Testliste til os der er i behandling Så vi kan se resultatet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kære seje vidunderlige mødre uden børn!

Jeg vil bare lige sende en ordenlig heppe-bølge i jeres retning. Jeg er stensikker på at den her liste bare bliver mindre og mindre og som tiden går kommer der flere og flere sande ønskebørn til verden hvis forældre har fortjent dem mere end nogen anden!

Hver gang jeg læser i denne tråd så bliver jeg så imponeret over jeres styrke og fighterånd og omsorg for hinanden. Bliv ved, bliv ved, bliv ved!!! Det skal nok ske - jeres tur er på vej!!!

En masse fertilitetsstøv, babystøv, -støv og kram fra mig til jer alle sammen!!!

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Sofiedk

Åh søde Rosa ... Tusind tak for dine tanker og omtanke. Vi er mange der ikke ved hvordan vi skulle klare os uden de andre herinde til at dele alle tanker og følelser med.

Vi SKAL nok klare den og selvfølgelig skal vi nok allesammen blive de bedste og mest stolte forældre en dag - og så må man sige det er velfortjent Men okay, hvad kan et barn mere ønske sig end at være så ønsket så mor og far har kæmpet en kamp for at h*n skulle komme til verden.

Jeg sender dig lige en MASSE ve-støv tilbage og en lille bøn om at du skal føde idag, nu må det være tid til at lille Jonathan skal komme frit frem og ikke gemme sig i sin lune hule mere

Anmeld

30. april 2010

ønskebørn74

Sofiekdk skriver:

Den der aftale om 2 positive test kan vi da vist godt rykke til næste måned Lene ... Er du begyndt tankerne om næste omgang endnu? Jeg er allerede startet på Puregon idag, det er bare en ond cirkel det her behandlingshalløj - op på hesten igen - synes der bliver længere og længere op.

Er kun enig... Jeg har tudbrølet i to dage denne gang... Og så er jeg ikke sikker på at vi kan komme igang i denne cyklus... Kristihimmelfart ligger i den uge... Så nu må vi se... Og for at det ikke er nok... Så vågnede jeg badet i blod til morgen... Adrrrr... Så bellastende...

Men den må da være der næste gang... Please... Ellers er det IVF for os... Og jeg er ikke vild med tanken...

Hvordan har dit humør det idag...?

Knus Lene

Anmeld

30. april 2010

ønskebørn74

Ønskebarn74 - Start 08. apr 09 - IUI-H 2. forsøg - test negativ  mens er kommet...

Sofiedk - Start 18. dec 09 - IUI-H 5. forsøg - mens kommet  

Mia Maia - Start 1. dec 09 - IUI-H 5. forsøg  Test d. ? 

Agnete -  start 17. mar. 10 - IUI-D 2. forsøg  - Test d. 30. April 

Kudsk - start 2006 - IVF start - venter på testdag 11 maj 

Lotte - start marts 2010 - IUI-H 2.forsøg - venter på testdag 

Miepige - start 4 dec. 2009 - ICSI 3 (kort): Nok først maj 2010  

Ludo-start Start 22 mar. 2010- Ivf 4. forsøg-Test 4 maj 

Anne - start marts 2010 - IVF 1. forsøg - test 6 maj 

Taylordk - start ? - IUI-? - test 6 maj 

Soap  - start jan 2010- IUI-H 2. forsøg i maj engang

Mutti2B - start juli 2010 - IUI-D. 1. forsøg - test ca. 27. juli

Anmeld

30. april 2010

otlitrom

Kom så piger, vi kan godt!! Holder modet oppe og kæmper i trop! Ligesom Rosa har bemærket, så ér vi gode til at holde sammen! Jeg joiner jer snart på listen, men mentalt hører jeg allerede til herinde hos Jer!

Og tk for hilsenen, Rosa. Det hjælper med opbakning udefra

Stort og

Anmeld

30. april 2010

ønskebørn74

Rosa skriver:

Jeg vil bare lige sende en ordenlig heppe-bølge i jeres retning. Jeg er stensikker på at den her liste bare bliver mindre og mindre og som tiden går kommer der flere og flere sande ønskebørn til verden hvis forældre har fortjent dem mere end nogen anden!

Hver gang jeg læser i denne tråd så bliver jeg så imponeret over jeres styrke og fighterånd og omsorg for hinanden. Bliv ved, bliv ved, bliv ved!!! Det skal nok ske - jeres tur er på vej!!!

En masse fertilitetsstøv, babystøv, -støv og kram fra mig til jer alle sammen!!!

Kh

Rosa

Kære søde Rosa... Tak for de dejlige ord... De varmede helt ind i hjertet...

Hvordan går det med dig??? Er du begyndt at mærke noget???

Sender lige en Orkan Vestøv til dig...

Knus Lene

Anmeld

30. april 2010

lotte32

Åhhh Lene, det er jeg sku oprigtigt ked af at høre det må for fa.... da snart være din/jeres tur... 

sender et stort kram

knus Lotte

Anmeld

30. april 2010

MM1987

Rosa skriver:

Kh

Rosa

Orh...

Hvor er du sød - 1000 tak...

Det er rigtig dejligt at høre de ord...

Anmeld

30. april 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

Er kun enig... Jeg har tudbrølet i to dage denne gang... Og så er jeg ikke sikker på at vi kan komme igang i denne cyklus... Kristihimmelfart ligger i den uge... Så nu må vi se... Og for at det ikke er nok... Så vågnede jeg badet i blod til morgen... Adrrrr... Så bellastende...

Men den må da være der næste gang... Please... Ellers er det IVF for os... Og jeg er ikke vild med tanken...

Hvordan har dit humør det idag...?

Knus Lene

ØV...

Håber den snart er der...

Jeg er i gang med mit sidste insemination forsød, da lægerne mener at jeg er nødt til at komme videre med IVF...

Jeg kan godt forstå du er lidt betænklig ved IVF, men jeg har jo prøvet det en gang og jeg synes ikke det er så slemt - tænk på de gode chancer...

Du kan eventuelt læse mit indlæg om ægudtagning - det hedder noget i retningen af "hjemme fra ægudtagning (lang for trines skyld)...

Håber du holder humøret oppe... det skal nok lykkedes...

Anmeld

3. maj 2010

Ludo

Øv ØV ØV ØV fik mit skidt i fredags så tror blodprøven er mega meget negativ imorgen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.