Ben & Jerry's

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

B&J

Caroline86 skriver:

ADVARSEL: Det er svært kun at vælge én! Og man kan i øvrigt saaaaagtens spise en hel bøtte selv

Åhh nej dog hjælp så må jeg tage en og løbe væk fra de andre hihihihih ahh skal vi sige 2 så får vi en hver hiihiih

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
B&J skriver:

Åhh nej dog hjælp så må jeg tage en og løbe væk fra de andre hihihihih ahh skal vi sige 2 så får vi en hver hiihiih

bare vent til I står og kigger på udvalget "vi kan jo også lige tage et par stykker som vi kan spise i weekenden"

Anmeld

30. marts 2010

incognito

B&J skriver:

ja den burde jeg da ha smagt når jeg nu hedder B&J her inde hihihih men har aldrig smagt den og har aldrig set den i butikkerne  jeg må til af lede nogle ideer hvor man kan købe dem..

Du kan få dem ude ved 7-Eleven og i Føtex - det er i hvert fald der jeg plejer at købe

Anmeld

30. marts 2010

B&J

Caroline86 skriver:

bare vent til I står og kigger på udvalget "vi kan jo også lige tage et par stykker som vi kan spise i weekenden"

Smiler vi venter til i morgen så feder det først i morgen hihihi

Anmeld

30. marts 2010

B&J

incognito skriver:

Du kan få dem ude ved 7-Eleven og i Føtex - det er i hvert fald der jeg plejer at købe

Mange tak søde

Anmeld

30. marts 2010

Sara.

Assi skriver:

Gør der virkelig???? Hvor, hvor hvor??

Der er reklame skilte i et vindue ca mellem lilletorv og storetorv.... der står ikke hvornår, men mon ikke den åbner helt når det bliver sommer

Anmeld

30. marts 2010

Sara.

Caroline86 skriver:

hvornår kommer den? og hvor?

Der er reklame skilte i et vindue ca mellem lilletorv og storetorv.... der står ikke hvornår, men mon ikke den åbner helt når det bliver sommer

Anmeld

30. marts 2010

Assi

lærkes_mor skriver:

NICE!!

Anmeld

30. marts 2010

Pige2009

Klart chocolate fudge Mumsen gumsen...

Knus Linda

Anmeld

30. marts 2010

LinLin

Har aldrig smagt dem! Er simpelthen for nærig

Jeg er vild med Lakrids-is fra Vebbesturp (fåes i Bilka/føtex) - fantastisk is!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.