Ben & Jerry's

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

Becks

Elsker bare B&J

Coockie dough, chocolate fudge og brownie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Loa

Har simpelthen aldrig smagt dem..... Nu alle siger hvor fantastiske de er, så er jeg bange for jeg bliver skuffet.... Også fordi jeg er meget kræsen, og deres varianter jo er noget specielle

Men min yndlingsis er Hjem-is bilen's choko-marcipan literis  Muuuuums...........

Anmeld

30. marts 2010

LinLin

Tjuhl skriver:

åååh vebbestrup er også yndlingsisen herhjemme (for det er yderst sjældent vi vil betale for B&J!), men Vebbestrup er bare så lækker, både vanillien, jordbæren og lakridsen - og så kan det fås økologisk

Åh - får helt lyst til lakrids-is nu

Anmeld

30. marts 2010

lululupo

uhm is men er mere til haagen D eller cold stone.... uhm!!!!

Anmeld

30. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Caroline86 skriver:

Hvad er din yndlings Ben & Jerry's is? Hvis du ikke kender dem, så er andre is tilladte

Lige for tiden er min yndlings Bohemian Rasberry men egentlig er jeg ret glad for de fleste af dem

Knus Caroline

HVa er det for en???.... Altså bohemian rapsody?...

Jeg ELSKER Ben&Jerrys Men desværre bor vi jo på landet, eller atlså - det er ikke desværre - men vi kan ikke få så mange slags som i storbyen... Mmmm.

Men altså - fudge brownie Og polar bear Yum...

Anmeld

30. marts 2010

Moderator

Loa skriver:

Har simpelthen aldrig smagt dem..... Nu alle siger hvor fantastiske de er, så er jeg bange for jeg bliver skuffet.... Også fordi jeg er meget kræsen, og deres varianter jo er noget specielle

Men min yndlingsis er Hjem-is bilen's choko-marcipan literis  Muuuuums...........

Det bedste ved hjemis bilen er: De der choko-orange-ispinde!!!!!!!! Det er simpelthen så frygteligt at det ikke findes i 'håndkøb' mere... Og desværre ser jeg også isbilen ret sjældent

Anmeld

30. marts 2010

Loa

Zafir skriver:

Det bedste ved hjemis bilen er: De der choko-orange-ispinde!!!!!!!! Det er simpelthen så frygteligt at det ikke findes i 'håndkøb' mere... Og desværre ser jeg også isbilen ret sjældent

Choko-orange ispinde? Hvorfor siger det mig slet ikke noget......?

Hehe her kommer is bilen hver anden uge

Anmeld

30. marts 2010

forår

Stawberry cheesecake...det er min ynglings...og det er iøvrigt ALT ALT for længe siden jeg har fået en..

Anmeld

30. marts 2010

Moderator

Loa skriver:

Choko-orange ispinde? Hvorfor siger det mig slet ikke noget......?

Hehe her kommer is bilen hver anden uge

Altså - jeg ved faktisk ikke hvad de hedder i isbilen, men de har nogen tilsvarende, som min ynlingsispind da jeg var barn

Det er chokolade is, med organge-choko-overtræk med knas NAM NAM

Anmeld

30. marts 2010

lululupo

ihhh altså nu er jeg nødt til at køre i 7 elleven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.