Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
silden85 skriver: hej alle sammen, jeg ringede til lægen, og sagde at som det var, og hun sagde at jeg skulle ta det med ro, og slappe af og lytte til min krop, og hvis jeg begyndte at få ondt og bløde eller bløde igen, her i weekenden, så skulle jeg ringe til vagtlægen, men ellers skulle jeg bare ta den med ro, så jeg vil smutte ind på sofanen, og slappe lidt af
hej alle sammen, jeg ringede til lægen, og sagde at som det var, og hun sagde at jeg skulle ta det med ro, og slappe af og lytte til min krop, og hvis jeg begyndte at få ondt og bløde eller bløde igen, her i weekenden, så skulle jeg ringe til vagtlægen, men ellers skulle jeg bare ta den med ro, så jeg vil smutte ind på sofanen, og slappe lidt af
Synes det er så godt du ringede, for en sikkerheds skyld God ide at sørge for at slappe af og være opmærksom på dig selv og din krop
Rigtig god weekend
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg er også glad for at du siger din mening men det hjalp mig meget at snakke med lægen, men hun lød slet ikke nervøs, så det er jo godt men jeg vil prøve på at ta en dag af gange, selvom det er rigtigt svært
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128