indkaldelse til glukosebelastningstesten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

jeg elsker prut-historien! jeg kan endda huske præcis hvor jeg var da jeg fortalte den videre til Søren

Ha ha ha  Jeg kaster op af grin nu!!!! Man kan huske nøjagtig hvor man var d. 11/9 2001 og sådanne ting men at huske hvor man var da man fortalte PRUT-HISTORIEN videre. DET er FANME humor  Ha ha ha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Ha ha ha  Jeg kaster op af grin nu!!!! Man kan huske nøjagtig hvor man var d. 11/9 2001 og sådanne ting men at huske hvor man var da man fortalte PRUT-HISTORIEN videre. DET er FANME humor  Ha ha ha

HAR DU VÆRET GRAVID MED CARLA SIDEN 2001

Anmeld

25. marts 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

jeg ELSKER dig, tante lilla

Anmeld

25. marts 2010

Barbamama

malucca09 skriver:

HAR DU VÆRET GRAVID MED CARLA SIDEN 2001

Ha ha ha ha Ja!!!!! Jeg er elefant!!! Nej søde  Det vra den dag World Trade Center faldt.... Og DÉR kan ALLE huske hvor de var. Trine kan huske hvor hun var da hun fortalte Søren Prut-historien.... RImelig funny!!!

Anmeld

25. marts 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Ha ha ha ha Ja!!!!! Jeg er elefant!!! Nej søde  Det vra den dag World Trade Center faldt.... Og DÉR kan ALLE huske hvor de var. Trine kan huske hvor hun var da hun fortalte Søren Prut-historien.... RImelig funny!!!

HEHE jeg troede du mente prutte historien fandt sted den 11/9-2009...

Men ja, jeg kan også udmærke huske, hvordan jeg sad og knækkede mig af grin på sofaen, over prutte historien... Da jeg kunne få luft igen, ringede jeg til nogen veninder og læste den op for dem....

Anmeld

25. marts 2010

Barbamama

malucca09 skriver:

HEHE jeg troede du mente prutte historien fandt sted den 11/9-2009...

Men ja, jeg kan også udmærke huske, hvordan jeg sad og knækkede mig af grin på sofaen, over prutte historien... Da jeg kunne få luft igen, ringede jeg til nogen veninder og læste den op for dem....

Ha ha ha EJ DET GJORDE DU BARE IKKE  Uha jeg er blevet kendt på den historie!!!!

Anmeld

25. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

min farfar havde faktisk gammelmandssukkersyge, men det har jeg ikke oplyst nogen steder (jeg tænker jo slet ikke på den del af min familie når de spørger om der er noget i familien). det er jo nok meget fint at de lige holder øje, jeg blev bare helt slået ud ved tanken om at føde på OUH

det kan jeg godt forstå... OUH er da også noget længere væk fra jeres hjem...

men jeg er sikker på, at det skal du mok klare! med din styrke søde... du er et af de stærkeste mennesker jeg "kender"

Anmeld

25. marts 2010

oo

ka-ri-na skriver:

det kan jeg godt forstå... OUH er da også noget længere væk fra jeres hjem...

men jeg er sikker på, at det skal du mok klare! med din styrke søde... du er et af de stærkeste mennesker jeg "kender"

årh tak det var lige noget jeg havde brug for at høre

Anmeld

25. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

årh tak det var lige noget jeg havde brug for at høre

velbekomme!  tænk over alle de ting du har været igennem! og du har klaret det hele! Trine, det er ikke alle og enhver der kan det!

Anmeld

25. marts 2010

JustAnotherName

Jeg var afsted i uge ca. 14 og 32 ....så vidt jeg husker. Pga. for højt BMI.

Men der var intet at komme efter. Alt var helt ok.

Men det smager af SØØØØØØD rævepis, og ventetiden er laaang og keeedelig! 
Og i 32. uge kan man godt blive øm af at skulle sidde stille så længe 
Så ta' endelig et godt blad eller en go' bog med under armen....Eller Søren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.