Dit bud på den bedste aprilsnar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

Diana...

lillespurv19 skriver:

ringede til min mor kl 6 i morges og sagd at jeg sq føde (er 37 + 6) at vandet var gået og jeg havde slemme veer Den stakkels dame gik jo fuldstændig i panik og var klar til næsten at cykle ned til mig(hun har ikke kørekort) Så måtte jo skynde mig at sige det var APRILSNAR!!

Var nød til at bruge den med at føde når nu jeg kunne

Ha ha den var led griner  hi hi kan lige se din mors ansigt for mig ha ha. Kanon jeg vil os være gravid til næste 1 april ha ha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Koen.

Diana... skriver:

Ha ha den var led griner  hi hi kan lige se din mors ansigt for mig ha ha. Kanon jeg vil os være gravid til næste 1 april ha ha.

ja lidt led, men sjovt var det for mig men troede sq ikke hun vill hoppe på den for har de sidste par uge joket med at jeg ville gøre det! Men jo hun hoppede i med begge ben

Anmeld

1. april 2010

ekzunz

Jeg kan huske at de for mange år siden i TV-avisen fortalte at der var fundet guld i Hundebakkerne på Bornholm.

De næste dage var er fyldt med læserbreve i EB hvor folk var stik-tossede over at de havde brugt penge på skovle og hakker og så var det bare en joke.....

Håber at dagens aprils-nar på TV2 er den med at skære i handicap-hjælpen

Anmeld

1. april 2010

Corn

Manden faldt i den med at politikkerne ville bestemme momsen på popcorn

Et år bragte de i lokalnyhederne i Randers et indslag om at økosystemet i Randers Regnskov nu var så velfungerende at der var begyndt selv at danne skyer med regn op til flere gange dagligt...

Anmeld

1. april 2010

Diana...

Macaab skriver:

Et år bragte de i lokalnyhederne i Randers et indslag om at økosystemet i Randers Regnskov nu var så velfungerende at der var begyndt selv at danne skyer med regn op til flere gange dagligt...

Ha ha den var altså os meget god 

Anmeld

1. april 2010

MyBaby

Jeg har terminsdag idag, så vi har da overvejet at meddele den lilles ankomst til familie og venner og evt. på facebook! Mest fordi der er så mange, der har kommenteret terminen med: "ej, en rigtig lille aprilsnar!"

Men jeg tror ikke, vi orker at svare på alle de lykønskninger, der i så fald vil komme! Men det kunne nu være meget sjovt!

Anmeld

1. april 2010

Sara.

Vi er vidst en del der har overvejet at meddele babys ankomst

Min termin er d.26 marts så nu er jeg 40+6 så det ville jo ikke være underligt hvis baby er kommet....

Men orker slet slet ikke at skrive at det bare er aprilsnar... puuha sys de mange beskeder og opkald hver dag er rigtig trælse.

Så ingen aprilsnar herfra om fødsel... 

Anmeld

1. april 2010

N&J

Hold kæft nogle sjove nogen....

Min mor og far fortalte, da jeg var omkring 16, at jeg igen skulle være storesøster (har to mindre søskende), da sterililationen åbentbart ikke havde virket.. jeg meddelte med det samme, at så flyttede jeg sku hjemmefra, gad virkelig ikke flere søskende, syntes jeg havde nok med de to andre.. min mor holdte masken ret længe, men fortalte bagefter at det bare var en aprilsnar.. men hold da op hvor blev jeg bange.. 

Anmeld

1. april 2010

MorTilGustav

I morges mødte jeg min mor med et stort smil og sagde stolt: "Gustav har sagt sit første ord!" (Han er kun 5 mdr gammel...)
"Iiiih, hvor fint! Hvad sagde han?!"
"Gæt!"...
"Mor? Gustav? Hej?"...
"Nej... APRILSNAR!"

Anmeld

1. april 2010

Becks

Har lige set tv2 nyhederne, og der var et indslag om en masse i Frederiksberg have/sø, havde det et stort gråt dyr.. En medarbejder i haven, bekræfter over for tv2, at det er en flodhest  DET må sgu da være en aprilsnar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.