Testliste til os der er i behandling Så vi kan se resultatet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2010

Sofiedk

Har det rent ud sagt af helvedes til idag synes jeg, men er virkelig glad for jeg tog den idag, hvor jeg har fri og skal hygge sammen med kæresten istedet for imorgen når jeg skal på arbejde.

Jeg har ikke grædt og det er jeg ret stolt af. Forsøger at se fremad og tænke at det jo måske kan blive næste gang, selvom håbet da godt nok forsvinder mere og mere for hver mdr.

Jeg var bare sikker på jeg havde følt noget anderledes i underlivet og drømte i nat jeg tog en positiv test og fortalte det til manden, men ak nej, ens håb og tanker kan åbenbart virkelig spille en et pus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Har det rent ud sagt af helvedes til idag synes jeg, men er virkelig glad for jeg tog den idag, hvor jeg har fri og skal hygge sammen med kæresten istedet for imorgen når jeg skal på arbejde.

Jeg har ikke grædt og det er jeg ret stolt af. Forsøger at se fremad og tænke at det jo måske kan blive næste gang, selvom håbet da godt nok forsvinder mere og mere for hver mdr.

Jeg var bare sikker på jeg havde følt noget anderledes i underlivet og drømte i nat jeg tog en positiv test og fortalte det til manden, men ak nej, ens håb og tanker kan åbenbart virkelig spille en et pus

Ja vores krop reagerer vildt bare ved ønsket... Og jeg forstår din frustration.... Men lad det komme ud... At holde det inde er hårdt og opbygger frustrationen... Det gjorde det ved mig for nogle år siden...

Jeg håber for jer at den er hjemme i nædste cyklus!!!

KNUS OK KRAM LENE

Anmeld

25. marts 2010

Sofiedk

Tusind tak for krammet ... Ved helt ærligt ikke hvad jeg skulle gøre uden jer piger herinde der 100 % forstår hvordan man har det og hvad man går igennem.

Min værste frygt lige nu er bare hvor langt hen i behandlingforløbet vi skal før det lykkes, skal vi til sidste ivf eller hvad skal der ske før vi kan opnå en graviditet, for tanken om så mange måneders skuffelse endnu er virkelig ikke til at bære.

Suk. Jeg er dog meget glad for vi har valgt bare at forsætte og ikke holde pause, så kan jeg da i det mindste se fremad og vide at jeg snart starter på hormoner igen og så kører møllen endnu en gang.

Anmeld

25. marts 2010

lotte32

Sofiekdk skriver:

Så var jeg den første på listen og min test var desværre negativ, så nu er der intet andet at gøre end at forberede sig på næste omgang mentalt og vente på mens kommer.

øv, det er jeg da rigtig ked af at høre 

sender et  og ønsket om at det snart må bleve jeres tur til 2 streger..

knuss Lotte

Anmeld

25. marts 2010

ønskebørn74

Jeg har det på samme måde. Jeg er baby.dk afhængig!!!

Og jeg fortrydder ikke vores pause for den nye viden har givet os muligheden for den rigtige behandling... viiii... Håber der snart er en bebs til os!!!!

Jeg har det sådan nu at lige meget hvor langt vores forløb bliver, så hænger jeg i!!!!

Anmeld

25. marts 2010

håber snart det er os

Ønskebarn74 - Start 08. apr 09  - IUI-H 1. forsøg - test 30. marts

Sofiedk - Start 18. dec 09 - IUI-H 3. forsøg - test 26. marts

Mia Maia - Start 1. dec 09 - IUI-H 4. forsøg test ??

Agnete -  start 17. mar. 10 - IUI-D 1. forsøg - test 31. marts

Kudsk - start 2006 iui 6. - IVF? næste test ??

Lotte - start marts 2010 - IUI-H 1.forsøg - test 31.marts

Anmeld

28. marts 2010

Sofiedk

Så er det lige om lidt for dig Ønskebarn ... sender dig de bedste tanker og krydser mine små pølser for dig. Nu må der komme nogle røde positive tekster på vores lille mini-behandlings-liste

Anmeld

29. marts 2010

lotte32

Ønskebarn74 - Start 08. apr 09  - IUI-H 1. forsøg - test 30. marts

Sofiedk - Start 18. dec 09 - IUI-H 3. forsøg - test 26. marts

Mia Maia - Start 1. dec 09 - IUI-H 4. forsøg test ??

Agnete -  start 17. mar. 10 - IUI-D 1. forsøg - test 31. marts

Kudsk - start 2006 iui 6. - IVF? næste test ??

Lotte - start marts 2010 - IUI-H 1.forsøg - test 31.marts : Negativ (mens er kommet)

Anmeld

29. marts 2010

Sofiedk

Ej ... Er virkelig ked af at høre du har fået din mens Lotte. Det er bare den dag hvor man har lov til at gemme sig væk, forbande projekt baby og bare være nede. Det er simpelthen utroligt at man hver gang finder energi til at fortsætte.

Sender dig et kæmpe kram og en masse positiv energi til næste gang.

Anmeld

30. marts 2010

lotte32

Sofiekdk skriver:

Ej ... Er virkelig ked af at høre du har fået din mens Lotte. Det er bare den dag hvor man har lov til at gemme sig væk, forbande projekt baby og bare være nede. Det er simpelthen utroligt at man hver gang finder energi til at fortsætte.

Sender dig et kæmpe kram og en masse positiv energi til næste gang.

tak for det,

det er bare så hårdt lige nu også har jeg igår og idag haft de vildeste menssmerter, plejer ellers aldrig at have ondt ved mens, men denne gang kan jeg nærmest ikke engang gå

lige nu syntes jeg bare at det hele er noget *BIIIIP*

men tager en ny omgang, starter op igen idag på pergotime tabl.

knus Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.