Ben & Jerry's

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

L.J.L

Caroline86 skriver:

Hvad er din yndlings Ben & Jerry's is? Hvis du ikke kender dem, så er andre is tilladte

Lige for tiden er min yndlings Bohemian Rasberry men egentlig er jeg ret glad for de fleste af dem

Knus Caroline

ikke ben & jerry's men haagendaas cockies and cream, det er absolut den aller bedste is i hele verden, og har du ikke smagt den, kan det kun gå for langsomt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2010

Lærke90

COOKIE DOUGH !!

Simpelhen aller ynglings is.. kan sagtens spise et helt bæger selv. da jeg var gravid kunne jeg spise to, men måtte holde igen for Frejas skyld.. Har kun fået en siden hun blev født, så det kan være at det er ved at være tid igen .. MUUMSS

Anmeld

30. marts 2010

Sisley

Ranarupta skriver:

Cookie Dough!! 

Jeg eeeelsker den! - men de laver generelt lækre is!

Uhhh ja uden sammenligning!

Tillad mig i øvrigt at anbefale Mövenpick fra Hjemis bilen med maple-walnut. Den slår alle Ben&Jerrys til sammen

Anmeld

30. marts 2010

Ansemusen

noname skriver:

Tror jeg har min første B&J tilgode endnu...

Er jeg gået glip af noget???

NoName 22+6

OM du er??!!!!! JA!!! Det er simpelthen det lækreste is EVER

Anmeld

30. marts 2010

Ansemusen

jeg eeeelsker både deres Brownieis og Cockie Dough og også Baked Alaska! Ben and Jerrys er altså bare det bedste!! Haagendaas synes jeg har været rigtig skidt de gange vi har købt det, deres bud på Cockie Dough er helt forfærdelig og resten jeg har smagt er for kedeligt - ikke nok snask som i B&J

Anmeld

30. marts 2010

louise8723

uhmmmm chunky monkey er klart at foretrække !!!

Anmeld

30. marts 2010

Assi

linselouise skriver:

ikke ben & jerry's men haagendaas cockies and cream, det er absolut den aller bedste is i hele verden, og har du ikke smagt den, kan det kun gå for langsomt

Det er SÅ rigtigt! Men ben og jerrys er nu også god Men selve "smagen" er min ynglings over alle!!  Har forsøgt at lave den selv men det er ligesom ikke det samme!!

Anmeld

30. marts 2010

otlitrom

Jeg har aldrig prøvet deres is.. Mest fordi jeg er bange for at blive afhængig.. Jeg kan så se her, at min teori om afhængighed nok ikke slår helt fejl... Og så synes jeg det er pis*e dyrt. Håber dog snarligt at kunne spille gravid-kortet

Anmeld

30. marts 2010

Mettemus

Caroline86 skriver:

MUMS, det er også en af favoritterne, herhjemme!

Det er fantastisk gode is, men hvorfor skal de være så dyre!?

I Paris gik jeg forbi en Ben & Jerry's isbutik Turde ikke gå derind..... Hehe

Man kan indimellem være heldig at finde dem i Føtex til ca. 30 kr. Stadig lidt pricy, men bedre end ca. 50.

Klem fra Mette som generelt er til alt Ben & Jerry

Anmeld

30. marts 2010

oo

Mor til David skriver:

Har aldrig smagt dem! Er simpelthen for nærig

Jeg er vild med Lakrids-is fra Vebbesturp (fåes i Bilka/føtex) - fantastisk is!

åååh vebbestrup er også yndlingsisen herhjemme (for det er yderst sjældent vi vil betale for B&J!), men Vebbestrup er bare så lækker, både vanillien, jordbæren og lakridsen - og så kan det fås økologisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.