åh nej hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

Vial

Så se at få bestilt tid til en tryghedsscanning. Hvis du ikke kan få din læge til at henvise dig, så ville jeg betale mig fra det på en privatklinik. Det er altså pengene værd.

Kan slet ikke forstå, at man i "gamle dage" bare blev gravid og 9 mdr efter fødte et barn.. I dag er vi total kontrolfreaks! Jeg har købt mikrofon, som kan lytte hjerteblink plus at jeg har fået SÅ mange scanninger. Lidt pinligt, men helt ærlig, det gør, at jeg har ro på, og det har mine små babyer godt af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

silden85

ka-ri-na skriver:

Tag det helt roligt. Hvis man abortere så bløder man friskt blod, og man får ondt. Du skal dog ikke blive forskrækket hvis der skulle komme friskt blod, de små blodkar kan nemt briste ved f.eks sex. Og det er på ingen måde skadeligt eller farligt! :0)
de tre første måneder af min graviditet pletblødte jeg

det lyder beroligligt, men det vil sige at jeg bare skal slappe af, mens jeg ingen smerter har?

Anmeld

25. marts 2010

Ni-ko-li-ne

silden85 skriver:

det lyder beroligligt, men det vil sige at jeg bare skal slappe af, mens jeg ingen smerter har?

Ja... Du skal bare tage det helt roligt, det er helt normalt og uskadeligt, hvil dig lidt og kom på andre tanker:0)

Anmeld

25. marts 2010

silden85

ka-ri-na skriver:

Ja... Du skal bare tage det helt roligt, det er helt normalt og uskadeligt, hvil dig lidt og kom på andre tanker:0)

det vil jeg prøve så, selvom det er lidt svært lige nu

Anmeld

25. marts 2010

NinaNymannMadsen

silden85 skriver:

jeg var på wc, og i mit trusseindlæg var der brunt udflåde /blod ved det ikke på størrelse med to 5 kr ved siden af hinanden, og da jeg tørrede mig var der ingen ting på papiret, og jeg har ikke ondt eller noget, er der nogen der har prøvet det?

jeg er helt forvirret lige nu

prøvede noget lignede blev også helt panikken og ringede til føde gangen og kom ind til tjek men det var ikke noget, de sagde det var nok bare et blodkar der var bristet eller sådan noget...

Anmeld

25. marts 2010

bette

har lige været turen igennem selv.. og jeg havde heller ikke ondt og der er ikke kommet mere siden.. du skal ikke være nervøs ven..

heidi som er 14+ 4

Anmeld

25. marts 2010

Snuffler25

Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til en læge imorgen og spørge.. - ikke to kvinder er ens og efter min mening kan ingen herinde fortælle dig, at du skal tage det HELT roligt - eller at du skal være nervøs - for ingen ved præcis hvad der foregår med DIN krop.

Nogle oplever smerter ved abort, andre gør ikke.
Nogle oplever pletblødning, andre gør ikke
Nogle oplever brunt blod/udflåd, andre gør ikke.

Jeg synes du skal ringe til lægen for at finde ud ad hvad der sker med lige præcis dig søde.

Knus

Anmeld

25. marts 2010

silden85

jeg er bange for at miste

Anmeld

25. marts 2010

Vial

silden85 skriver:

jeg er bange for at miste

Det gør du ikke. Ovenstående indlæg er nok fra en med dårlige erfaringer.

Det skal du ikke tage dig af. Ingen af dine symptomer tyder på abort.

Men som ovenstående skriver. Ring til din læge i morgen for at få lidt ro på.

Kram fra mig

Anmeld

25. marts 2010

silden85

KaMa skriver:

Det gør du ikke. Ovenstående indlæg er nok fra en med dårlige erfaringer.

Det skal du ikke tage dig af. Ingen af dine symptomer tyder på abort.

Men som ovenstående skriver. Ring til din læge i morgen for at få lidt ro på.

Kram fra mig

her kl. 22 fik jeg ondt i min venstreside også fik jeg en mild krampe midt på maven, også kom der lidt mens-smerter, og nu er der ingenting, og der har ikke været noget siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.