Testliste til os der er i behandling Så vi kan se resultatet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

1000 1000 tak for din besked... Og ja du har ret, så er det bare ind i kampen igen...

Jeg er bare så glad for jeg har jer alle sammen!!! Ville blive skør uden... I er bare så skønne alle sammen!!! 1000 tak for støtten!!!

Knus og Kram Lene

Det var da så lidt, og i lige måde...

Jeg håber jeg kan komme med lidt positive nyheder i morgen efter scanningen...

Nat nat...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Det var da så lidt, og i lige måde...

Jeg håber jeg kan komme med lidt positive nyheder i morgen efter scanningen...

Nat nat...

på at der er nok men ikke for mange og at de er super fine!!!!!!!

Knus og kram Lene

Anmeld

31. marts 2010

Sofiedk

Så fik jeg sku også min mens. På 19. dagen efter iui, aldrig oplevet noget lignende, plejer jo at få min mens på 12. dagen, men eftersom alle test var negative og ret mange smerter i underlivet var jeg sindsyg nervøs for det måske var en graviditet uden for livmoderen. Så jeg er faktisk lettet over at have fået min mens nu, istedet for at rende rundt i uvished og vente.

Så nu er det bare op på hesten igen som man siger og så igang med 4. omgang iui, men for dælen det bliver sværere og sværere at tro på det kan lykkes

Anmeld

31. marts 2010

Agnete

Sofiekdk skriver:

Så fik jeg sku også min mens. På 19. dagen efter iui, aldrig oplevet noget lignende, plejer jo at få min mens på 12. dagen, men eftersom alle test var negative og ret mange smerter i underlivet var jeg sindsyg nervøs for det måske var en graviditet uden for livmoderen. Så jeg er faktisk lettet over at have fået min mens nu, istedet for at rende rundt i uvished og vente.

Så nu er det bare op på hesten igen som man siger og så igang med 4. omgang iui, men for dælen det bliver sværere og sværere at tro på det kan lykkes

Kan godt forstå, at du er lettet over mens efter nervøsitet... Men ØV hvor træls, efter 4. IUI. Har selv testet negativ i dag efter 1. IUI, og det er slemt nok

Knus fra Agnete

Anmeld

31. marts 2010

Agnete

Ønskebarn74 - Start 08. apr 09  - IUI-H 1. forsøg - test 30. marts: Negativ (Mens er kommet) troede hvirkelig det var vores tur...

Sofiedk - Start 18. dec 09 - IUI-H 3. forsøg - test 26. marts: Negativ

Mia Maia - Start 1. dec 09 - IUI-H 4. forsøg test ??

Agnete -  start 17. mar. 10 - IUI-D 1. forsøg -  Negativ

Kudsk - start 2006 iui 6. - IVF? næste test ??

Lotte - start marts 2010 - IUI-H 1.forsøg - test 31.marts : Negativ (mens er kommet)

Anmeld

31. marts 2010

Miepige

Hej

Her er status for os:

Miepige - start 4 dec. 2009 - ICSI 1. forsøg: (SA/KA uge 9 )                                               ICSI 2. Forsøg: Test 17 april 2010

MVH

Mie

Anmeld

31. marts 2010

VNB

ønskebarn74 skriver:

Ønskebarn74 - Start 08. apr 09  - IUI-H 1. forsøg - test 30. marts: Negativ (Mens er kommet) troede hvirkelig det var vores tur...

Sofiedk - Start 18. dec 09 - IUI-H 3. forsøg - test 26. marts

Mia Maia - Start 1. dec 09 - IUI-H 4. forsøg test ??

Agnete -  start 17. mar. 10 - IUI-D 1. forsøg - test 31. marts

Kudsk - start 2006 iui 6. - IVF? næste test ??

Lotte - start marts 2010 - IUI-H 1.forsøg - test 31.marts : Negativ (mens er kommet)

EJ ØVØVØVØVØVØV ØV altså!  Jeg troede bestemt også at det var jeres tur denne gang! Gik hele dagen igår og ventede på at du skrev "GRAVIIIID!" herinde....

Dumme dumme dumme krop.... sidder her også tænker på den følelse du har inden i nu... når den trælse tlf ringer og sygeplejersken siger "desværre må vi skuffe jer denne gang..."

Men søde i er stærke og gir ikke op! håber du kan se frem med nyt mod og starte i ny behandling igen når i er klar!

DET SKAL NOK LYKKES FOR JER!  - og alle os andre

Håber du er okay idag

mange store kram Vinni.

Anmeld

31. marts 2010

ønskebørn74

JO 1OOO TAK... HAR POWER SHOPPET... OG SPIST GODT... SÅ NU ER VI KLAR IGEN... JEG STARTER PÅ PERGOTIME IMORGEN... OG SÅ KØRER MØLLEN IGEN...

KNUS KYS OG KRAM LENE

Anmeld

2. april 2010

Sofiedk

Så er vi på den igen Ønskebarn Jeg er også lige startet op på pergotime idag og skal til scanning allerede på tirsdag, skal have nogle sprøjte hormoner denne gang så jeg måske kan få produceret mere end 1 æg denne gang - Håber det er det der skal til.

Skal vi aftale to positive tests denne gang ?

Anmeld

2. april 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Så er vi på den igen Ønskebarn Jeg er også lige startet op på pergotime idag og skal til scanning allerede på tirsdag, skal have nogle sprøjte hormoner denne gang så jeg måske kan få produceret mere end 1 æg denne gang - Håber det er det der skal til.

Skal vi aftale to positive tests denne gang ?

DET ER EN AFTALE ... JEG ER SPÆNDT PÅ AT HØRE HVOR MANGE ÆG DU KAN RUGE I DENNE CYKLUS...

BABY BESTILT TIL OS ALLE SAMMEN..

KNUS OG KRAM LENE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.