Testliste til os der er i behandling Så vi kan se resultatet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2010

Sofiedk

Ja jeg satser på bare at have 2 æg, tanken om trillinger er godt nok liiiiidt skræmmende, er du sindsyg en graviditet man må have med 3 små babyer i maven

Hvor mange æg havde du sidste gang? Puh, håber godt nok at iui er vejen frem for os, for tanken om ivf er godt nok ikke længere så langt væk og det kan jeg ikke overskue at tænke på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

MM1987

Ønskebarn74 - Start 08. apr 09  - IUI-H 1. forsøg - test 30. marts:  Negativ (Mens er kommet) troede hvirkelig det var vores tur...

Sofiedk - Start 18. dec 09 - IUI-H 3. forsøg - test 26. marts:  Negativ

Mia Maia - Start 1. dec 09 - IUI-H 4. forsøg  Test d. 21. (sygehuset siger d. 24.)

Agnete -  start 17. mar. 10 - IUI-D 1. forsøg -   Negativ

Kudsk - start 2006 iui 6. - IVF? næste test ??

Lotte - start marts 2010 - IUI-H 1.forsøg - test 31.marts :  Negativ (mens er kommet)

Miepige - start 4 dec. 2009 - ICSI 1. forsøg: (SA/KA uge 9 )                                              ICSI 2. Forsøg: Test 17 april 2010

Anmeld

7. april 2010

Miepige

Ønskebarn74 - Start 08. apr 09  - IUI-H 1. forsøg - test 30. marts:  Negativ (Mens er kommet) troede hvirkelig det var vores tur...

Mia Maia - Start 1. dec 09 - IUI-H 4. forsøg  Test d. 21. (sygehuset siger d. 24.)

Lotte - start marts 2010 - IUI-H 1.forsøg - test 31.marts :  Negativ (mens er kommet)

Miepige - start 4 dec. 2009 - ICSI 1: (kort): (SA/KA uge 9 )                                                           ICSI 2: (lang): Ingen deling

ICSI 3 (kort): Nok først maj 2010

Anmeld

7. april 2010

ønskebørn74

Miepige skriver:

Miepige - start 4 dec. 2009 - ICSI 1: (kort): (SA/KA uge 9 )                                                           ICSI 2: (lang): Ingen deling

ICSI 3 (kort): Nok først maj 2010

EJ SØDE, HVOR TRIST!!! HELD OG LYKKE I NÆSTE FORSØG!!!!

KNUS OG KRAM LENE

Anmeld

7. april 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Miepige - start 4 dec. 2009 - ICSI 1. forsøg: (SA/KA uge 9 )                                              ICSI 2. Forsøg: Test 17 april 2010

EJ SØDE, HELD OG LYKKE OG PØJ PØJ PØJ... OG ALT KRYDSET SOM KAN KRYDSES!!!                HVOR ER DET BARE SPÆNDENDE!!!!!!!

KNUS OG KRAMMER LENE

Anmeld

7. april 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

EJ SØDE, HELD OG LYKKE OG PØJ PØJ PØJ... OG ALT KRYDSET SOM KAN KRYDSES!!!                HVOR ER DET BARE SPÆNDENDE!!!!!!!

KNUS OG KRAMMER LENE

Tak...

Det bliver så spændende...

Er I i fuld gang med næste omgang??

Anmeld

7. april 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Tak...

Det bliver så spændende...

Er I i fuld gang med næste omgang??

JA JEG ER BEGYNDT PÅ GONAL F IGÅR OG SKAL SCANNES FOR ÆG PÅ FREDAG... OG INSEMINERES I NÆSTE UGE REGNER JEG MED... VI ER OGSÅ SPÆNDTE...

Anmeld

7. april 2010

ønskebørn74

Ja jeg satser på bare at have 2 æg, tanken om trillinger er godt nok liiiiidt skræmmende, er du sindsyg en graviditet man må have med 3 små babyer i maven

Hvor mange æg havde du sidste gang? Puh, håber godt nok at iui er vejen frem for os, for tanken om ivf er godt nok ikke længere så langt væk og det kan jeg ikke overskue at tænke på

VI HAVDE 3 ÆG OG INGEN BEBS... SÅ DEN ER IKKE SIKKER SELVOM DER ER MANGE ÆG... DESVÆRRE... ØV ØV... OG JEG HAR DET PÅ SAMME MÅDE MED IVF SOM DU HAR....

Anmeld

7. april 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

JA JEG ER BEGYNDT PÅ GONAL F IGÅR OG SKAL SCANNES FOR ÆG PÅ FREDAG... OG INSEMINERES I NÆSTE UGE REGNER JEG MED... VI ER OGSÅ SPÆNDTE...

Perfekt...så kommer du til at følges med sofiedk...

Masser af forår i maverne og julebørn til os...

Anmeld

7. april 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Perfekt...så kommer du til at følges med sofiedk...

Masser af forår i maverne og julebørn til os...

MIN MAND GRUER, HALVDELEN AF HANS FAMILIE OG EN DEL AF MIN ER FØDT I DECEMBER... HIHI...

LOTTE30 SKAL SCANNES EN TIME EFTER MIG... VI BLEV OGSÅ INSEMINERET PÅ SAMME DAG I SIDSTE CYKLUS.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.