Dit bud på den bedste aprilsnar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2010

Lone Jakobsen

MorTilGustav skriver:

I morges mødte jeg min mor med et stort smil og sagde stolt: "Gustav har sagt sit første ord!" (Han er kun 5 mdr gammel...)
"Iiiih, hvor fint! Hvad sagde han?!"
"Gæt!"...
"Mor? Gustav? Hej?"...
"Nej... APRILSNAR!"

he he...den er super sød

min mand faldt for den klassiske sms der lyder noget lign:

"jeg har hørt noget om dig, som jeg gerne lige vil snakke med dig om" og laaaaaaaangt nede i beskeden står der ordnene "APRILSNAR" "se hvor mange andre der ikke læser deres besker ordentligt"

han kontaktede faltisk sin kusine og spurgte hvad der var galt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

NoName

MorTilGustav skriver:

I morges mødte jeg min mor med et stort smil og sagde stolt: "Gustav har sagt sit første ord!" (Han er kun 5 mdr gammel...)
"Gæt!"...
"Mor? Gustav? Hej?"...
"Nej... APRILSNAR!"

HAHAHAHAHAHA....

Total i orden humor...

Ansøger liiige om tiladelse til at bruge den til næste år (hvis jeg husker den)

NoName 23+1

Anmeld

1. april 2010

MissJuels

har lige bildt min mor ind at jeg var ved at føde og er kun 31 uger henne.. hehe hun gik os helt i panik, stakkels dame..

Anmeld

1. april 2010

Pia.

Vi skulle til påskefrost i dag hos min farbror og jeg skrev en sms til ham i morges at jeg var rigtig ked af det, men at vi desværre meldte fra i dag, Jim havde vundet i Lotto i går ca. 60.000 og han havde meddelt at vi nu kørte ud i lufthavnen og tog en afbudsrejse... Min farbror hoppede i med begge ben... blev smadder ked af vi ikke kom, men vildt glad over vi skulle ud og rejse... - jeg måtte så skrive til ham her i eftermiddag at vi havde droppet rejsen pga. vi ikke ville gå glip af årets påske frokost hos ham og først der fangede han den og skrev det skulle vel ikke være fordi det var første april...

Kan huske for nogle år siden der var noget med at græsplænen i parken var ødelagt så alle skulle grave et stykke græs op i deres haver og lægge ind i parken og så var der vist også et år med en stør fugl/ørn der åd små hunde og får... *GG*

Knus Pia.

Anmeld

1. april 2010

Dansker i England

mariamiss6 skriver:

De lokale sprøjter skriver oftest noget om løsslupne og meget farlige zoodyr....

Var der ikke noget med en krokodille engang, som skulle være sluppet løs.... eller var det måske et kattedyr (tiger?)

Jeg har vidst aldrig selv præsteret at fyrre en aprilsnar af....

Det var på tv2 østjylland at de havde et langt indlæg om krokodillen der var sluppet ud af Randers regnskov, og at der var interview med flere, som havde set denne krokodille. Jeg troede 100% på historien indtil mine forældre fortalte mig, at det var en aprilsnar

Anmeld

1. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Min far og vivi skrev ud på fjæsen og mail igår aftes, at de havde vundet i lotto og at påskefrokosten i morgen var flyttet til D'Angletaire - De havde skrevet det virkelig overbevisende, så flere af mine onkler og tanter lige havde ringet for at høre, hvad det nu var for noget osv. hehe Den var meget god.

(jeg havde så ikke opdaget det, fordi jeg jo ikke er på fjæsen og havde glemt at tjekke mail igår aftes )

Anmeld

1. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MorTilGustav skriver:

"Gæt!"...
"Mor? Gustav? Hej?"...
"Nej... APRILSNAR!"

Den var fanmer god!!... måtte lige læse den op for Tom hehe

Anmeld

2. april 2010

Bayze

lillespurv19 skriver:

ringede til min mor kl 6 i morges og sagd at jeg sq føde (er 37 + 6) at vandet var gået og jeg havde slemme veer Den stakkels dame gik jo fuldstændig i panik og var klar til næsten at cykle ned til mig(hun har ikke kørekort) Så måtte jo skynde mig at sige det var APRILSNAR!!

Var nød til at bruge den med at føde når nu jeg kunne

Iihh hvorfor i alverden har jeg ikke tænkt på den! Den er da lige til højrebenet og jeg skulle da også have nydt at opleve min mor gå TOTALT i panik:-)

Anmeld

2. april 2010

Bayze

Macaab skriver:

Manden faldt i den med at politikkerne ville bestemme momsen på popcorn

Et år bragte de i lokalnyhederne i Randers et indslag om at økosystemet i Randers Regnskov nu var så velfungerende at der var begyndt selv at danne skyer med regn op til flere gange dagligt...

Ha ha den var da for god:-)

Anmeld

2. april 2010

Bayze

NikitasMoar skriver:

Hold kæft nogle sjove nogen....

Min mor og far fortalte, da jeg var omkring 16, at jeg igen skulle være storesøster (har to mindre søskende), da sterililationen åbentbart ikke havde virket.. jeg meddelte med det samme, at så flyttede jeg sku hjemmefra, gad virkelig ikke flere søskende, syntes jeg havde nok med de to andre.. min mor holdte masken ret længe, men fortalte bagefter at det bare var en aprilsnar.. men hold da op hvor blev jeg bange.. 

Ha ha - den lille hystade nåede at puuste sig op:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.