Føler mig lidt som alene mor..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

NinaNymannMadsen

Mirjam123 skriver:

Ja thomas har osse altid alt muligt andet for

det er så træls de er sådan... og man kan jo bare næsten ikke gøre ret meget for så risikere man jo bare de bliver sureeller sådan noget... og det er rigtig rigtig hårdt at stå med alt selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

NinaNymannMadsen

Renée88 skriver:

Om det kan trøste ved jeg ikke.. Men jeg læser til sygeplejerske og vi har netop lige haft om, hvordan det er at blive familie... Det psykologiske i det... Og her læste vi om flere psykologer, der alle sagde at den hårdeste tid når man var blevet familie var det første halve-hele år... Så måske vi må bide i det sure æble, og håbe at det blir bedre med tiden??

Selvom det virkelig er enormt hårdt at sidde i lige nu...

jeg har også valgt at se tiden an. men bliver det ikke bedre så skal det bare ikke være mig og ham mere... så må vi vær til sit.

Anmeld

29. marts 2010

Orkide86

Renée88 skriver:

Om det kan trøste ved jeg ikke.. Men jeg læser til sygeplejerske og vi har netop lige haft om, hvordan det er at blive familie... Det psykologiske i det... Og her læste vi om flere psykologer, der alle sagde at den hårdeste tid når man var blevet familie var det første halve-hele år... Så måske vi må bide i det sure æble, og håbe at det blir bedre med tiden??

Selvom det virkelig er enormt hårdt at sidde i lige nu...

Jeg vil osse se tiden an.. men er det ikke bedere i løbet af det næste år, så tror jeg ikke jeg holder til det mere, jeg har det jo ikke særlig godt psykisk og jeg tænger sådan til kærlighed..

Anmeld

31. marts 2010

Slettet

Puha jeg bliver helt forpustet af at læse denne tråd!

Helt seriøst piger - I bliver behandlet som tjenestepiger fordi I lader jeres drenge behandle jer sådan!

I er ovre det stadie hvor man holder i hånd?? -Jamen så er I vel også ovre det stadie hvor I har sex eller??

Hvis jeres drengerøve vasker en maskinfuld kun med eget tøj, jamen gæt engang hvem der så hænger det op og efterfølgende lægger det sammen? DET GØR HAN SGU SELV!!!

Hentydninger om at være tyk efter fødsel?? DONT EVEN GET ME STARTET!!

...og sådan kunne jeg blive ved og ved... Men buttom line er at NEJ er kender på ingen måde til det I skriver om, for sådan en vatpik havde sgu ikke holdt tre sølle dage i mit liv

Qvind jer op og forlang den respekt I fortjener! Eller også er det vist tid til lidt forårsrengøring, I kunne jo starte med at smide det skidt ud som holder jer nede og tramper på jer

Anmeld

31. marts 2010

<3

Swips.. skriver:

Helt seriøst piger - I bliver behandlet som tjenestepiger fordi I lader jeres drenge behandle jer sådan!

I er ovre det stadie hvor man holder i hånd?? -Jamen så er I vel også ovre det stadie hvor I har sex eller??

Hvis jeres drengerøve vasker en maskinfuld kun med eget tøj, jamen gæt engang hvem der så hænger det op og efterfølgende lægger det sammen? DET GØR HAN SGU SELV!!!

...og sådan kunne jeg blive ved og ved... Men buttom line er at NEJ er kender på ingen måde til det I skriver om, for sådan en vatpik havde sgu ikke holdt tre sølle dage i mit liv

Qvind jer op og forlang den respekt I fortjener! Eller også er det vist tid til lidt forårsrengøring, I kunne jo starte med at smide det skidt ud som holder jer nede og tramper på jer

Anmeld

1. april 2010

Orkide86

Swips.. skriver:

Du har fuldstændig ret, det er bare så pisse svært..

Anmeld

1. april 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Det er "kun" svært at tage det første skridt og komme ud af et dårligt forhold.

Bagefter bliver ens liv meget lettere og bedre. Man kan umuligt blive lykkelig hvis man lever i et forhold hvor man ikke får den hjælp eller den respekt man fortjener som menneske og som partner.

Kærlighed er ikke nok til at få et forhold til at fungere. Så selvom man elsker sin mand/kæreste vil det aldrig blive godt før de også gør en indsats for at få jer til at føle jer som de skønne kvinder I uden tvivl er.

Jeg håber I kommer videre, hvis det ikke bliver bedre inden for få måneder. Især jer hvor der er hyppige skænderier foran børnene!!

Knus en meget lykkelig single og enlig mor til en skøn dreng på 4 måneder.

Anmeld

4. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Swips.. skriver:

Fuldstændig enig. Får helt ondt i maven over denne tråd.

Anmeld

4. april 2010

christina2412

åh mirjam, hvor gør det mig ondt at læse

men samtidig med må jeg også skrive, at det kunne være min egen historie desværre.

Jeg ved ikke hvad det er der sker med nogen mænd, men min mand deltager faktisk heller ikke i noget her hjemme.

han kan til nøds sidde med philip et øjeblik engang imellem.

her har det resulteret i, at philip kigger på ham som om hvem pokker er du.

vi har haft nogen gevaldige skænderrier, men syntes ikke det hjælper.

han får også øl og skal altid noget, så jeg kan bare ordnet alt ved philip.

jeg elsker philip over alt på jorden, men vi som mødre har altså også brug for et pusterum engang imellem.

jeg har det sådan, jeg ville ikke turde lade ham være alene med philip hvis jeg skulle ud nogen timer til frisør osv, for han aner ikke hvad han får og spise osv, så har min store søster ham.

syntes bare ikke det burde være sådan.

så jeg føler bare såååååå meget med dig.

du får et KÆMPE af mig.

christina

Anmeld

5. april 2010

Orkide86

christina2412 skriver:

åh mirjam, hvor gør det mig ondt at læse

men samtidig med må jeg også skrive, at det kunne være min egen historie desværre.

Jeg ved ikke hvad det er der sker med nogen mænd, men min mand deltager faktisk heller ikke i noget her hjemme.

han kan til nøds sidde med philip et øjeblik engang imellem.

her har det resulteret i, at philip kigger på ham som om hvem pokker er du.

vi har haft nogen gevaldige skænderrier, men syntes ikke det hjælper.

han får også øl og skal altid noget, så jeg kan bare ordnet alt ved philip.

jeg elsker philip over alt på jorden, men vi som mødre har altså også brug for et pusterum engang imellem.

jeg har det sådan, jeg ville ikke turde lade ham være alene med philip hvis jeg skulle ud nogen timer til frisør osv, for han aner ikke hvad han får og spise osv, så har min store søster ham.

syntes bare ikke det burde være sådan.

så jeg føler bare såååååå meget med dig.

du får et KÆMPE af mig.

christina

Åhh Christina, er ked af du også har det sådan øv..
Det er så sygt hårdt.. Thomas ved heller ikke hva han skulle gøre hvis han var alene hjemme med hende, han har prøvet det en gang hvor jeg havde blandet mælk så det var klar..

Han er bare efter mig hele tiden, så gør jeg det ene forkert og så det andet, og så er jeg tyk og det er ihvertfald min egen skyld åhh ha..

Føler med dig.. det er så hårdt psykisk

Stort knus Mirjam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.