Tjuhl skriver:
tror du? så vil jeg prøve, for jeg tænkte egentlig, at jeg jo ikke kan forvente særbehandling bare "fordi", men jeg kan mærke det mest er tanken om at jeg ikke ved hvor jeg skal føde der har slået mig af pinden efter det brev kom
jeg vidste jo godt jeg skulle testet uanset hvad, og jeg er da også villig til det meste for den lille hulahopring derinde 
altså jeg kan jo desværre ikke love dig det, (selvom jeg MEGET gerne ville), men jeg mener bare, det er jo ikke fordi du er bange for at føde, en hys rejekælling eller andet "pjat".
Der er jo en meget (DESVÆRRE!!!!) gyldig grund til, at du får det skidt og "ondt i maven" over ikke at ha´110% kontrol og sikkerhed over, hvad der skal ske når febarnet kommer.
Hvis ikke Jm godtager det, tja så kommer jeg altså og sparker hende!!!!
-Man kan her i AA, lave en "køreplan" til sin fødsels, med de specifike ønsker, alt lige fra føde stilling til smertelindring, så aflevere man den sammen med vandrejournalen, når man kommer på fødegangen, så man ikke selv skal huske det hele, når hjerne slår fra. Måske det er en ide du kan bruge???
Anmeld