Føler mig lidt som alene mor..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

L-Mortil3

Mirjam123 skriver:

Hej piger..
Trænger lige til få tingene skrevet ned og måske nogen gider høre på mig..

Går og føler mig lidt som alene mor...
Det er mig der står med det hele her hjemme.. Min kæreste arbejder lige nu fra 07.30 til ca. 16 men så mange dage om ugen skal han lige et eller andet og så er han ikke ret meget hjemme.. han regner me jeg bare klare det hele, for jeg går jo bare hjemme.. og han tror ikke det kan være hårdt.. Og når vi skal noget regner han med han kan komme hjem i sidste øje blik, og så tror han jeg bare står og har pakket og gjort det hele klar.. Og når han endelig er hjemme er det også mig der ordner det hele, han kan dog lige hjælpe med aftensmaden, men det er osse det, han gider ikke skifte natasja eller bade hende og heller ikke give hende flaske, det er osse mig der ligger henede i seng.. og somme tider hvis jeg spørger om han lige vil ta hende, så siger han hvorfor det??.. altså der er ingen tvivl om at han elsker hende og han tager hende da os engang imellem.. men ville bare ønske han vill gøre det lidt oftere.. Nu her inden længe begynder forårs arbejdet i marken, så er han aldrig hjemme..

Og så går forholdet heller ikke ret godt, føler han er efter mig hele tiden, så gør jeg det ene forkert og så det andet.. og han hentyder hele tiden til at jeg er tyk, har taget lidt på efter min graviditet, det er bare et slag i hovedet, ved da godt jeg er tyk.. gør bare så ondt at han ikke bare kan elske mig som den jeg er, og tænke på han har fået en datter ud af det..

Undskyld det blev så langt.. Knus

Åh søde!

Det er bare så hårdt at have det sådan, jeg har desværre ikke så mange gode råd, da senariet er det samme herhjemme.

Det hjalp en lille uge at sige til Morten, at hjælper du ikke, bor du her ikke... Men det er ligesom gået over nu, Morten er jo også landmand, og arbejder fra tidlig morgen til sen aften....

Er desværre ikke til meget hjælp, men sender lige et KÆMPE knus din vej forbi!

Knus fra en anden "alene" mor! (til 2 børn, føles det somme tider )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Barbamama

Jeg kan ikke lade være med at blive lidt harm på jeres vegne. Jeg synes det er pisse synd for jer og samtidig bliver jeg så vred på jeres mænd. De har vel også VALGT at I skulle have et barn. Hvad fanden ville der ikke ske hvis I sagde at nu gad I ikke??? Men det kan man ikke nænne som mor det ved jeg godt, for det skal jo på ingen måde gå ud over barnet. Men jeg tænker også lidt: Der er flere af jer der skriver at I ikke tør lade faderen være alene med barnet. Altså....han kan vel finde ud af det ellers havde I ikke valgt at gøre ham til far? Eller hvordan? Ellers så skriv en lille seddel: Den lille skal have det at spise kl... og skal sove kl.... osv osv og så ellers farvel! Men igen jeg har ondt af at I står med det hele selv for det er pisse hårdt, men sig noget, gør noget... Alt andet end bare at finde jer i det....

Anmeld

17. april 2010

Kristine

Hej piger, åhhh jeg føler bare så meget med Jer - lidt min egen historie.

Min kæreste er selvstændig og er ofte tidligt hjemme, men så laver han bare alt muligt andet, eller gider ingenting, så han er heller ikke til meget hjælp. Her er det også mig der sørger for alt med Viktor på 6 måneder. Jeg skifter ham, jeg giver ham mad, jeg ligger ham i seng om aftenen, jeg står op om natten, det er mig der leger og nuser med ham, det er mig der kommer når han bliver utilfreds eller ked!!! Føler mig som alenemor - ja!! Jo, han kan da være der lidt en sjælden gang, også er det også altid ganske kort tid!

Vores forhold har det heller ikke så godt, han drikker lidt for mange øl, og vi har faktisk kun haft sex 2 gange efter Viktor kom til! Jeg må tilstå jeg har det sådan efterhånden, at jeg ikke gider ham længere, jeg elsker ham stadig, men jeg er ikke lykkelig, og tror efterhånden heller ikke på at jeg bliver det. Vi kan heller ikke tale sammen om tingende, og skændes alt for tit. Så derfor er jeg også begyndt at undgå at tale om det, for jeg gider ikke skændes mere.

I den seneste tid, er der ikke gået 1 dag uden jeg tænker at det ville være meget bedre alene, og at jeg ikke kan se os sammen i fremtiden. Alt det har jeg fortalt ham, men jeg tror ikke rigtigt han ved hvor alvorligt jeg mener det, før end det er for sent, og det er jeg bange for det er ved at være.

Åhhh, det er bare så svært at tage en sådan endelig beslutning. Man købte jo ikke hus sammen, og fik barn sammen, fordi man troede man skulle gå fra hinanden. Det virker så kompliceret - hvad med familie og venner - ikke nok med den kamp  man kæmper selv, skal man nu også til at kæmpe mod dem.

Jeg har ikke meget støtte fra mine forældre "jamen, den side kender vi slet ikke, han er jo så sød og hjælpsom, og du kan også være lidt dominrende og krævende" Tak, mor og far!! Desuden har han 2 børn fra tidligere forhold som jeg også elsker rigtigt meget, og det er bare det sidste de har brug for, at vi skulle gå fra hinanden, og det er jo også Viktor's søskende. Derudover er der så alt det praktiske.

Jeg må sige at en stor del af mig ved at det er det eneste rigtigt for mig og Viktor at blive fri at det her forhold, men omvendt vil man jo ikke bare give op. Jeg ved også at det nok kun er et spørgsmål om tid, så kan jeg ikke mere. Jeg har jo ikke kun mig selv at tænke på, men også lille Viktor, som er mit et og alt.

Jeg ville egentligt bare sige at jeg forstår jer fuldt ud. Jeg forstår også godt dem der har skrevet at det er på tide i kommer vidre, for i fortjener bedre, og det er netop sådan jeg har det. Men at tage skridtet kan være enormt svært, og endda en lang beslutningsproces.

En stor krammer til Jer alle, for der er sgu ikke nogen der fortjener at have det sådan. Det er pissehårdt og tager alt ens overskud at være tynget sådan psykisk, for det er man. Jeg håber vi alle finder ud af det, så vi kan være lykkelige mødre, med vores små vidundere af børn. De skal jo også have det bedst muligt.

1000 kys og kram, for det trænger vi sgu til!!!!

Anmeld

17. april 2010

3xM

tænk at der er så mange der har det sådan???

hvor er jeg ked af det på alle jeres vejne-håber virkelig i finder ud af det m jeres kæreste, mand osv...

hvor må det være hårdt.

jeg har intet råd-kun at hormonerne også raser efter fødsel og kommunikation må være nr 1. fortæl de kære hvordan i har det, måske det er en selv der slår det stort op ??? jeg ved det ikke

kram til jer alle

Anmeld

7. maj 2010

Muffinmor

Ej hor bliver jeg bare ked af at høre at der er så mange der har det denne måde. jeg har en fantastisk kæreste og selvfølgelig har vi også vores uenigheder men vi kan snakke om alt. Jeg tror desvære kvinder har det med at være alt for gode i starten af et forhold, og det samme med hensyn til efter en fødsel. hvis manden ikke har fået lov til at lege og skifte og pusle og nusse med barnet på hans egen måde, UDEN mor står og kigger ham over skulderen, for at se om han nu også gør det ordentligt, så mister han hurtigt interesse. 

Det er da klart at hvis manden ikke har et forhold til barnet og det bare græder når det er hos ham, så gider man da ikke side med barnet i længere tid. Men helt ærligt piger så må i da få gjort noget ved jeres situation, der er da ingen der kan holde ud at have det på den måde. minder mig om min Ex-kæreste.

Hvis jeg var jer ville jeg ladevær med at lave noget som helst andet end at passe mit barn, ingen vask,eller rengøring, eller madlavning eller noget. i har været for gode af jer til at starte med og nu giver det bagslag.

Knusser Roxie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.