Føler mig lidt som alene mor..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.188 visninger
34 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

Orkide86

Hej piger..
Trænger lige til få tingene skrevet ned og måske nogen gider høre på mig..

Går og føler mig lidt som alene mor...
Det er mig der står med det hele her hjemme.. Min kæreste arbejder lige nu fra 07.30 til ca. 16 men så mange dage om ugen skal han lige et eller andet og så er han ikke ret meget hjemme.. han regner me jeg bare klare det hele, for jeg går jo bare hjemme.. og han tror ikke det kan være hårdt.. Og når vi skal noget regner han med han kan komme hjem i sidste øje blik, og så tror han jeg bare står og har pakket og gjort det hele klar.. Og når han endelig er hjemme er det også mig der ordner det hele, han kan dog lige hjælpe med aftensmaden, men det er osse det, han gider ikke skifte natasja eller bade hende og heller ikke give hende flaske, det er osse mig der ligger henede i seng.. og somme tider hvis jeg spørger om han lige vil ta hende, så siger han hvorfor det??.. altså der er ingen tvivl om at han elsker hende og han tager hende da os engang imellem.. men ville bare ønske han vill gøre det lidt oftere.. Nu her inden længe begynder forårs arbejdet i marken, så er han aldrig hjemme..

Og så går forholdet heller ikke ret godt, føler han er efter mig hele tiden, så gør jeg det ene forkert og så det andet.. og han hentyder hele tiden til at jeg er tyk, har taget lidt på efter min graviditet, det er bare et slag i hovedet, ved da godt jeg er tyk.. gør bare så ondt at han ikke bare kan elske mig som den jeg er, og tænke på han har fået en datter ud af det..

Undskyld det blev så langt.. Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Halbschön

Mirjam123 skriver:

Hej piger..

Det er mig der står med det hele her hjemme.. Min kæreste arbejder lige nu fra 07.30 til ca. 16 men så mange dage om ugen skal han lige et eller andet og så er han ikke ret meget hjemme.. han regner me jeg bare klare det hele, for jeg går jo bare hjemme.. og han tror ikke det kan være hårdt.. Og når vi skal noget regner han med han kan komme hjem i sidste øje blik, og så tror han jeg bare står og har pakket og gjort det hele klar.. Og når han endelig er hjemme er det også mig der ordner det hele, han kan dog lige hjælpe med aftensmaden, men det er osse det, han gider ikke skifte natasja eller bade hende og heller ikke give hende flaske, det er osse mig der ligger henede i seng.. og somme tider hvis jeg spørger om han lige vil ta hende, så siger han hvorfor det??.. altså der er ingen tvivl om at han elsker hende og han tager hende da os engang imellem.. men ville bare ønske han vill gøre det lidt oftere.. Nu her inden længe begynder forårs arbejdet i marken, så er han aldrig hjemme..

Og så går forholdet heller ikke ret godt, føler han er efter mig hele tiden, så gør jeg det ene forkert og så det andet.. og han hentyder hele tiden til at jeg er tyk, har taget lidt på efter min graviditet, det er bare et slag i hovedet, ved da godt jeg er tyk.. gør bare så ondt at han ikke bare kan elske mig som den jeg er, og tænke på han har fået en datter ud af det..

...... Et stort kram til dig .

Følte faktisk at jeg sad og læste min egen historie, så jeg føler virkelig med dig!

Knus

Anmeld

29. marts 2010

Orkide86

Renée88 skriver:

...... Et stort kram til dig .

Følte faktisk at jeg sad og læste min egen historie, så jeg føler virkelig med dig!

Knus

Ked af og høre der er andre der har det som mig

du får osse lige et kram

Anmeld

29. marts 2010

Orkide86

Og så skal det lige siges, at vi knu kysser ca en gang om dagen, vi holder sjlædent om hinanden og heller ikke noget med holde i hånd, det gider han ikke.. han siger vi er ovre det stadie(staves)
Knu når han gerne vil ha sex kan han være sød og kysse mig og sådan..
Gør bare så ondt, ville så gerne være lykkelig, eller jo jeg er meget lykkelig over at ha fået Natasja, hun betyder alt, men ville osse gerne være lykkelig i vores forhold hvis jeg kommer til græde, blir han bare sur og siger at det ikke hjælper noget.. ikke noget med komme og holde om mig og trøste mig.. næ nej.

Anmeld

29. marts 2010

Halbschön

Mirjam123 skriver:

Ked af og høre der er andre der har det som mig

du får osse lige et kram

Tak!

Ja, det er virkelig super hårdt, synes jeg.. Min søn er 5mdr, og jeg startede på uddannelsen igen her den 1.marts, så jeg skal lave lektier igen.. Og det er virkelig hårdt både at lave lektier, holde hus og hjem, passe Nicolai og samtidig være mig selv... Jeg ved udemærket godt, at kæresten arbejder meget.. Han møder kl 5 hver morgen, og lige for tiden er han tit først hjemme kl 16... Men han kan ikke se, at det faktisk kan være hårdt, at passe Nicolai en hel dag... Og hvis jeg så ikke lige har nået at tømme opvaskeren eller noget andet, så kan han virkelig blive sur på mig.... Han reagerer også på samme måde som din, hvis jeg spørger om han ikke lige kan tage Nicolai..."hvorfor, hvad skal du da?".. Og mit svar er at jeg bare trænger til lidt "fri"... Og så får jeg blot at vide at det altså er ham der har været på arbejde hele dagen, og jeg går bare hjemme.. Hmmmf! Jeg tror snart jeg "stikker" af, og så kan han passe ham alene!

Anmeld

29. marts 2010

Orkide86

Renée88 skriver:

Tak!

Ja, det er virkelig super hårdt, synes jeg.. Min søn er 5mdr, og jeg startede på uddannelsen igen her den 1.marts, så jeg skal lave lektier igen.. Og det er virkelig hårdt både at lave lektier, holde hus og hjem, passe Nicolai og samtidig være mig selv... Jeg ved udemærket godt, at kæresten arbejder meget.. Han møder kl 5 hver morgen, og lige for tiden er han tit først hjemme kl 16... Men han kan ikke se, at det faktisk kan være hårdt, at passe Nicolai en hel dag... Og hvis jeg så ikke lige har nået at tømme opvaskeren eller noget andet, så kan han virkelig blive sur på mig.... Han reagerer også på samme måde som din, hvis jeg spørger om han ikke lige kan tage Nicolai..."hvorfor, hvad skal du da?".. Og mit svar er at jeg bare trænger til lidt "fri"... Og så får jeg blot at vide at det altså er ham der har været på arbejde hele dagen, og jeg går bare hjemme.. Hmmmf! Jeg tror snart jeg "stikker" af, og så kan han passe ham alene!

Lige præcis, samme her hvis jeg lige har gjelmt tømme tørretumbleren eller opvaskemaskinen så kommer hna med en træls hentydning til det, ikke noget med gøre det selv, og hvis han sætter en tøj vaswk over med hans eget tøj, så er det en selv følge for ham at jeg hænger det op.. det er bare så hårdt..

Så igår fordi jeg nemt blir så sur på ham, og han kan selvfølgelig ikke se at det er hans egen skyld, så siger han om ikke jeg burde gå til læge for jeg blir så nemt sur og ryger hurtig op i det røde felt, hva fanden er det for noget at lukke ud, han ku bare prøve være lidt sød ved mig..

Anmeld

29. marts 2010

NinaNymannMadsen

Mirjam123 skriver:

Hej piger..

kender det kun alt for godt selv også.

men her er der et stort til dig...

min fyr er nogenlunde lige sådan. han vil aldrig gøre noget med asta maria (9 mdr gammel) han tager hende kun en gang i mellem og så kun i 2 minutter og så får jeg hende igen eller bliver hun sat på gulvet for at lege...

han har hele tiden venner på besøg og de sidder ude i gangen ved hans pc og spiller og kikker på youtube og sådan nogen ting. jeg kan pænt sidde i stuen og være mig selv og sørge for asta maria. han ber mig også hele tiden om at hente et eller andet til ham selvom han er tættes på køkkenet og jeg lige er igang med at lege med asta maria. han brokker sig over næsten lige så snart jeg ber ham om at gøre et eller andet med hende. så sent som igår bad jeg ham om at gå ind og hente hende fordi hun vågnede det gjorde han også, og jeg ville lige gå ind og se hvad de lavede for det tog lidt tid og så skulle jeg også hente noget i soveværelset, og staks gik hun igang med at skrige og ville over til mig og han blev bare sur over jeg var kommet ind, også selvom jeg forklarede hvorfor jeg var kommet ind sagde han bare det var noget pjat og det var hvertfald ikke derfor jeg var kommet der ind eller noget som helst...

og så respektere han ikke den regl vi ahr lavet om at ingen gæster efter kl 21 af hensyn til asta maria jo så der er ro vi også kan nå at puste ud inden vi går i seng men den holder han ikke...

så kender kun godt hvordan det er med sådan en fyr der bare ikke er der

Anmeld

29. marts 2010

Orkide86

Astasmor skriver:

kender det kun alt for godt selv også.

men her er der et stort til dig...

min fyr er nogenlunde lige sådan. han vil aldrig gøre noget med asta maria (9 mdr gammel) han tager hende kun en gang i mellem og så kun i 2 minutter og så får jeg hende igen eller bliver hun sat på gulvet for at lege...

han har hele tiden venner på besøg og de sidder ude i gangen ved hans pc og spiller og kikker på youtube og sådan nogen ting. jeg kan pænt sidde i stuen og være mig selv og sørge for asta maria. han ber mig også hele tiden om at hente et eller andet til ham selvom han er tættes på køkkenet og jeg lige er igang med at lege med asta maria. han brokker sig over næsten lige så snart jeg ber ham om at gøre et eller andet med hende. så sent som igår bad jeg ham om at gå ind og hente hende fordi hun vågnede det gjorde han også, og jeg ville lige gå ind og se hvad de lavede for det tog lidt tid og så skulle jeg også hente noget i soveværelset, og staks gik hun igang med at skrige og ville over til mig og han blev bare sur over jeg var kommet ind, også selvom jeg forklarede hvorfor jeg var kommet ind sagde han bare det var noget pjat og det var hvertfald ikke derfor jeg var kommet der ind eller noget som helst...

og så respektere han ikke den regl vi ahr lavet om at ingen gæster efter kl 21 af hensyn til asta maria jo så der er ro vi også kan nå at puste ud inden vi går i seng men den holder han ikke...

så kender kun godt hvordan det er med sådan en fyr der bare ikke er der

Åhh din stakkel, her er også tit venner på besøg, de drikker apå nogen øl istedet, og hvis ikke de er her så er de nede ved naboen, det er osse noget venner..
Han har det bare for nemt..

Ved godt han er 2 år yngre end mig, men hallo, det er osse hans datter

Anmeld

29. marts 2010

MaleneG

Puha.. på en måde er det super rart at se at jeg ikke er den eneste som er i den situation, men det gør mig også ked af at tingene skal være sådan.

Men jeg tror, og håber på at grunden til at de er sådan er at de simpelthen ikke har den fjerneste idé om, hvor hårdt det rent faktisk er at passe et lille barn døgnet rundt alle ugens dage, for når ungen endelig sover, så vil man jo også gerne selv lige nå at slappe af, og puste ud.

Det er sQ skide hårdt at skulle underholde, og stå til rådighed hele tiden, samtidig med huset også skal være præsentabelt.

Ligesom Renée88 så har jeg da også haft tænkt om man bare skulle "stikke af" i et par timer, og prøve at lade manden klare det selv, så han kan se at det altså ikke bare er ferie at være på barsel.

Anmeld

29. marts 2010

NinaNymannMadsen

Mirjam123 skriver:

Åhh din stakkel, her er også tit venner på besøg, de drikker apå nogen øl istedet, og hvis ikke de er her så er de nede ved naboen, det er osse noget venner..
Han har det bare for nemt..

Ved godt han er 2 år yngre end mig, men hallo, det er osse hans datter

min fyr er 7 år ældre end mig så han burde enlig være mere voksen og kunne tag ansvar vil jeg jo mene...

han bliver sur lige så snart ejg siger nej til lige at gøre en ting fordi jeg ikke lige magter det.

det er det samme her, hvis de ikke er her så er de så ved en af de andre, han er blevet bedre til at spørge om jeg vil med men det har man bare ikke rigtig lyst til når man ved man abre bliver overset og sådan noget...

har også sagt til ham flere gange at fortsætter som det gør nu så skal vi bare ikke være sammen mere for det holder jeg ikke ud at ha en hverdag der er sådan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.