Fra TVIVLinger til Tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.037 visninger
41 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

Vial

Så kom dagen, hvor jeg skulle til kønsscanning. Det var så fantastisk. Heldigvis kunne hun sagens få øje på kønnene. Så lad mig præsentere:

V I O L A

&

A L V I N

Jeg har bare vundet i lotteriet og skal både ha' en søn og en datter

De første billeder er af deres ædler dele. Først fandt hun Viola. Efterfølgende søgt hun længe efter Alvin' s ædler dele. Lige da den var ved at være der, tog han hånden ned og rodede sig lidt i skridtet. Der var vi ikke i tvivl. Det var en dreng. Senere hen så var der næsten en lille tissemand på samtlige billeder. Han skulle bare lige finde ud af, at det var den vi ville se.

De sidste billeder er af de to i profil. Viola hedder A og Alvin hedder B.

Det var ikke muligt at få dem begge på samme billede - har et med en masse arme og ben, men det er ret utydeligt og giver ikke så meget mening.

De var begge store og fine - og der var masser af fostervand - hvilket gjorde det let at finde kønnene.

Jeg er så LYKKELIG

Knus fra en glad moar

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Tullebobs

Kæmpe stort tillykke med dine skønne unger - tænk, en af hver slags Og smukke navne du har valgt...

Knus fra Trine

Anmeld

26. marts 2010

FrkT

Stort tillykke!

Hvor stort at du skal have både en søn og en datter.... og søde navne, som passer rigtig godt sammen

Anmeld

26. marts 2010

Jibbe

Øj tillykke!!!

Virkelig gode billeder af de to!

Anmeld

26. marts 2010

LauraLW

Stort tillykke :-)

Og skønne skønne navne!

Laura

Anmeld

26. marts 2010

Michael healer

Stort tillykke med dem

Sjovt at det næsten er de samme bogstaver i begge navne, kun 1 bogstav i begge navne er forskelligt, er det et tilfælde eller bevidst ?

mvh Michael

Anmeld

26. marts 2010

Sofia

Ih, stort tillykke, jeg knuselsker navnene. 

Anmeld

26. marts 2010

Vial

Tak skal I alle sammen have. Render rundt med et saligt smil på.

Navnene har delt vandene - mange rynker lidt på næsten, men jeg elsker de navne og er stolt og glad for, at mine børn skal hedde det.

Anmeld

26. marts 2010

smokin

KaMa skriver:

Så kom dagen, hvor jeg skulle til kønsscanning. Det var så fantastisk. Heldigvis kunne hun sagens få øje på kønnene. Så lad mig præsentere:

V I O L A

&

A L V I N

De første billeder er af deres ædler dele. Først fandt hun Viola. Efterfølgende søgt hun længe efter Alvin' s ædler dele. Lige da den var ved at være der, tog han hånden ned og rodede sig lidt i skridtet. Der var vi ikke i tvivl. Det var en dreng. Senere hen så var der næsten en lille tissemand på samtlige billeder. Han skulle bare lige finde ud af, at det var den vi ville se.

Det var ikke muligt at få dem begge på samme billede - har et med en masse arme og ben, men det er ret utydeligt og giver ikke så meget mening.

De var begge store og fine - og der var masser af fostervand - hvilket gjorde det let at finde kønnene.

Jeg er så LYKKELIG

Knus fra en glad moar

Tillykke - jeg ville også helst have en pige og en dreng såfremt jeg skulle have tvillinger!! Håber bare der er lidt mandehormon til næste gang jeg skal have et barn, da der jo kommer en prinsesse nu.

Hvad hedder du selv? Jeg tænker iht. Alvin og Viola

Anmeld

26. marts 2010

Winnie

KaMa skriver:

V I O L A

&

A L V I N

Jeg er så LYKKELIG

Knus fra en glad moar

Tillykke med dem  En af hver  Såå fint at du allerede har navne til dem  Og skønne billeder af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.