trække vejret - iiiihhhhh - og så skal man jo tisse KONSTANT!!!  jeg vil så gerne bare sove!!

Jeg har ikke før nu, været ked af at kigge på sig selv i spejlet - jeg finder det uhyre spændende at se min krop forandre sig på den måde... MEN... NU er det ligesom jeg har set det, og nu må det gerne snart bare slutte. Min mave gør ondt fordi huden blir ved med at strække sig. av av av.

Er jeg den eneste med disse følelser... føler jo fandme at jeg er den eneste og at jeg er virkelig, virkelig ond og utaknemmelig... Men alle jer der har fulgt med i mine tråde, ved jo at jeg eeeelsker tanken om mine 2 supermædn i maven (jo slet heller ikke dem det handler om). Jeg gider bare ikke den her lorte dunk mere.

God påske til alle

Hmmm... altså jeg må jo nok indrømme at jeg er som dine veninder. Der er intet i hele verden jeg ønsker mere end at blive gravid og at det denne gang lykkes - at jeg når længere end til uge 8 for derefter at blive indlagt akut og få det hele fjernet. Jeg er ikke nået dertil endnu hvor jeg kan følge dig i at det er tungt, ømt, irriterende, besværligt osv. Men det betyder ikke, at jeg ikke vil høre på dig når du beklager dig, for selvfølgelig vil jeg det. Hvis du synes det er skide irriterende at rende rundt med den store mave og bare har lyst til at skyde dine knægte ud NU så vil jeg hellere end gerne lytte til dig, støtte dig og give dig de virtuelle kram jeg kan osv. Men jeg kan ikke forstå dig, for i mine øjne er du såååå heldig!

Håber det gir mening?

Anmeld

2. april 2010

Dansker i England

Jeg forstår dog fuldt ud, og jeg synes, det er flot at du siger det højt. Selv kunne jeg ikke fordage at være gravid, men jeg turde ikke fortælle det til nogen, da jeg bar bange for, at folk ville tro, det betød, jeg ikke ville have barnet. Held og lykke med de sidste uger- du kan se en ende på det hele nu

Anmeld

2. april 2010

dorthemus

Malene84- skriver:

Hey piger,

Har brug for en skulder... mine veninder ønsker alle, at blive gravide og kan derfor ikke rigtig sætte sig ind i min følelse af at være skide træt af min graviditet. Jeg føler ikke, at det er okay at udtrykke sig negativt om at være gravid - hvilket jeg virkelig har brug for. Jeg føler endvidere at jeg har været gravid i 3 år, sys der er gået en evighed

Jeg er "kun" i uge 33+3 og jeg er mega træt af maven. Den er i vejen for mig, jeg kan ikke længere andet end at lege hval på sofaen - selv en tur ned ad trapperne (bor på 3. sal), er nok til at tage livet af mig og resultere i at jeg sover resten af dagen væk. Jeg kan ikke sove, da der ligger et barn i hver side og på ryggen kan jeg ikke trække vejret - iiiihhhhh - og så skal man jo tisse KONSTANT!!!  jeg vil så gerne bare sove!!

Jeg har ikke før nu, været ked af at kigge på sig selv i spejlet - jeg finder det uhyre spændende at se min krop forandre sig på den måde... MEN... NU er det ligesom jeg har set det, og nu må det gerne snart bare slutte. Min mave gør ondt fordi huden blir ved med at strække sig. av av av.

Er jeg den eneste med disse følelser... føler jo fandme at jeg er den eneste og at jeg er virkelig, virkelig ond og utaknemmelig... Men alle jer der har fulgt med i mine tråde, ved jo at jeg eeeelsker tanken om mine 2 supermædn i maven (jo slet heller ikke dem det handler om). Jeg gider bare ikke den her lorte dunk mere.

God påske til alle

Du må gerne bitche over din mave, dét må være super hårdt at skulle bære rundt på to babyer...jeg ville selv gå i panik hvis jeg var tvunget til at sove på ryggen  Og jeg er selv ved at dø af et galloperende hjerte når jeg skal op til min lejlighed på 4. sal, med bæreposer o.lign

Men nu varer det ikke længe før dine drenge kommer ud og hilser på dig

Skynder mig at sende et stort trøste

Anmeld

2. april 2010

dorthemus

Mettemus skriver:

Hmmm... altså jeg må jo nok indrømme at jeg er som dine veninder. Der er intet i hele verden jeg ønsker mere end at blive gravid og at det denne gang lykkes - at jeg når længere end til uge 8 for derefter at blive indlagt akut og få det hele fjernet. Jeg er ikke nået dertil endnu hvor jeg kan følge dig i at det er tungt, ømt, irriterende, besværligt osv. Men det betyder ikke, at jeg ikke vil høre på dig når du beklager dig, for selvfølgelig vil jeg det. Hvis du synes det er skide irriterende at rende rundt med den store mave og bare har lyst til at skyde dine knægte ud NU så vil jeg hellere end gerne lytte til dig, støtte dig og give dig de virtuelle kram jeg kan osv. Men jeg kan ikke forstå dig, for i mine øjne er du såååå heldig!

Håber det gir mening?

Hmmm..får lyst til at sende dig et stort Håber du snart blir gravid

Anmeld

2. april 2010

Mettemus

dorthemus skriver:

Hmmm..får lyst til at sende dig et stort Håber du snart blir gravid

Tak skal du ha', det var en rigtig dejlig tanke  Sender et kæmpe kram tilbage igen!

Anmeld

2. april 2010

dorthemus

Mettemus skriver:

Tak skal du ha', det var en rigtig dejlig tanke  Sender et kæmpe kram tilbage igen!

Det var da så lidt  Jeg ved hvor stort afsavnet for et barn kan være og hvor modstridende ens følelser er når man bare kan se den ene efter den anden være blive gravid.

Du skal nok komme til at opleve det..vil sende masser af gode graviditetsvibes i din retning

Anmeld

2. april 2010

Mettemus

dorthemus skriver:

Det var da så lidt  Jeg ved hvor stort afsavnet for et barn kan være og hvor modstridende ens følelser er når man bare kan se den ene efter den anden være blive gravid.

Du skal nok komme til at opleve det..vil sende masser af gode graviditetsvibes i din retning

Tak tak, er sikker på de hjælper! Skal teste her den 7. og går og leder efter tegn på at testen kunne være positiv. Vi får' se . Nå, ville ikke overtage Malenes indlæg som jo er rigtig godt!

Anmeld

2. april 2010

Christina31

Jeg kender følelsen fra de 2 gange, jeg har været gravid før. Nu har man ventet og ventet i så mange uger- og når man så endelig næsten er nået til målstregen, kan man ikke holde det ud mere.

De sidste uger kan føles som en evighed, - men der er virkelig ikke længe til at du har dine 2 dejlige drenge i armene.  Det bliver helt fantastisk.

Anmeld

2. april 2010

Diana...

Mettemus skriver:

Håber det gir mening?

Jeg bliver helt trist på dine vegne  Håber og  for at det snart bliver din tur. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.