Fra TVIVLinger til Tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

Pige2009

Sikke nogle dejlige billeder. For præcis et år siden, var jeg til min første scanning med Laura, og nu er hun 5 mdr.!! Tiden går bare stærkt - lige pludselig er det tid til fødsel

Navnene er rigtig dejlige.

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

benthe :-)

tillykke med dem søde
benthe

Anmeld

26. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

NÅÅÅÅRRR

Hvor fantastisk

Anmeld

26. marts 2010

lillemunk

Hvor er det bare skønt en af hver Kæmpe stort tillykke.
Super gode navne

Anmeld

26. marts 2010

Vial

1000 tak for alle tilkendegivelserne. Jeg svæver stadig rundt på en lyserød sky.

Nu kan jeg både arve tøj fra min tvillingesøsters pige og min lillesøsters dreng. Det er da smart

Min dag startede med et akut besøg på Riget, da jeg har haft mange smertefulde plukveer. Heldigvis var alt fint, og jeg har en fin lang livmoderhals. Lige der var jeg hamrende ligeglad med kønnene.

Jeg må dog knibe mig selv i armen nu, og tænker, hvor heldig har jeg lov at være. Jeg kommer nok ikke til at få flere børn, så det er dejligt, at jeg får lov til at få begge dele.

Det bliver sjovt at se deres udvikling. Der er jo stor forskel på drenge og pigers tempo.

Det kommer lidt bag på mig, at rigtig mange er jer synes om de valgte navne. Mange jeg har mødt synes, at de er ret fjollede. Jeg er dog vilde med dem, og det føles helt rigtigt. Det varmer, at de falder i god jord hos mange af jer.

Knus fra en træt Karina, som har fået en på opleveren i dag!

Anmeld

26. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Naaaaaiiii hvor er det fantastisk!!!!!! STORT stort tillykke med dem - nøjj og ih og åh - det er da helt vildt!!!!! Smukke unger!!!

TILLYKKE igen KaMa!!!!Jeg glææææder mig til at følge dig hele vejen!!!!

Kh

Rosa

PS. Helt skæppeskønne navne du har valgt!!!!

Anmeld

26. marts 2010

MM1987

Hvor er det fantastisk...

Mange gange tillykke...

Jamen jeg kan jo blive ved, det er perfekt...

Så skal der shoppes...

Rigtig fine scanningsbilleder, hvor man virkelig kan se forskellen på dreng og pige...

Dejligt de havde det godt...

Knus

Anmeld

27. marts 2010

Agnete

Fantastisk..! En af hver. Hvor er du bare heldig. Og skønne navne du har valgt til dem  Godt at scanning er vel overstået.

Anmeld

27. marts 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Så kom dagen, hvor jeg skulle til kønsscanning. Det var så fantastisk. Heldigvis kunne hun sagens få øje på kønnene. Så lad mig præsentere:

V I O L A

&

A L V I N

Jeg har bare vundet i lotteriet og skal både ha' en søn og en datter

De første billeder er af deres ædler dele. Først fandt hun Viola. Efterfølgende søgt hun længe efter Alvin' s ædler dele. Lige da den var ved at være der, tog han hånden ned og rodede sig lidt i skridtet. Der var vi ikke i tvivl. Det var en dreng. Senere hen så var der næsten en lille tissemand på samtlige billeder. Han skulle bare lige finde ud af, at det var den vi ville se.

De sidste billeder er af de to i profil. Viola hedder A og Alvin hedder B.

Det var ikke muligt at få dem begge på samme billede - har et med en masse arme og ben, men det er ret utydeligt og giver ikke så meget mening.

De var begge store og fine - og der var masser af fostervand - hvilket gjorde det let at finde kønnene.

Jeg er så LYKKELIG

Knus fra en glad moar

Hej Karina

Endnu engang STORT TILLYKKE med Viola og Alvin..de ser smukke ud begge to...og gudskelov ser Violas ædlere dele ud ligesom Runas, pyhaaa

Anmeld

27. marts 2010

Malthesmoar

KaMa skriver:

Så kom dagen, hvor jeg skulle til kønsscanning. Det var så fantastisk. Heldigvis kunne hun sagens få øje på kønnene. Så lad mig præsentere:

V I O L A

&

A L V I N

Jeg har bare vundet i lotteriet og skal både ha' en søn og en datter

De første billeder er af deres ædler dele. Først fandt hun Viola. Efterfølgende søgt hun længe efter Alvin' s ædler dele. Lige da den var ved at være der, tog han hånden ned og rodede sig lidt i skridtet. Der var vi ikke i tvivl. Det var en dreng. Senere hen så var der næsten en lille tissemand på samtlige billeder. Han skulle bare lige finde ud af, at det var den vi ville se.

De sidste billeder er af de to i profil. Viola hedder A og Alvin hedder B.

Det var ikke muligt at få dem begge på samme billede - har et med en masse arme og ben, men det er ret utydeligt og giver ikke så meget mening.

De var begge store og fine - og der var masser af fostervand - hvilket gjorde det let at finde kønnene.

Jeg er så LYKKELIG

Knus fra en glad moar

wee tillykke med 1stk dreng & 1stk pige....skøøønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.