Dit bud på den bedste aprilsnar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.403 visninger
33 svar
0 synes godt om
1. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kan I huske dengang de sagde i TV-avisen at man kunne tage parabolkanaler på sit tv hvis man pakkede en stegepande ind i sølvfolie og stillede den ovenpå tv'et`?

Det var selvfølgelig en aprilsnar - og der har været så mange gode, kan I huske dem? Eller har I selv oplevet noget sjovt i forbindelse med 1.april?

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2010

Kvindemin

Rosa skriver:

Kan I huske dengang de sagde i TV-avisen at man kunne tage parabolkanaler på sit tv hvis man pakkede en stegepande ind i sølvfolie og stillede den ovenpå tv'et`?

Det var selvfølgelig en aprilsnar - og der har været så mange gode, kan I huske dem? Eller har I selv oplevet noget sjovt i forbindelse med 1.april?

Kh

Rosa

Nej egentlig ikke, kun de traditionelle 'jeg har brækket ben', eller 'jeg er gravid' - du ved
Så jeg følger lige med, man skal da have fyret et eller andet af på sådan en dag

God påske

Anmeld

1. april 2010

mariamiss6

De lokale sprøjter skriver oftest noget om løsslupne og meget farlige zoodyr....

Var der ikke noget med en krokodille engang, som skulle være sluppet løs.... eller var det måske et kattedyr (tiger?)

Jeg har vidst aldrig selv præsteret at fyrre en aprilsnar af....

Anmeld

1. april 2010

Diana...

Ha ha da jeg gik i folkeskolen blev der sagt over højtaleren at alle køerne fra nabo gården var sluppet løs og gik rund på vejene og stierne så vi skulle passe på når vi gik hjem.

Ha ha jeg blev på skolen til mine forældre kom hjem så de kunne hente mig hi hi 

Anmeld

1. april 2010

SHERO

Synes i hvert fald ikke den i god morgen danmark her til morgen var særlig sjov, her sad man liiige og blev så glad fordi der kom godt vejr, sol og 22 grader på mandag når jeg skal holde barnedåb, tjekkede så liiige på dmi, og nej nej regn og 9 grader... :-(

Anmeld

1. april 2010

Prinsessens'Mor<3

Det er nået med her i Kolding, at de ville
putte et slags pleksi glas som tag rundt i
selve midt byen så man kunne gå der
uden og blive våd når det regnede..
Det var selvfølgellig også en aprilsnar..
Men troede sq på den..

Anmeld

1. april 2010

NinaNymannMadsen

en gang da jeg boed hjemme stadig og vi boed på landet. sagde jeg til min mor at der gik en hund på gaden og åhnej nu kommer der en bil, min mor for hen til vinduet og kikked, det med bilen var rigtig nok men der var ikke nogen hund... den var lidt ond men vi grinede af den bagefter

Anmeld

1. april 2010

Tynen

Har lavet 2 der gav den goda chok-effekt.

For 2 år siden tog jeg en positiv ÆL-test og lancerede for meget forskræmt kæreste.

Anden gang ringede jeg op på min fars kontor og fortalte at politiet havde konfiskeret min bil og mit kørekort, så han blev nødt til at tage fri fra sit arbejde (Som politibetjent) for at hente mig..

Anmeld

1. april 2010

Becks

Da jeg boede i Avedøre hos min mor, fik alle der bor i Hvidovre Hvidovre Avis, og for mange år siden, faldt 1 April på onsdag, den dag avisen udkommer. Og der stod der at store hus (Et meget stort hus i Avedøre) ville vælte... Da de så efterfølgende brugte den de næste mange år faldt glansen af aprilsnaren af

Da jeg var 19, sad min veninde og jeg og drak derhjemme.. Min søster, som er 14 år ældre end mig, sad og festede oppe på vores lokale pub. Min veninde og jeg blev enige om, at jeg skulle lave en aprilsnar med hende, så jeg ringede til hende og sagde "du skal være moster" Hun spurgte frem og tilbage og så råbte jeg aprilsnaaaar, hold kæft hun blev sur, smed røret på og snakkede ikke til mig i flere uger

Lige et billede af store hus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. april 2010

Koen.

ringede til min mor kl 6 i morges og sagd at jeg sq føde (er 37 + 6) at vandet var gået og jeg havde slemme veer Den stakkels dame gik jo fuldstændig i panik og var klar til næsten at cykle ned til mig(hun har ikke kørekort) Så måtte jo skynde mig at sige det var APRILSNAR!!

Var nød til at bruge den med at føde når nu jeg kunne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.