åh nej hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.212 visninger
31 svar
0 synes godt om
25. marts 2010

silden85

jeg var på wc, og i mit trusseindlæg var der brunt udflåde /blod ved det ikke på størrelse med to 5 kr ved siden af hinanden, og da jeg tørrede mig var der ingen ting på papiret, og jeg har ikke ondt eller noget, er der nogen der har prøvet det?

jeg er helt forvirret lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Kruse90

silden85 skriver:

jeg var på wc, og i mit trusseindlæg var der brunt udflåde /blod ved det ikke på størrelse med to 5 kr ved siden af hinanden, og da jeg tørrede mig var der ingen ting på papiret, og jeg har ikke ondt eller noget, er der nogen der har prøvet det?

jeg er helt forvirret lige nu

det er meget normalt at pletbløde lidt hvor man skulle have haft sin mens.
Jeg tror ikke du skal frygte noget når det ikk er mere.
Hvis det fortsætter så kontakt din læge smukke

Anmeld

25. marts 2010

silden85

jamen må det godt være brunt ?

Anmeld

25. marts 2010

Kruse90

silden85 skriver:

ja . jeg mener hvis det er abort skal det være frisk blod.

hvis det er brunt, kan være være de overskydende rester af slimhinderne. Jeg syntes det lyder helt og særdels normalt smukke

Anmeld

25. marts 2010

Blyb

silden85 skriver:

Jeg har set nogle piger herinde skrive, at det er bedst når det er brunt. For så er blødningen ikke frisk og derved nok bare lidt alm. pletblødning.

Held og lykke..

Anmeld

25. marts 2010

silden85

håber virkelig alt er okay men jeg skal til lægen d. 6 april. (vandrejournal) så må vi håbe at der ikke kommer mere eller skal jeg ringe til lægen imorgen? jeg vil ikke ringe til vagtlægen, for de vil nok bare sige at jeg skal se tiden an

Anmeld

25. marts 2010

Vial

Det er HEEELT normalt - men dog ikke mindre skræmmende at have.

Det er rigtigt, at det er fint, at det er "gammelt" brunt blod. Så er det nok et bristet blodkar helt deroppe fra, hvor solen ikke skinner - eller lidt menstruation, som hcg tallet ikke har formået at undertrykke endnu.

Har prøvet både frisk blod og brunt blod. Jeg er stadig meget gravid. Har heller aldrig haft direkte ondt - andet end lidt mens lign. smerter.

Det skal nok gå. Hvis du er mere end 7+0 kan du evt. få lavet en tryghedsscanning. Så bliver du mere rolig. Gjorde jeg.

Pøj pøj med det

Anmeld

25. marts 2010

silden85

KaMa skriver:

Det er HEEELT normalt - men dog ikke mindre skræmmende at have.

Det er rigtigt, at det er fint, at det er "gammelt" brunt blod. Så er det nok et bristet blodkar helt deroppe fra, hvor solen ikke skinner - eller lidt menstruation, som hcg tallet ikke har formået at undertrykke endnu.

Har prøvet både frisk blod og brunt blod. Jeg er stadig meget gravid. Har heller aldrig haft direkte ondt - andet end lidt mens lign. smerter.

Det skal nok gå. Hvis du er mere end 7+0 kan du evt. få lavet en tryghedsscanning. Så bliver du mere rolig. Gjorde jeg.

Pøj pøj med det

jeg er 6+6 idag efter hvad jeg selv har regnet ud, men jeg går ind i 7+0 imorgen

Anmeld

25. marts 2010

silden85

jeg har ikke rigtigt haft nogen symptomer her i satrten af min gravidtet, kun lidt mens-smerter, og svimmelhed også meget lidt kvalme efter svimmelhed

Anmeld

25. marts 2010

Ni-ko-li-ne

silden85 skriver:

håber virkelig alt er okay men jeg skal til lægen d. 6 april. (vandrejournal) så må vi håbe at der ikke kommer mere eller skal jeg ringe til lægen imorgen? jeg vil ikke ringe til vagtlægen, for de vil nok bare sige at jeg skal se tiden an

Tag det helt roligt. Hvis man abortere så bløder man friskt blod, og man får ondt. Du skal dog ikke blive forskrækket hvis der skulle komme friskt blod, de små blodkar kan nemt briste ved f.eks sex. Og det er på ingen måde skadeligt eller farligt! :0)
de tre første måneder af min graviditet pletblødte jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.