Fra TVIVLinger til Tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

Vial

Tullebobs skriver:

Min søn hedder Simon, hvilket et af de andre jordegern hedder - og det synes han bare, er sejt

Hvor godt! Børn kan jo godt lide, at deres navn går igen. De er ikke så sarte som de voksne og de større børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Risen

Ih hvor er du da heldig to sunde og raske børn og så en af hvert køn! STORT tillykke ! Det er jo bare fantastisk !

Anmeld

26. marts 2010

Malene76

Fantastisk.  Er fuldstændig vild med de navne du har valgt...  Kan slet ikke forstå hvis det "har delt vandene" som du skrev. Skønne navne.

MVH Malene

Anmeld

26. marts 2010

Faith

KaMa skriver:

Så kom dagen, hvor jeg skulle til kønsscanning. Det var så fantastisk. Heldigvis kunne hun sagens få øje på kønnene. Så lad mig præsentere:

V I O L A

&

A L V I N

Jeg har bare vundet i lotteriet og skal både ha' en søn og en datter

De første billeder er af deres ædler dele. Først fandt hun Viola. Efterfølgende søgt hun længe efter Alvin' s ædler dele. Lige da den var ved at være der, tog han hånden ned og rodede sig lidt i skridtet. Der var vi ikke i tvivl. Det var en dreng. Senere hen så var der næsten en lille tissemand på samtlige billeder. Han skulle bare lige finde ud af, at det var den vi ville se.

De sidste billeder er af de to i profil. Viola hedder A og Alvin hedder B.

Det var ikke muligt at få dem begge på samme billede - har et med en masse arme og ben, men det er ret utydeligt og giver ikke så meget mening.

De var begge store og fine - og der var masser af fostervand - hvilket gjorde det let at finde kønnene.

Jeg er så LYKKELIG

Knus fra en glad moar

Stort tillykke

Anmeld

26. marts 2010

Lone Jakobsen

nej hvor er du heldig og er simpelthen vild med begrundelsen for dit valg af navne til dem.

Anmeld

26. marts 2010

FruEllingsen

Stort tillykke med at at der gemmer sig en af hver i maven

Anmeld

26. marts 2010

Trolde_mor

Ihhh så kom indlægget Og sikke gode nyheder - du har da virkelig vundet lotteriet ja

Og vidunderlige navne - hvor er jeg glad på dine vegne

Anmeld

26. marts 2010

N&J

Tillykke med de to... hvor er det nogle dejlige billeder af de to.. godt nok super med en af hver.. :O)

Anmeld

26. marts 2010

Mutti2B

Eiiiiij, tillykke tillykke tillykke

Sikke en fantastisk lykkerus du må være i nu  Jeg er helt vild med de navne du har valgt til pomfritterne

Anmeld

26. marts 2010

LinLin

Ih - hvor spændende med een af hver!

Jeg skal på scanningsklinikken i Århus på tirsdag - så håber da på lige så gode billeder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.