Dit bud på den bedste aprilsnar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

L-Mortil3

Hehehe sikke nogen gode nogen!

Vi annoncerede på fjæsen at Liam skulle være storebror En hel del faldt i med begge ben, mormor og onkel hoppede dog ikke på den

Så var der også lige i den lokale tvavis, at de nu havde fundet Jordens tvilling, og at man snart kunne rejse dertil, de forventede en verden lidt alla Avatar deroppe... Ja godmorgen, nem at gennemskue den aprilsnar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2010

BabyStella!

Hej!

Jeg kørte i tog i går, hvor togføreren sagde over højtaleren at vi i svingene skulle gå over i venstre side af kupé´en, pga. en teknisk fejl på toget...? Han skulle nok sige til, sagde han.

Så det gjorde de fleste af os så *dåhhhh* - bagefter mente han at alle dem, som havde gjort, som han havde sagt, skulle klappe af sig selv

APRILSNAR!

Anmeld

2. april 2010

Gittemor09

da min mor skulle have min søster sagde hun selv den der med at nu var det gået i gang til hele familien..!! og de hoppede også på den..!!

men så nogle timer efter gik det altså rigtig igang, og denne gang troede familien ikke på hende...!! men hun måtte forklare dem at denne gang var det ikke en aprilsnar..!!

og så kom min storesøster til verden 1. April...

det var lidt dumt at bruge den, og så det virkelig skete

Anmeld

2. april 2010

Diana...

BabyStella! skriver:

Hej!

Jeg kørte i tog i går, hvor togføreren sagde over højtaleren at vi i svingene skulle gå over i venstre side af kupé´en, pga. en teknisk fejl på toget...? Han skulle nok sige til, sagde han.

Så det gjorde de fleste af os så *dåhhhh* - bagefter mente han at alle dem, som havde gjort, som han havde sagt, skulle klappe af sig selv

APRILSNAR!

Ha ha ha den var sgu godt altså 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.