Hey piger,
Har brug for en skulder... mine veninder ønsker alle, at blive gravide og kan derfor ikke rigtig sætte sig ind i min følelse af at være skide træt af min graviditet. Jeg føler ikke, at det er okay at udtrykke sig negativt om at være gravid - hvilket jeg virkelig har brug for. Jeg føler endvidere at jeg har været gravid i 3 år, sys der er gået en evighed 
Jeg er "kun" i uge 33+3 og jeg er mega træt af maven. Den er i vejen for mig, jeg kan ikke længere andet end at lege hval på sofaen - selv en tur ned ad trapperne (bor på 3. sal), er nok til at tage livet af mig og resultere i at jeg sover resten af dagen væk. Jeg kan ikke sove, da der ligger et barn i hver side og på ryggen kan jeg ikke trække vejret - iiiihhhhh - og så skal man jo tisse KONSTANT!!!
jeg vil så gerne bare sove!!
Jeg har ikke før nu, været ked af at kigge på sig selv i spejlet - jeg finder det uhyre spændende at se min krop forandre sig på den måde... MEN... NU er det ligesom jeg har set det, og nu må det gerne snart bare slutte. Min mave gør ondt fordi huden blir ved med at strække sig. av av av.
Er jeg den eneste med disse følelser... føler jo fandme at jeg er den eneste og at jeg er virkelig, virkelig ond og utaknemmelig... Men alle jer der har fulgt med i mine tråde, ved jo at jeg eeeelsker tanken om mine 2 supermædn i maven (jo slet heller ikke dem det handler om). Jeg gider bare ikke den her lorte dunk mere.
God påske til alle 
Anmeld