Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver: ADVARSEL: Det er svært kun at vælge én! Og man kan i øvrigt saaaaagtens spise en hel bøtte selv
ADVARSEL: Det er svært kun at vælge én! Og man kan i øvrigt saaaaagtens spise en hel bøtte selv
Åhh nej dog hjælp så må jeg tage en og løbe væk fra de andre hihihihih ahh skal vi sige 2 så får vi en hver hiihiih
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: Åhh nej dog hjælp så må jeg tage en og løbe væk fra de andre hihihihih ahh skal vi sige 2 så får vi en hver hiihiih
bare vent til I står og kigger på udvalget "vi kan jo også lige tage et par stykker som vi kan spise i weekenden"
B&J skriver: ja den burde jeg da ha smagt når jeg nu hedder B&J her inde hihihih men har aldrig smagt den og har aldrig set den i butikkerne jeg må til af lede nogle ideer hvor man kan købe dem..
ja den burde jeg da ha smagt når jeg nu hedder B&J her inde hihihih men har aldrig smagt den og har aldrig set den i butikkerne jeg må til af lede nogle ideer hvor man kan købe dem..
Du kan få dem ude ved 7-Eleven og i Føtex - det er i hvert fald der jeg plejer at købe
Caroline86 skriver: bare vent til I står og kigger på udvalget "vi kan jo også lige tage et par stykker som vi kan spise i weekenden"
Smiler vi venter til i morgen så feder det først i morgen hihihi
incognito skriver: Du kan få dem ude ved 7-Eleven og i Føtex - det er i hvert fald der jeg plejer at købe
Mange tak søde
Assi skriver: Gør der virkelig???? Hvor, hvor hvor??
Gør der virkelig???? Hvor, hvor hvor??
Der er reklame skilte i et vindue ca mellem lilletorv og storetorv.... der står ikke hvornår, men mon ikke den åbner helt når det bliver sommer
Caroline86 skriver: hvornår kommer den? og hvor?
hvornår kommer den? og hvor?
lærkes_mor skriver: Der er reklame skilte i et vindue ca mellem lilletorv og storetorv.... der står ikke hvornår, men mon ikke den åbner helt når det bliver sommer
NICE!!
Klart chocolate fudge Mumsen gumsen...
Knus Linda
Har aldrig smagt dem! Er simpelthen for nærig
Jeg er vild med Lakrids-is fra Vebbesturp (fåes i Bilka/føtex) - fantastisk is!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128