Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja den burde jeg da ha smagt når jeg nu hedder B&J her inde hihihih men har aldrig smagt den og har aldrig set den i butikkerne jeg må til af lede nogle ideer hvor man kan købe dem..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver: nu er jeg jo nødt til at tage derind Heldigvis har jeg en svigerinde der bor på Frederiksberg, så det kan jeg bruge som undskyldning
nu er jeg jo nødt til at tage derind Heldigvis har jeg en svigerinde der bor på Frederiksberg, så det kan jeg bruge som undskyldning
Haha, ja, det er dejligt med undskyldninger!
Velbekomme! (Spis/drik lige lidt for mig!)
cookies and creme! Mumsssssssssssssssss - desværre er den svær at støve op her i Dk.
Tjuhl skriver: Chocolate Fudge...uuuuhm!! jeg spiste en hel bøtte mens jeg så tudefilm weekenden før jeg blev gravid (Søren var i Jylland) og mine prutter lugtede bare af Ben og Jerrys i et døgn bagefter
Chocolate Fudge...uuuuhm!!
jeg spiste en hel bøtte mens jeg så tudefilm weekenden før jeg blev gravid (Søren var i Jylland) og mine prutter lugtede bare af Ben og Jerrys i et døgn bagefter
Årh, det er bestemt ikke det værste en fis kan lugte af...
Det skal måske være salgsargumentet herhjemme
uhhhh lyder dårligt for min penge pung at der kommer en Ben & Jerrys butik i Århus når jeg nu kan høre det er så lækkert
lærkes_mor skriver: uhhhh lyder dårligt for min penge pung at der kommer en Ben & Jerrys butik i Århus når jeg nu kan høre det er så lækkert
Gør der virkelig???? Hvor, hvor hvor??
B&J skriver: ja den burde jeg da ha smagt når jeg nu hedder B&J her inde hihihih men har aldrig smagt den og har aldrig set den i butikkerne jeg må til af lede nogle ideer hvor man kan købe dem..
De fleste store supermarkeder eller tankstationer har dem
Og ja, du må hellere komme i gang - navnet forpligter
hvornår kommer den? og hvor?
Caroline86 skriver: De fleste store supermarkeder eller tankstationer har dem Og ja, du må hellere komme i gang - navnet forpligter
ja hihihihihi... jeg må ud og lede og se om mig og kæresten ikke skal dele sådan en
B&J skriver: ja hihihihihi... jeg må ud og lede og se om mig og kæresten ikke skal dele sådan en
ADVARSEL: Det er svært kun at vælge én! Og man kan i øvrigt saaaaagtens spise en hel bøtte selv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128