Er det okay ikke at gide længere? et surt opstød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.834 visninger
30 svar
0 synes godt om
2. april 2010

Malene84

Hey piger,

Har brug for en skulder... mine veninder ønsker alle, at blive gravide og kan derfor ikke rigtig sætte sig ind i min følelse af at være skide træt af min graviditet. Jeg føler ikke, at det er okay at udtrykke sig negativt om at være gravid - hvilket jeg virkelig har brug for. Jeg føler endvidere at jeg har været gravid i 3 år, sys der er gået en evighed

Jeg er "kun" i uge 33+3 og jeg er mega træt af maven. Den er i vejen for mig, jeg kan ikke længere andet end at lege hval på sofaen - selv en tur ned ad trapperne (bor på 3. sal), er nok til at tage livet af mig og resultere i at jeg sover resten af dagen væk. Jeg kan ikke sove, da der ligger et barn i hver side og på ryggen kan jeg ikke trække vejret - iiiihhhhh - og så skal man jo tisse KONSTANT!!!  jeg vil så gerne bare sove!!

Jeg har ikke før nu, været ked af at kigge på sig selv i spejlet - jeg finder det uhyre spændende at se min krop forandre sig på den måde... MEN... NU er det ligesom jeg har set det, og nu må det gerne snart bare slutte. Min mave gør ondt fordi huden blir ved med at strække sig. av av av.

Er jeg den eneste med disse følelser... føler jo fandme at jeg er den eneste og at jeg er virkelig, virkelig ond og utaknemmelig... Men alle jer der har fulgt med i mine tråde, ved jo at jeg eeeelsker tanken om mine 2 supermædn i maven (jo slet heller ikke dem det handler om). Jeg gider bare ikke den her lorte dunk mere.

God påske til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

Soap

Jeg syns du er ond og utaknemmelig 

Når det så er sagt så kan jeg sagtens forstå dig og jeg tror ikke på at en eneste gravid som har gener ikke har tænkt de tanker, du ytre dem bar højt 

For det er sgu da tungt og hårdt og du har dobbelt op i mavsen så kan sagtens forstå at du ikke gider mere 

Anmeld

2. april 2010

Liljesilas

Malene84- skriver:

Hey piger,

Har brug for en skulder... mine veninder ønsker alle, at blive gravide og kan derfor ikke rigtig sætte sig ind i min følelse af at være skide træt af min graviditet. Jeg føler ikke, at det er okay at udtrykke sig negativt om at være gravid - hvilket jeg virkelig har brug for. Jeg føler endvidere at jeg har været gravid i 3 år, sys der er gået en evighed

Jeg er "kun" i uge 33+3 og jeg er mega træt af maven. Den er i vejen for mig, jeg kan ikke længere andet end at lege hval på sofaen - selv en tur ned ad trapperne (bor på 3. sal), er nok til at tage livet af mig og resultere i at jeg sover resten af dagen væk. Jeg kan ikke sove, da der ligger et barn i hver side og på ryggen kan jeg ikke trække vejret - iiiihhhhh - og så skal man jo tisse KONSTANT!!!  jeg vil så gerne bare sove!!

Jeg har ikke før nu, været ked af at kigge på sig selv i spejlet - jeg finder det uhyre spændende at se min krop forandre sig på den måde... MEN... NU er det ligesom jeg har set det, og nu må det gerne snart bare slutte. Min mave gør ondt fordi huden blir ved med at strække sig. av av av.

Er jeg den eneste med disse følelser... føler jo fandme at jeg er den eneste og at jeg er virkelig, virkelig ond og utaknemmelig... Men alle jer der har fulgt med i mine tråde, ved jo at jeg eeeelsker tanken om mine 2 supermædn i maven (jo slet heller ikke dem det handler om). Jeg gider bare ikke den her lorte dunk mere.

God påske til alle

Jeg har det akkurat på samme måde, og føler at folk ser dumt på mig når jeg siger det. Jeg er kun i uge 30, men jeg har taget 15 kg. på, og bor selv på 2. sal - hvilket også kan være træls. Jeg forstår du fuldt ud, og det behøver ikke handle om barnet, for man glæder sig jo helt vildt. For mig handler det bare om, at jeg ikke synes det er fedt at have vejrtrækningsbesvær, hormoner der kører rundt i kroppen, have en meget tung mave som er i vejen hver gang jeg skal noget osv. Efter min mening er det helt okay at have det sådan, og jeg har heldigvis en veninde der havde det på samme måde som jeg, da hun var gravid...

Der er en ting jeg elsker ved at være gravid - og der er når han sparker (bare ikke i blæren.)

Anmeld

2. april 2010

Malene84

Soap skriver:

Jeg syns du er ond og utaknemmelig 

Når det så er sagt så kan jeg sagtens forstå dig og jeg tror ikke på at en eneste gravid som har gener ikke har tænkt de tanker, du ytre dem bar højt 

For det er sgu da tungt og hårdt og du har dobbelt op i mavsen så kan sagtens forstå at du ikke gider mere 

heheh... godt så, elsker folk der siger deres mening  og tusind tak for din forståelse

Anmeld

2. april 2010

Malene84

mayapigen skriver:

Jeg har det akkurat på samme måde, og føler at folk ser dumt på mig når jeg siger det. Jeg er kun i uge 30, men jeg har taget 15 kg. på, og bor selv på 2. sal - hvilket også kan være træls. Jeg forstår du fuldt ud, og det behøver ikke handle om barnet, for man glæder sig jo helt vildt. For mig handler det bare om, at jeg ikke synes det er fedt at have vejrtrækningsbesvær, hormoner der kører rundt i kroppen, have en meget tung mave som er i vejen hver gang jeg skal noget osv. Efter min mening er det helt okay at have det sådan, og jeg har heldigvis en veninde der havde det på samme måde som jeg, da hun var gravid...

Der er en ting jeg elsker ved at være gravid - og der er når han sparker (bare ikke i blæren.)

åååhhhh præcis  det er jo lige det, dejligt at du også har det sådan!!!

Anmeld

2. april 2010

Soap

Det er bar fordi jeg er misundelig  (på den gode måde) 

Anmeld

2. april 2010

Chalala85

Malene84- skriver:

Hey piger,

God påske til alle

Jeg kan udemærket godt forstå dig, sådan havde jeg det også i slutningen af min graviditet og jeg synes det er helt okay. Ikke alle graviditeter er en dans på roser og en dejlig fornøjelse hver dag.

Det eneste jeg kan gøre er at sige, nyd det så godt du kan selvom det ikke er sjovt, se frem til at få dine drenge ud og husk, det er helt okay at være træt af det. Det gør dig jo ikke til en dårlig kvinde eller kommende mor

Håber det hele snart går iorden og god påske til dig også.

Anmeld

2. april 2010

Malene84

Chalala85 skriver:

Jeg kan udemærket godt forstå dig, sådan havde jeg det også i slutningen af min graviditet og jeg synes det er helt okay. Ikke alle graviditeter er en dans på roser og en dejlig fornøjelse hver dag.

Det eneste jeg kan gøre er at sige, nyd det så godt du kan selvom det ikke er sjovt, se frem til at få dine drenge ud og husk, det er helt okay at være træt af det. Det gør dig jo ikke til en dårlig kvinde eller kommende mor

Håber det hele snart går iorden og god påske til dig også.

Hvor er du sød, tuuuusind tak

Anmeld

2. april 2010

Diana...

Jeg forstå dig bare fuld ud. og kender præcis dine følelser. nu hadet jeg så os og være gravid hele vejen igennem men jeg var os syg hele vejen igennem. 

Men jeg er den person der ikke gider være gravid jeg vil heller nogen kunne være gravid for mig og jeg så fødte barnet. Men hold da op hvor er det bare det hele vejr. Og jeg glæder mig til jeg igen skal opleve en fødsel og håber da at denne gang at jeg får en god graviditet.

Men jeg tror det er helt normalt at føle som du gør. og du har så bare 2 i maven så det må da være tunger  

Men hvordan er det med tvillinger? er det ikke noget med man ikke må gå over tid eller er jeg helt galt på den? Hvordan skal du føde?

Undskyld hvis du har skrevet det et sted men jeg har ikke fulgt så meget med i graviditet og fødsel  og håber det i orden jeg spørg. Håber du kan nyde resten af din graviditet selv om det svært med en bebs på vær side så man ikke kan lægge nogen veje 

Anmeld

2. april 2010

Anne85

Malene84- skriver:

Hey piger,

God påske til alle

Bare rolig... du er ikke den eneste.
Jeg bliver ALDRIG fan af at være gravid... MEN, det betyder ikke at jeg ikke e rfan af at få børn
Jeg synes det er 9 måneders helvede.... men jeg gør det gerne igen for resultatet er det hele værd Sjovt nok er det hele glemt når først man får sin lille bebs op på maven

Men ja, det er ikke helt så "legalt" at være negativ gravid... man skal helst stråle og elske det hele... men sådan er virkeligheden bare ikke for alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.