Testliste til os der er i behandling Så vi kan se resultatet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2010

Sofiedk

Hvornår skal du til den første scanning igen? Ja man må jo bare satse på ikke at kunne forudse hvad der sker og så bare følge trop og håbe på det bedste

Ja jeg forsøger at være positiv og ikke overanalysere, men det svinger godt nok en hel del fra time til time hvad jeg tror chancerne er. Tror lidt jeg har besluttet mig for at tage en test imorgen godt nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Hvornår skal du til den første scanning igen? Ja man må jo bare satse på ikke at kunne forudse hvad der sker og så bare følge trop og håbe på det bedste

Ja jeg forsøger at være positiv og ikke overanalysere, men det svinger godt nok en hel del fra time til time hvad jeg tror chancerne er. Tror lidt jeg har besluttet mig for at tage en test imorgen godt nok

Det skal jeg om en uge d. 31...så det bliver spændende...

Jeg får pergotime 2x 5 dage og så 2 dage med gonal-f...

Ja, sådan har jeg det også...for man kan jo ikke lade være med at tænke over det...

Jamen det er jo spændende så, glæder mig til at høre hvad den viser og håber på 2 streger...

Knus

Anmeld

24. marts 2010

mini1977

Jeg vil meget gerne være med på jeres liste - jeg starter dog først op start/midt maj 2010 på IVF på, så jeg håber, at der også er plads til mig, selvom vi lige nu ikke er i behandling

Mini1977 - forventet start primo/medio maj - testdag ?

Anmeld

24. marts 2010

Sofiedk

Det bliver spændende med scanningen og skønt at få det overstået så man endelig kan se videre. Jeg skal også have en eller anden form for sprøjte hormon denne gang hvis det ikke lykkes, så jeg måske kan få 2 æg, har selv bedt om at jeg gerne vil prøve noget andet istedet for altid kun et.

Selvfølgelig må du være med mini1977, der er altid plads til flere her i vores lille behandlingsgruppe. Er i gået direkte til ivf eller har i været igennem iui også?

Anmeld

24. marts 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Det skal jeg om en uge d. 31...så det bliver spændende...

Jeg får pergotime 2x 5 dage og så 2 dage med gonal-f...

Ja, sådan har jeg det også...for man kan jo ikke lade være med at tænke over det...

Jamen det er jo spændende så, glæder mig til at høre hvad den viser og håber på 2 streger...

Knus

Det må da gå godt!!! Med alle de sammenfald.. 2 der skal teste den dag også!!!

Anmeld

24. marts 2010

ønskebørn74

mini1977 skriver:

Jeg vil meget gerne være med på jeres liste - jeg starter dog først op start/midt maj 2010 på IVF på, så jeg håber, at der også er plads til mig, selvom vi lige nu ikke er i behandling

Mini1977 - forventet start primo/medio maj - testdag ?

Selvfølgelig er der det!!! Vi har besluttet at genbruge listen og gemme resultaterne... Så kan vi se hvordan det går for os alle samlet...

Knua Lene

Anmeld

25. marts 2010

Sofiedk

Så var jeg den første på listen og min test var desværre negativ, så nu er der intet andet at gøre end at forberede sig på næste omgang mentalt og vente på mens kommer.

Anmeld

25. marts 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Så var jeg den første på listen og min test var desværre negativ, så nu er der intet andet at gøre end at forberede sig på næste omgang mentalt og vente på mens kommer.

ØV SØDE!!! Hvordan har du det??

KNUS OG KRAM LENE

Anmeld

25. marts 2010

ønskebørn74

Ønskebarn74 - Start 08. apr 09  - IUI-H 1. forsøg - test 30. marts

Sofiedk - Start 18. dec 09 - IUI-H 3. forsøg - test 26. marts -   Negativ, afventer mens.

Mia Maia - Start 1. dec 09 - IUI-H 4. forsøg test ??

Agnete -  start 17. mar. 10 - IUI-D 1. forsøg - test 31. marts

Kudsk - start ?? - IVF? næste test ??

Lotte - start marts 2010 - IUI-H 1.forsøg - test 31.marts

Anmeld

25. marts 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

ØV...

Ihh...det må altså snart være jeres tur...andet kan ikke passe..

til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.