Hej piger..
Trænger lige til få tingene skrevet ned og måske nogen gider høre på mig..
Går og føler mig lidt som alene mor...
Det er mig der står med det hele her hjemme.. Min kæreste arbejder lige nu fra 07.30 til ca. 16 men så mange dage om ugen skal han lige et eller andet og så er han ikke ret meget hjemme.. han regner me jeg bare klare det hele, for jeg går jo bare hjemme.. og han tror ikke det kan være hårdt.. Og når vi skal noget regner han med han kan komme hjem i sidste øje blik, og så tror han jeg bare står og har pakket og gjort det hele klar.. Og når han endelig er hjemme er det også mig der ordner det hele, han kan dog lige hjælpe med aftensmaden, men det er osse det, han gider ikke skifte natasja eller bade hende og heller ikke give hende flaske, det er osse mig der ligger henede i seng.. og somme tider hvis jeg spørger om han lige vil ta hende, så siger han hvorfor det??.. altså der er ingen tvivl om at han elsker hende og han tager hende da os engang imellem.. men ville bare ønske han vill gøre det lidt oftere.. Nu her inden længe begynder forårs arbejdet i marken, så er han aldrig hjemme..
Og så går forholdet heller ikke ret godt, føler han er efter mig hele tiden, så gør jeg det ene forkert og så det andet.. og han hentyder hele tiden til at jeg er tyk, har taget lidt på efter min graviditet, det er bare et slag i hovedet, ved da godt jeg er tyk.. gør bare så ondt at han ikke bare kan elske mig som den jeg er, og tænke på han har fået en datter ud af det..
Undskyld det blev så langt.. Knus
Anmeld