Testliste til os der er i behandling Så vi kan se resultatet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

Soap

Hvor mange IUI er "normalt" inden IVF ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2010

Sofiedk

Jamen jeg tror faktisk at det normale er man sendes videre efter 3-6 iui'er, men nu må vi se hvor længe der går, er lidt i tvivl om staten stadig betaler efter 6. iui, men det tror jeg er op til fertilitetsklinikken at bestemme om der er ide i at gøre det.

Meeen nu glæder jeg mig faktisk til at komme videre Hvis det ikke er lykkes ved 5 iui'er ville det være underligt hvis det pludselig kom.

Anmeld

25. april 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Der er ikke lang tid til det er vores testdag ønskebarn Nu håber jeg fanme vi kan leve op til aftalen om 2 fuldstændig matchende positive test

DET GØR JEG OGSÅ... MEN MIN KROP ER SÅ MÆRKELIG... JEG HAR GRAVIDITETS TEGN IGEN MEN OGSÅ MENS TEGN...

SÅ NU FÅR VI AT SE???...

HVORDAN GÅR DET MED DIG???

KNUS LENE

Anmeld

25. april 2010

Sofiedk

Det er så fandens svært med de dumme tegn, jeg er tilgengæld begyndt at blive MEGA underlig med mærkelige ting jeg ikke tør gøre. Jeg tør ikke teste dagen før testdag, som jeg har gjort de andre gange, er bange for det ødelægger det? Tør ikke tjekke terminsberegner fordi jeg er bange for at det bringer uheld - ej man bliver jo helt underligt .... hehe

Jeg føler altid jeg begynder at have lidt kvalme op til mens/testdag, tror det er mit desperate forsøg på at lede efter tegn, men ellers føler jeg ikke rigtig så meget, har jo ingen niv eller jag haft denne måned, men havde en lille smule igår og meget lidt idag, ellers er jeg fuldstændig clue-less

Har absolut ingen ide, men er fanme begyndt at blive nervøs, kan slet ikke overskue tanken om endnu en negativ test, men prøver at bilde mig selv ind at det er okay - men det er det jo bare ikke.

Anmeld

27. april 2010

Gitte Knudsen

må jeg være med her på den her liste???

Start kan jeg ikke huske

men blev IUI den 23 april 2010 og har testdag den 6 eller 7 maj...har allerede nu mens-lign smerter er det gode tegn eller????

Anmeld

27. april 2010

Soap

Jeg havde mens lignende smerter også den efterfølgende uge men var desværre ikke gravid 

Men mens lignede smerter kan sagtens være ægget som sætter sig fast så kan jo både være godt og skidt med disse smerter , det er nu ike alle kvinder som mærker det 

Anmeld

28. april 2010

Sofiedk

Ønskebarn74 - Start 08. apr 09 - IUI-H 2. forsøg - test 29. April 

Sofiedk - Start 18. dec 09 - IUI-H 5. forsøg - test 29. April 

Mia Maia - Start 1. dec 09 - IUI-H 5. forsøg  Test d. ? 

Agnete -  start 17. mar. 10 - IUI-D 2. forsøg  - Test d. 30. April 

Kudsk - start 2006 - IVF start - venter på testdag 11 maj 

Lotte - start marts 2010 - IUI-H 2.forsøg - venter på testdag 

Miepige - start 4 dec. 2009 - ICSI 3 (kort): Nok først maj 2010  

Ludo-start Start 22 mar. 2010- Ivf 4. forsøg-Test 4 maj 

Anne - start marts 2010 - IVF 1. forsøg - test 6 maj 

Taylordk - start ? - IUI-? - test 6 maj 

Soap  - start jan 2010- IUI-H 2. forsøg i maj engang

Anmeld

28. april 2010

Sofiedk

Så er det sku imorgen vi har testdag Lene .... Jeg har godt nok haft mens smerter de sidste 2 dages tid om morgenen, så jeg er ret sikker på min test er negativ. Prøver bedst muligt at forberede mig på at få min mens imorgen, men den bliver nok hård ligemeget hvad.

Har du testet før tid?

Anmeld

28. april 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Så er det sku imorgen vi har testdag Lene .... Jeg har godt nok haft mens smerter de sidste 2 dages tid om morgenen, så jeg er ret sikker på min test er negativ. Prøver bedst muligt at forberede mig på at få min mens imorgen, men den bliver nok hård ligemeget hvad.

Har du testet før tid?

Jeg har fået taget blodprøven idag... Og får svar imorgen... Tisse-test var negativ... Så ØV... Tror ikke på det mere... Men har ikke fået mens...

Anmeld

28. april 2010

Sofiedk

Ja min mens er så småt startet idag med let blødning, så ingen test til mig, men det er nu faktisk meget rart at have sluppet for at nå at tage endnu en nedslående negativ test. Så nu er det bare at vente på den starter ordenligt og så på puregen fra 3. cyklusdag igen igen.

Det er sku svært efterhånden at tro på det lykkes en dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.